Simon WRC Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Dalej uważam, że hawkeye to najlepszy wybór, bo łączy lepszy silnik z ładniejszym nadwoziem Dla miłośników blobeye i silnika 2.5 pozostaje STI 2004. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 zamiast WRX 2,5 ja bym zdecydowanie wolal STI 2.0 buga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Albo STI bloba przejściówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Albo STI bloba przejściówkę O to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 a jakie 2,5 jest oszczędne nawet 8,6 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyholic Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 8.6? hmmmm. Nie osiągnąłem.Średnie 13/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 a jakie 2,5 jest oszczędne nawet 8,6 l Chyba tylko wtedy, gdy nie przekraczasz 90 km/h w trasie, a przy wyprzedzaniu wykręcasz góra 3 tys. obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 a jakie 2,5 jest oszczędne nawet 8,6 l Do bicia rekordów spalania najlepsza jest fabia sdi U mnie średnia 15,1. Najniższe jakie udało mi się osiagnąć w trasie to 11,9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Jaki jest koszt zrobienia Upg?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyholic Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Na cosworth i arp ok.5 koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Na cosworth i arp ok.5 koła W niektórych znanych miejscach nawet o 1k mniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zakuc 2.5 i zamiatasz. Tylko dobrze zakuc:-) mina panów w c63amg bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 WRX 2.0 i 2.5 to dwie różne charakterystyki silnika. Najlepiej dla Ciebie to przejechać się każdym z nich. Oba silniki mają swoje plusy i minusy. 2.0 - bardziej sportowe wkręcanie się na obroty, mocna "góra" - jeżeli ktoś lubi jeździć do czerwonej kreski i często to robi to wydaje mi się nawet przyjemniejsze auto (np. na tor). 2.0 do momentu, aż dmuchnie turbo jeździ jak każda inna dwulitrowa benzyna 2.5 = kolosalna różnica w jeździe "na codzień", dużo "mocniejszy dół", subiektywnie gorsza góra - ale to przez płynniejsze rozkręcanie się turbiny. Dla wielu osób 2.0 w ogóle słabo przyspiesza, a 2.5 praktycznie od każdych obrotów zbiera się ochoczo, a od 3,5-4 potwór:) Mnie bardziej przekonało 2.5 dlatego też taki wybór. Polecam sprawdzić i dopiero potem przebierać w ofertach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 U mnie przy 310 hp i 470 mm to na 4 od 2250 bez redukcji idzie jak zły a na 5 od 2500. I tak po odcine... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 U mnie przy 310 hp i 470 mm to na 4 od 2250 bez redukcji idzie jak zły a na 5 od 2500. I tak po odcine... Ale to raczej nie na seryjnej turbinie, bo TD04L tyle nie da . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zakuc 2.5 i zamiatasz. Tylko dobrze zakuc:-) mina panów w c63amg bezcenna No właśnie ja troszkę zdziwiłem Pana w E55 AMG, tym bardziej że nadal mam znaczek WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Może mnie i zhejtujecie, ale jak 2.5 turbo sobie radzi z gazem? Jeżdżę 2.5 RS w gazie i tu problemów nie ma, ale turbo to inna bajka jak mniemam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garner Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 a jakie 2,5 jest oszczędne nawet 8,6 l Do bicia rekordów spalania najlepsza jest fabia sdi U mnie średnia 15,1. Najniższe jakie udało mi się osiagnąć w trasie to 11,9 . U mnie tempomat w STI na 90-100, trasa 80%, miasto pozostałe 20% i zszedłem do 7,8l/100km, ale taka jazda jest męcząca na dłuższą metę, więc w mieście 12-13 to taka norma bez większego szalenstwa. Wracając do tematu, 2,5 wydaje mi się bardziej elastycznym silnikiem, może z racji pojemności, ale porównanie między nim a 2.0 mam znikome bo WRX'em dwulitrowym jechałem może z 3 razy z czego raz jako kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Może mnie i zhejtujecie, ale jak 2.5 turbo sobie radzi z gazem? Jeżdżę 2.5 RS w gazie i tu problemów nie ma, ale turbo to inna bajka jak mniemam. Jest o tym osobny wątek, poszukaj. Da się jeździć na dobrej instalacji i nie ma z tym większego problemu, ale trzeba być świadomym użytkownikiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 zamiast WRX 2,5 ja bym zdecydowanie wolal STI 2.0 buga Zgadzam się absolutnie, ale jednocześnie uważam, że najlepszy wybór to hawk sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się