No name Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Witam Pacjent Forester 2008 ze światłami mijania świecącymi za krótko. Próbowałem już podkręcić ale to nic nie daje. Nie wiecie co może być przyczyną że oba ksenony świecą za krótko? Jest tam jakiś mechanizm odpowiadający za poziomowanie reflektorów? Da się to jakoś naprawić czy trzeba wymieniać? I ile to może kosztować? Czy w okolicach Gdańska jest jakiś specjalista który potrafi mój problem rozwiązać? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Jest układ poziomowania, na przednim i tylnym prawym wahaczu, przeguby powinny być luźne. Da się wymienić po ok 500 zl/szt. cały czujnik, lub taniej "drutowany" przegub np. u Carfita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
No name Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 (edited) OK dzięki A gdzie szukać Carfita? Edited June 18, 2015 by No name Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Spróbuj w google, jak nie znajdziesz to znaczy że nie istnieje :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Czy niesprawne poziomowanie nie zapala na stałe kontrolki poziomowania? Może warto potwierdzić "za krótkie" świecenie na stacji diagnostycznej? Ja miałem taka faze w 2 różnych autach i się okazało, że ustawienie świateł było ok Rozwiązaniem były w jednym przypadku nowe żarówki, a w drugim... mniejsza prędkość Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Jeśli jest uszkodzone elektrycznie to zapala, jeśli mechanicznie to nie zawsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
No name Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 Arq pisząc "Carfit" masz na myśli ten w Nowym Sączu? Trochę daleko z Gdańska, taniej wyjdzie na miejscu nówki założyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wally666 Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Nie wiem co to za akcja z "drugowanym" przegubem ale istnieja jeszcze kurierzy, nie wszedzie trzeba jechac samemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Mają sklep internetowy, a odkręcenie 2 x M6 to chyba ogarnie każdy mechanik. Poszukaj tematow bo było już mase razy. W sumie krótko. Auto na podnośnik, sprawdzasz czy luźno chodzą łączniki czujników i czy nie sa urwane. Jeśli sa zapieczone to odkręcasz tylny, włączasz swiatła i poruszając ręką widzisz czy zmienia się poziom. Jeśli śie zmienia wysokość, wymieniasz sam łącznik lub próbujesz reanimować stary. Jeśli łączniki są ok i nie świeci się kontrolka to jedziesz do diagnosty na ustawienie świateł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
No name Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 Teraz rozumiem, nie można było tak od razu Koledzy a coś takiego będzie pasować? http://www.subarak.pl/srubyregulacja/968-lacznik-czujnika-poziomowania-ksenonow-do-subaru-imprezaforester-.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Może być nawet 2x to, połączone prętem gwintowanym. http://www.okazje.info.pl/szukaj/przegub-gazu-m8-z-nakretka-ocynkowany/ceny.html Tylko chyba M6, nie pamietam, poszukaj w jakimś wątku już to opisywałem razem z długościami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now