koszykbb Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Jak w temacie. Cos mi przeskakuje w napędzie przy parkowaniu i skrecaniu na malych prędkościach. Na 90% wiskoza ale termin u mechanika dopiero za 2 tyg i nie wiem czy moge tak jeździć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 teoretycznie dalsze uszkadzanie pozostałych podzespołów, którym nie za bardzo służy spięcie centralnego np. dyfer przód/tył lub skrzynia, półosie (przeguby)?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubaKul Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 (edited) Jak nie będziesz jeździł cały czas w kółko po parkingu, to w 2 tygodnie chyba nic nie zepsujesz Choć ja wolałem dmuchać na zimne i oszczędzałem Forka w oczekiwaniu na wymianę... Edited June 20, 2015 by KubaKul Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Jak pokonujesz krótkie odcinki to nic się nie stanie. Jak długie odcinki , kiedy wisko się nagrzeje, to jest możliwe ,że wypchnie pierścień zabezpieczający puszkę wiskozy i pójdzie w tryby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Grozi spadnięciem pierścienia z wiskozy o ile już nie spadł - głownie w skrzyniach TY755 lub TY754 gdzie była wiskoza P2 - od 99 r. Pierścień wpada pomiędzy zęby wałków w dupce skrzyni i mieli zęby.. Skrzynia do rozbiórki . Link to comment Share on other sites More sharing options...
pininfarin01 Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 ja miałem uszkodzona wiskozę przy imprezie z 98r,jako że to było moje pierwsze subaru to w/w objawami się nie przejmowałem, myślałem że to może przegub lub coś w tym stylu. wybrałem się w trasę i stało się, zagotowało tylni dyfer, więc na krótkie trasy jest ok, ale na dłuższe odcinki odradzam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 U mnie kiedyś napięcie związane z uszkodzonym wisko uszło rozwalając przedni dyfer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now