Marcin Ogórek Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Witam wszystkich . Mam pytanie padła mi panewka wiec napewno wał bedzie padniety. Silnik w mojej legacy 2.5 oznaczenia EJ253L czy wał pasuje od kazdej 2.5 czy musi być konkretnie EJ253L?? Jest sens robic szlifa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Tak , w każdym EJ25 jest ten sam wał , możesz sobie nawet kupić od sti 2.5 i bedzie pasował Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Ogórek Posted June 19, 2015 Author Share Posted June 19, 2015 czyli np. ten wał mi siadzie ?? http://allegro.pl/subaru-legacy-2-5-94-98-wal-korbowy-nominal-i5394713657.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawskip Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Witam wszystkich . Mam pytanie padła mi panewka wiec napewno wał bedzie padniety. Silnik w mojej legacy 2.5 oznaczenia EJ253L czy wał pasuje od kazdej 2.5 czy musi być konkretnie EJ253L?? Jest sens robic szlifa?? może najpierw sprawdź swój wał, zamiast wydawać kasę na taki o którym nic nie wiesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 czyli np. ten wał mi siadzie ?? http://allegro.pl/subaru-legacy-2-5-94-98-wal-korbowy-nominal-i5394713657.html No.... ten akurat nie. To "zabytkowy" pierwszy EJ25 z panewką oporową w innym miejscu i mniejszymi czopami korbowodowymi. Poza tym, każdy wał od 1999 w górę pasuje. Jeśli mogę podpowiedzieć, znajdź sobie wał nowy o numerze 12200AA330. W używki się nie pakuj. Używany to sobie możesz kupić korbowód. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Ogórek Posted June 20, 2015 Author Share Posted June 20, 2015 No problem jest taki ze jakoś w zły momę auto na awarie wybrało i musze to w miarę po kosztach zrobic auta nie katuje bo to automat a nowy wał to pewnie 1500-2000 tys.wiec jak moj wał bedzie padniety to raczej poszukam niestety nominału uzywki no chyba ze mojego bedzie mozna szlifnąć i azotować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Ogórek Posted July 10, 2015 Author Share Posted July 10, 2015 Mam jeszcze pytanko czy blok od 2.5 turbo jest taki sam jak w wolnossącym?? czy sie roznia czymś?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now