Jump to content

Czym grozi jazda z uszkodzona wiskozą?


koszykbb

Recommended Posts

teoretycznie dalsze uszkadzanie pozostałych podzespołów, którym nie za bardzo służy spięcie centralnego np. dyfer przód/tył lub skrzynia, półosie (przeguby)?.

Link to comment
Share on other sites

Jak nie będziesz jeździł cały czas w kółko po parkingu, to w 2 tygodnie chyba nic nie zepsujesz :) Choć ja wolałem dmuchać na zimne i oszczędzałem Forka w oczekiwaniu na wymianę...

Edited by KubaKul
Link to comment
Share on other sites

Jak pokonujesz krótkie odcinki to nic się nie stanie. Jak długie odcinki , kiedy wisko się nagrzeje, to jest możliwe ,że wypchnie pierścień zabezpieczający puszkę wiskozy i pójdzie w tryby.

Link to comment
Share on other sites

Grozi spadnięciem pierścienia z wiskozy o ile już nie spadł - głownie w skrzyniach TY755 lub TY754 gdzie była wiskoza P2 - od 99 r.

 

Pierścień wpada pomiędzy zęby wałków w dupce skrzyni i mieli zęby..

 

Skrzynia do rozbiórki :(.

Link to comment
Share on other sites

ja miałem uszkodzona wiskozę  przy imprezie z 98r,jako że to było moje pierwsze subaru to w/w objawami się nie przejmowałem, myślałem że to może przegub lub coś w tym stylu.

 

wybrałem się w trasę i stało się, zagotowało tylni dyfer, więc na krótkie trasy jest ok, ale na dłuższe odcinki odradzam. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...