blasterpl Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 (edited) Wynalazłem w sieci ze czujnik ciśnienia można wkręcić w zaślepkę magistrali olejowej na tyle prawej głowicy (po stronie turbo) . Jako ze mam stare , luźne głowice to dziś spróbowałem te zaślepkę wykręcić i oczywiście nic z tego . Jak się za to zabrać .Czujnik temp. wkręcamy w blok zamiast takiej dużej zaślepki (myślę ze ta powinna się lekko odkręcić bo jest na duży imbus) ale czy gwint będzie pasował do czujnika . Moje zegary to Depo 4 in 1 , takie: http://allegro.pl/zegar-depo-wbl-60mm-4w1-turbo-volt-cisnienie-i5296106829.html . Edited June 17, 2015 by blasterpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raivex Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Jeśli się nie da jej odkręcić zawsze można ją rozwiercić ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Korzystając z okazji:Mam takie same zegary. Posiadacie może instrukcję montażu tych zegarów? Muszę sprawdzić czy wszystko jest dobrze podpięte bo mi ten zegar wariuje i raz pokazuje wartości z kosmosu a raz nic nie pokazuje i się resetuje co chwilę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radnor Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Link do instrukcji jest w opisie aukcji http://mtuning.sky-shop.pl/news/n/75/Zegary-DEPO pdf do kliknięcia pod każdym z zegarów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Dziękować, wczoraj nie mogłem tego namierzyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now