pablosik Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Cześć, Jakiej marki polecacie przewody w oplocie? Słyszałem dużo dobrego o Pizza Brakes, ale niestety nie mogę ich namierzyć. Czy może kupić Goodrigde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Ja u siebie w WRXie mam przewody w oplocie firmy Hell od prawie 3 lat i nic z nimi sie nie dzieje. Co nie wezmiesz bedzie dobre jesli podczas montazu zostana zalozone poprawnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Czy można założyć je niepoprawnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Można , np w taki sposób że będą ocierać o amortyzator i się przetrą Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Cześć, Jakiej marki polecacie przewody w oplocie? Słyszałem dużo dobrego o Pizza Brakes, ale niestety nie mogę ich namierzyć. Czy może kupić Goodrigde? A co to takiego pizza brakes ? z pewnością nic markowego , a już sama nazwa przyprawia o mdłości Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 a już sama nazwa przyprawia o mdłości E tam, dobra pizza nie jest zła Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Info z strony pizza brake Nasze produkty wykonane są w Anglii z podzespołów znanej angielskiej firmy Hel performance.Jakość naszych produktów stoi w jednej linii wraz z produktami firm takich jak viper performance, stoptech, brembo, goodridge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 bodek - czyli ten od Pizza Brakes na pewno nie wypadł sroce spod ogona i na hamowaniu się zna. te przewody zamawia w firmie co je produkuje ze swoim logo - ot cały sekret. To się nazywa "private label". Łatwo znaleźć jego temat na forum ciemnej strony mocy w dziale "Fora sponsorowane" - nie trzeba się rejestrować. Tak przy okazji - wcale nie ma najniższych cen, mnie się udało klocki Ferodo kupić zawsze taniej niż jego oferta. Ja miałem przewody w oplocie Goodridge i te polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wally666 Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Mialem przewody pizza brakes w Civicu Type-R przez ok 3 lata absolutnie nie moge narzekac ja ich jakosc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 Znalazłem http://topbrakes.pl/przewody-w-oplocie/przewody-hamulcowe/przewody-hamulcowe-stalowym-oplocie-SUBARU/500408-subaru-impreza-wrx-sti-2001-2007.html w dobrej kasie Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Mam Hel/pizza. Działają juz z trzecimi zaciskami. Bez żadnych problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 A ja mam te http://www.subarak.pl/hamulce/206-przewody-hamulcowe-w-oplocie-hel-do-subaru-impreza-wrx-sti-01-07.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruSK Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 A ja zadam może laickie pytanie: co dają takie przewody, czy na przykład jak zainwestuje w coś takiego, to co dostanę w zamian? Pytam, bo naprawdę nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Jeśli nie łupiesz ostro na różnych trackdayach itp., to uważam, że nic. Większą różnicę poczujesz zmieniając buty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 A ja zadam może laickie pytanie: co dają takie przewody, czy na przykład jak zainwestuje w coś takiego, to co dostanę w zamian? Pytam, bo naprawdę nie wiem. Po krótce. Płyn hamulcowy podczas pracy zwiększa swoją tempreratuję. W pewnym momencie wzrasta ona (oraz ciśnienie) na tyle, że elastyczne przewody zaczynają puchnąć. W ekstremalnych sytuacjach może się to skończyć tym, że pedał hamulca wpada w podłogę a auto nawet nie próbuje się zatrzymać bo ciśnienie w układzie nie idzie na przesunięcie tłoczków hamulcowych, a na "puchnięcie przewodów elastycznych" Tutaj masz nieco informacji. http://autokult.pl/12667,ekstremalne-hamowanie-przewody-hamulcowe-w-stalowym-oplocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareq Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Hel Link to comment Share on other sites More sharing options...
diuk Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Jeśli nie łupiesz ostro na różnych trackdayach itp., to uważam, że nic. niestety - potwierdzam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawskip Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Jeśli nie łupiesz ostro na różnych trackdayach itp., to uważam, że nic. Większą różnicę poczujesz zmieniając buty. ok, a jeśli po szybszym aczkolwiek cywilnym przejeździe trasy Rościszów - Walim pedał hamulca twardnieje, skuteczność hamowania mocno spada, a po spokojnym pokonaniu kilku km wszystko wraca do normy, to czy takie przewody pomogą? - uprzedzam pytania, mam nowy płyn hamulcowy i nowe tarcze i klocki z przodu, zaciski z przodu i z tyłu zostały sprawdzone i są ok. Auto to Legacy MY07 2.0 NA AT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 pedał hamulca twardnieje, to nie od przewodów - nie pomogą. Od przewodów może mięknąć , ale to znaczy że przewód całkiem kaput i do wymiany- wystarczy na zwykły. To nie tak ,że dasz nowy OEM i zacznie puchnąc , a dasz nowy w oplocie i git. W oplocie bardziej na latające kamory odporny i tyle. pedał hamulca wpada w podłogę a auto nawet nie próbuje się zatrzymać bo ciśnienie w układzie nie idzie na przesunięcie tłoczków hamulcowych, a na "puchnięcie przewodów elastycznych" Ciśnienie idzie po równo i tu i tu nawet jak puchnie. Jak puchnie przewód to skuteczność hamowania taka sama,tylko czucie do kitu. (a jak wpada w podłogę to już awaria/gotowanie płynu itp .) Link to comment Share on other sites More sharing options...
agrupa Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 No i gratis dostaje się brak homologacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Goodride uzywałem 6 lat i uważam, że jest całkiem ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 (edited) A ja zadam może laickie pytanie: co dają takie przewody, czy na przykład jak zainwestuje w coś takiego, to co dostanę w zamian? Pytam, bo naprawdę nie wiem. Po krótce. Płyn hamulcowy podczas pracy zwiększa swoją tempreratuję. W pewnym momencie wzrasta ona (oraz ciśnienie) na tyle, że elastyczne przewody zaczynają puchnąć. W ekstremalnych sytuacjach może się to skończyć tym, że pedał hamulca wpada w podłogę a auto nawet nie próbuje się zatrzymać bo ciśnienie w układzie nie idzie na przesunięcie tłoczków hamulcowych, a na "puchnięcie przewodów elastycznych" Brednie, brednie, niesamowite brednie... Edited June 14, 2015 by Daroot Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablosik Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 Brednie, brednie, niesamowite brednie... Oświeć mnie proszę zamiast krytykować albo zamilknij na wieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Czekałem co odpiszesz. Nie, nie będę Cię oświecał. Nie moja w tym rola. Dokształć się, ale nie korzystaj z takich stron jak autokult 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diuk Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 czytałem ten artykuł i nie widzę w nim niczego niewłaściwego. dobrze opisuje problem. faktem jest, że ja osobiście nie odczułem różnicy, ale tak jak napisano już wyżej, ja nie upalam. może podczas upalania na zwykłych przewodach raczej nie powinno dojść do sytuacji, że pedał "wpadnie w podłogę" bez reakcji w postaci braku hamulców, niemniej jednak jestem w stanie uwierzyć, że przewody w oplocie zwiększają precyzję hamowania podczas większych niż zwykle obciążeń układu hamulcowego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now