pablosik Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Cześć, Jakiej marki polecacie przewody w oplocie? Słyszałem dużo dobrego o Pizza Brakes, ale niestety nie mogę ich namierzyć. Czy może kupić Goodrigde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja u siebie w WRXie mam przewody w oplocie firmy Hell od prawie 3 lat i nic z nimi sie nie dzieje. Co nie wezmiesz bedzie dobre jesli podczas montazu zostana zalozone poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Czy można założyć je niepoprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Można , np w taki sposób że będą ocierać o amortyzator i się przetrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Cześć, Jakiej marki polecacie przewody w oplocie? Słyszałem dużo dobrego o Pizza Brakes, ale niestety nie mogę ich namierzyć. Czy może kupić Goodrigde? A co to takiego pizza brakes ? z pewnością nic markowego , a już sama nazwa przyprawia o mdłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 a już sama nazwa przyprawia o mdłości E tam, dobra pizza nie jest zła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Info z strony pizza brake Nasze produkty wykonane są w Anglii z podzespołów znanej angielskiej firmy Hel performance.Jakość naszych produktów stoi w jednej linii wraz z produktami firm takich jak viper performance, stoptech, brembo, goodridge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 bodek - czyli ten od Pizza Brakes na pewno nie wypadł sroce spod ogona i na hamowaniu się zna. te przewody zamawia w firmie co je produkuje ze swoim logo - ot cały sekret. To się nazywa "private label". Łatwo znaleźć jego temat na forum ciemnej strony mocy w dziale "Fora sponsorowane" - nie trzeba się rejestrować. Tak przy okazji - wcale nie ma najniższych cen, mnie się udało klocki Ferodo kupić zawsze taniej niż jego oferta. Ja miałem przewody w oplocie Goodridge i te polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mialem przewody pizza brakes w Civicu Type-R przez ok 3 lata absolutnie nie moge narzekac ja ich jakosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Znalazłem http://topbrakes.pl/przewody-w-oplocie/przewody-hamulcowe/przewody-hamulcowe-stalowym-oplocie-SUBARU/500408-subaru-impreza-wrx-sti-2001-2007.html w dobrej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mam Hel/pizza. Działają juz z trzecimi zaciskami. Bez żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 A ja mam te http://www.subarak.pl/hamulce/206-przewody-hamulcowe-w-oplocie-hel-do-subaru-impreza-wrx-sti-01-07.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 A ja zadam może laickie pytanie: co dają takie przewody, czy na przykład jak zainwestuje w coś takiego, to co dostanę w zamian? Pytam, bo naprawdę nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Jeśli nie łupiesz ostro na różnych trackdayach itp., to uważam, że nic. Większą różnicę poczujesz zmieniając buty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 A ja zadam może laickie pytanie: co dają takie przewody, czy na przykład jak zainwestuje w coś takiego, to co dostanę w zamian? Pytam, bo naprawdę nie wiem. Po krótce. Płyn hamulcowy podczas pracy zwiększa swoją tempreratuję. W pewnym momencie wzrasta ona (oraz ciśnienie) na tyle, że elastyczne przewody zaczynają puchnąć. W ekstremalnych sytuacjach może się to skończyć tym, że pedał hamulca wpada w podłogę a auto nawet nie próbuje się zatrzymać bo ciśnienie w układzie nie idzie na przesunięcie tłoczków hamulcowych, a na "puchnięcie przewodów elastycznych" Tutaj masz nieco informacji. http://autokult.pl/12667,ekstremalne-hamowanie-przewody-hamulcowe-w-stalowym-oplocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Hel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Jeśli nie łupiesz ostro na różnych trackdayach itp., to uważam, że nic. niestety - potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Jeśli nie łupiesz ostro na różnych trackdayach itp., to uważam, że nic. Większą różnicę poczujesz zmieniając buty. ok, a jeśli po szybszym aczkolwiek cywilnym przejeździe trasy Rościszów - Walim pedał hamulca twardnieje, skuteczność hamowania mocno spada, a po spokojnym pokonaniu kilku km wszystko wraca do normy, to czy takie przewody pomogą? - uprzedzam pytania, mam nowy płyn hamulcowy i nowe tarcze i klocki z przodu, zaciski z przodu i z tyłu zostały sprawdzone i są ok. Auto to Legacy MY07 2.0 NA AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 pedał hamulca twardnieje, to nie od przewodów - nie pomogą. Od przewodów może mięknąć , ale to znaczy że przewód całkiem kaput i do wymiany- wystarczy na zwykły. To nie tak ,że dasz nowy OEM i zacznie puchnąc , a dasz nowy w oplocie i git. W oplocie bardziej na latające kamory odporny i tyle. pedał hamulca wpada w podłogę a auto nawet nie próbuje się zatrzymać bo ciśnienie w układzie nie idzie na przesunięcie tłoczków hamulcowych, a na "puchnięcie przewodów elastycznych" Ciśnienie idzie po równo i tu i tu nawet jak puchnie. Jak puchnie przewód to skuteczność hamowania taka sama,tylko czucie do kitu. (a jak wpada w podłogę to już awaria/gotowanie płynu itp .) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 No i gratis dostaje się brak homologacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Goodride uzywałem 6 lat i uważam, że jest całkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) A ja zadam może laickie pytanie: co dają takie przewody, czy na przykład jak zainwestuje w coś takiego, to co dostanę w zamian? Pytam, bo naprawdę nie wiem. Po krótce. Płyn hamulcowy podczas pracy zwiększa swoją tempreratuję. W pewnym momencie wzrasta ona (oraz ciśnienie) na tyle, że elastyczne przewody zaczynają puchnąć. W ekstremalnych sytuacjach może się to skończyć tym, że pedał hamulca wpada w podłogę a auto nawet nie próbuje się zatrzymać bo ciśnienie w układzie nie idzie na przesunięcie tłoczków hamulcowych, a na "puchnięcie przewodów elastycznych" Brednie, brednie, niesamowite brednie... Edytowane 14 Czerwca 2015 przez Daroot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosik Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Brednie, brednie, niesamowite brednie... Oświeć mnie proszę zamiast krytykować albo zamilknij na wieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Czekałem co odpiszesz. Nie, nie będę Cię oświecał. Nie moja w tym rola. Dokształć się, ale nie korzystaj z takich stron jak autokult 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 czytałem ten artykuł i nie widzę w nim niczego niewłaściwego. dobrze opisuje problem. faktem jest, że ja osobiście nie odczułem różnicy, ale tak jak napisano już wyżej, ja nie upalam. może podczas upalania na zwykłych przewodach raczej nie powinno dojść do sytuacji, że pedał "wpadnie w podłogę" bez reakcji w postaci braku hamulców, niemniej jednak jestem w stanie uwierzyć, że przewody w oplocie zwiększają precyzję hamowania podczas większych niż zwykle obciążeń układu hamulcowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się