Jump to content

outback h6


ebbro

Recommended Posts

Witam wszystkich

Po przemyśleniach wybór padł na outbacka. Rocznikowo musi byc młodszy niż 2011. No i teraz kłopot w związku z przebiegami muszę go zagazować... Zastanawiam się czy brac do tego silnik 3.6 model z US - oferty kuszą :) . Jak wygląda sprawa z LPG w tych silnikach średnie spalanie, jak silnik znosi LPG, no i najważniejsze czy warto brac samochód ze Stanów czy lepiej dołożyc i wziąć europejski. Mam wybrany już konkretny samochód podobno był stuknięty : maska i błotnik - czy można to jakoś sprawdzić np. w carfaxie?? Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

LPG w H6 nie jest zalecane, dochodzi kosztowna sprawa regulacji zaworów, koniec końców i tak powinieneś wyjść na plus. Poszukaj jest na forum dedykowany wątek LPG w H6. Ze stanów czy warto czy nie, to wszystko zależy od ceny. Ciągnąc Subaru z US:

- Dostajesz Subaru składane w US, cała reszta jest składana w Japonii (chyba że coś się zmieniło), jest trochę inne zawieszenie, trochę inne materiały, trochę inne wyposażenie, wszystko raczej na minus. Do tego czasami nawet części blacharskie PODOBNO nie pasują, czyli jak stukniesz auto to sobie tak łatwo nie dokupisz zderzaka itd.

- Pewnie ponad 80% aut z US trafia do Nas rozwalona, nie uszkodzona tylko rozwalona.

- Carfax to must have jeżeli chcesz kupić auto z US. Na allegr koło 30zł, ale na forum jest dobry gość którego jak poprosisz to Ci sprawdzi:)

 

 

Oczywiście JEŻELI auto z US jest w dobrej cenie i JEŻELI jest w takiej konfiguracji jak chcesz i JEŻELI nie trafiło do UE jako wrak to pewnie warto. 

 

Co do silnika 3.6 to nie wiem czym on się różni od 3.0 (poza oczywistym - pojemnością), to typowa fanaberia  Subaru, mieli H6 3.3, wykastrowali do 3.0, a teraz w dobie downsizeing i silników 1.2T (nie żeby mi się podobało ale tendencja jest faktem) doszli do wniosku że... rozwiercą go do 3.6 bo tak... Subaru doszło do wniosku że potrzebują KOLEJNY silnik w okolic 250km.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...