Jump to content

WRX 2.0 a 2.5


Recommended Posts

Dalej uważam, że hawkeye to najlepszy wybór, bo łączy lepszy silnik z ładniejszym nadwoziem :)

 

Dla miłośników blobeye i silnika 2.5 pozostaje STI 2004.

Link to post
Share on other sites

Albo STI bloba przejściówkę ;)

O to to :thumbup:

Link to post
Share on other sites

a jakie 2,5 jest oszczędne :)

nawet 8,6 l

Chyba tylko wtedy, gdy nie przekraczasz 90 km/h w trasie, a przy wyprzedzaniu wykręcasz góra 3 tys. obrotów.
Link to post
Share on other sites

a jakie 2,5 jest oszczędne :)

nawet 8,6 l

Do bicia rekordów spalania najlepsza jest fabia sdi :biglol:

 

U mnie średnia 15,1. Najniższe jakie udało mi się osiagnąć w trasie to 11,9 :).

Link to post
Share on other sites

WRX 2.0 i 2.5 to dwie różne charakterystyki silnika. Najlepiej dla Ciebie to przejechać się każdym z nich. Oba silniki mają swoje plusy i minusy.

2.0 - bardziej sportowe wkręcanie się na obroty, mocna "góra" - jeżeli ktoś lubi jeździć do czerwonej kreski i często to robi to wydaje mi się nawet przyjemniejsze auto (np. na tor). 2.0 do momentu, aż dmuchnie turbo jeździ jak każda inna dwulitrowa benzyna

2.5 = kolosalna różnica w jeździe "na codzień", dużo "mocniejszy dół", subiektywnie gorsza góra - ale to przez płynniejsze rozkręcanie się turbiny.

Dla wielu osób 2.0 w ogóle słabo przyspiesza, a 2.5 praktycznie od każdych obrotów zbiera się ochoczo, a od 3,5-4 potwór:)

Mnie bardziej przekonało 2.5 dlatego też taki wybór. Polecam sprawdzić i dopiero potem przebierać w ofertach.

Link to post
Share on other sites

U mnie przy 310 hp i 470 mm to na 4 od 2250 bez redukcji idzie jak zły a na 5 od 2500. I tak po odcine...

Ale to raczej nie na seryjnej turbinie, bo TD04L tyle nie da ;).

Link to post
Share on other sites

Zakuc 2.5 i zamiatasz. Tylko dobrze zakuc:-) mina panów w c63amg bezcenna

 

No właśnie ja troszkę zdziwiłem Pana w E55 AMG, tym bardziej że nadal mam znaczek WRX ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Może mnie i zhejtujecie, ale jak 2.5 turbo sobie radzi z gazem? Jeżdżę 2.5 RS w gazie i tu problemów nie ma, ale turbo to inna bajka jak mniemam.

Link to post
Share on other sites

 

a jakie 2,5 jest oszczędne :)

nawet 8,6 l

Do bicia rekordów spalania najlepsza jest fabia sdi :biglol:

 

U mnie średnia 15,1. Najniższe jakie udało mi się osiagnąć w trasie to 11,9 :).

 

U mnie tempomat w STI na 90-100, trasa 80%, miasto pozostałe 20% i zszedłem do 7,8l/100km, ale taka jazda jest męcząca na dłuższą metę, więc w mieście 12-13 to taka norma bez większego szalenstwa. 

 

Wracając do tematu, 2,5 wydaje mi się bardziej elastycznym silnikiem, może z racji pojemności, ale porównanie między nim a 2.0 mam znikome bo WRX'em dwulitrowym jechałem może z 3 razy z czego raz jako kierowca. 

Link to post
Share on other sites

Może mnie i zhejtujecie, ale jak 2.5 turbo sobie radzi z gazem? Jeżdżę 2.5 RS w gazie i tu problemów nie ma, ale turbo to inna bajka jak mniemam.

Jest o tym osobny wątek, poszukaj. Da się jeździć na dobrej instalacji i nie ma z tym większego problemu, ale trzeba być świadomym użytkownikiem ;).

Link to post
Share on other sites

zamiast WRX 2,5 ja bym zdecydowanie wolal STI 2.0 buga

Zgadzam się absolutnie, ale jednocześnie uważam, że najlepszy wybór to hawk sti.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...