sigma111 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Powoli późne wstawanie VF12 zaczyna denerwować. Może macie jakieś sprawdzone patenty czym IHI zastąpić bez większych ingerencji ? Zastanawiam się nad TD04L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 TD04 spowoduje przesunięcie osiągów w dół obrotomierza, więc raczej nie utrzymasz tej wartości mocy co masz teraz. Za to znacznie szybciej turbo wstanie. TD05H - sprężarka z GT94-96 - jedna z najciekawszych konstrukcji w Subaru. Trzyma tak pięknie ciśnienie, że wtryski nie wyrabiają i pada większość motorów, do których ją przykręcono, a ich posiadacze kombinują z doładowaniem. Można wykręcić około 25-35KM więcej niż VF12 bez jakichś dużych kombinacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 Liczę się z spadkiem mocy, ale też chce zwiększyć Nm do 350. Też wstawanie wcześniej jest potrzebne bo napełnienie układu IC zajmuje troszkę czasu. Chciałbym też przekroczyć 1 bar bo na VF12 nie udało się przez słabe żeliwo. Jest jeszcze jedna słaba strona .... podczas zabawy motor się zacina ... albo za mało zimnego powietrza albo już wtryski nie dają rady ... denerwująca sprawa. Filtr powietrza jest w nadkolu oraz pojawiło się Walbro 255. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 (edited) To masz zepsutą sprężarkę. Sprawna VF12 umożliwia w peaku osiągnięcie wartości do 1,5bar przy przelotowym wydechu. Może napraw, albo wymień na sprawną (albo usuń usterki samochodu, które na to wpływają), a potem wymieniaj na inny typ. Edited June 14, 2015 by house_1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 (edited) Wskaźnik doładowania dobija do 1,4 ale podczas strojenia nie przekroczyła 0,9. Turbina jest po regeneracji. Edited June 14, 2015 by sigma111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 (edited) doładowania dobija do 1,4 ale podczas strojenia nie przekroczyła 0,9 Możesz rozwinąć.... bo nie ogarniam. To w końcu 1,4, czy 0,9? Edited June 14, 2015 by house_1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 Też mam dylemat ... Na hamowni pomiar doładowania jaki max udało się uzyskać to 0,9. Następnie podczas jazdy ulicznej doładowanie stopniowa wrastało. na wskaźniku stopniowo udało się dobić do 1 później do 1,2 a wczoraj do 1,4. Nie wiem jakim pomiarem się sugerować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 To może sprawdź wskaźnik (np. porównując z jakimś certyfikowanym manometrem)? Bo jak jest sprawny i pokazuje 1,4 a masz mapę do 0,9 to życzę powodzenia w dalszej eksploatacji silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 ... to już jakiś kosmos ... pewnie skończy się zakupem nowego wskaźnika i ponowną regeneracją turbiny ... znając życie regeneracja/regeneracji nie równa itd. ... jakieś sprawdzone/dobre miejsca na regenerację ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 (edited) Mam vf12 po 50 tys przebiegu w idealnym stanie, może lepiej wymienić niż regenerować? Masz tam wodny, czy powietrzny IC ? Edited June 14, 2015 by Tommo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted June 14, 2015 Author Share Posted June 14, 2015 (edited) powietrzny IC Edited June 14, 2015 by sigma111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now