FerensRm Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Witam! Koledzy, potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu problemu. Pacjent: Impreza GT '98 (model po lifcie 99-00); Hamulce: przód - czterotłoczek, tył - monotłoczek/szczęki. I właśnie z tym nieszczęsnym tyłem "walka"... Problem objawił się jakieś trzy tygodnie temu. Zauważyłem, że po przejechaniu dość krótkiego dystansu (5-7 km), dość mocno nagrzewa się tylna tarcza hamulcowa z prawej strony. Opiszę, co w przeciągu tego czasu zostało zrobione - bez rezultatów niestety: 1. Wymiana zestawu naprawczego tłoczka i prowadnic klocków. 2. Wymiana kompletu przewodów hamulcowych (na oplot "HEL"). 3. Odpowietrzony układ hamulcowy i wymieniony płyn (Motul RBF). 34 Wymiana kompletu szczęk. Sprawdziłem też, czy objawy znikną przy zdemontowanych szczękach całkowicie. 5. Wymiana łożyska. 6. Zamiana (przełożone) tarcze i klocki z lewej na prawą stronę. Od wczoraj po przejechaniu 3-4 km przy hamowaniu z niewielkiej prędkości (toczeniu się auta) , słychać z tyłu dźwięk w rodzaju blokowania się okładzin na tarczy - "trzymania" klocków. Czy w GT jest coś w rodzaju korektora do rozdziału siły hamowania? Nie mam już pomysłów... Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Zobacz czy ci nie blokuje wewnetrznego klacka,moe byc tak ,ze zewnetrzne odbija a wewnetrzne trzyma,ponadto sprawdzic mozesz czy szczeki nie dociskaja ciagle w tarczobebnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
FerensRm Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 .... sprawdzic mozesz czy szczeki nie dociskaja ciagle w tarczobebnie Zdjęte były całkowicie i przetestowana jazda. Dalej "grzanka"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dammmian Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Chyba było coś w rodzaju śruby ustawiającej odległość okładzin od bębnów. Ale kiedys mi to przez oczy na forum tylko przeszło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now