Robert Bistuła Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Witam, Więc tak posiadam Subaru 2.0 Gx 125 km N/A i od pewnego czasu spadal mu moc trochę wiec zaczołem wszystko sprawdzac i tak jak w temacie natkolem sie na zaolejony filtr powietrza ktory wymienilem czyszczac przy tym przepsutnice zaraz.Teraz biore sie za uczelki gniazdy swiec gdyz jest tam olej i wg mnie moze gubi iskre dlatego rozebralem oba dekle tak to wyglada i tu moje pytanie czy tam olej powinien byc na tej misce ?? bo niby tam sa przed wychodzace do fitra powietrza Mysle ze sie myle ale jak swiece sa w oleju to moze iska uciekac i moze byc slabszy przebieg 104 000 km. i ostanie pytanko gdzie jest odma czyli cos co odpowietrza silnik gdzie to sie znajduje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Odma? sa w pokrywach glowic, doskonale widac na czwartym zdjeciu po srodku dolnej krawedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Bistuła Posted June 10, 2015 Author Share Posted June 10, 2015 dobrze wiedziec a wiesz moze o dlaczego przez te odmy idzie olej do filtra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Silnik już pierwszej młodości nie jest, więc grosze pomału trzeba zbierać na nieprzewidziane wydatki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Ja bym się przyjrzal zworowi jednej Kierunkowemu odmy.jest obok przepustnicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Bistuła Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 dobra panowie zakonczylem wczoraj wymiane gum wokol swiec i moc wrocila autko ladnie sie zbiera iskra nie ucieka tak jak myslalem tak ze polecam jak by komus cos sie dzialo ze mulilo by autko wiec polecam wymiane tych gum konce po obu stron z odmy puscilem wolno nie wpinalem w dolot zeby zapobiec zabrudzeniu sie filtra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 (edited) załóż oil catch tanka i bedzie po problemie Edited June 11, 2015 by Karas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 dobrze wiedziec a wiesz moze o dlaczego przez te odmy idzie olej do filtra? Ilosc oparow/mgielki olejowej wydostaje sie przez odmy zalezy od stanu silnika, gatunku oleju (pelnosyntetyczny mniej paruje) i poziomu oleju (wystarczy przelac troche ponad max i wywala). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Bistuła Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 dobra juz jeszcze na dodatek wymienilem swiece kupilem szczelina 1mm orginalne ngk autko wrocilo do swoich osiagow teraz super idzie wczesniej mialem bosha swiece irydowe szczelinka 0.5 tak gazownik kazal jednak wszystkim polecam orginaly to jest to Link to comment Share on other sites More sharing options...
minior Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 Witam, Naktknalem sie na was post bo mam tez problem z powolnym ruszaniem mojego Legacy 2007 165KM automat. Zamiescilem post na "forum techniczne - legacy" zatytulowane "Bardzo powolne ruszanie Legacy 2007 165KM Automat". Czy kots moglby rzucic okiem na opis problemu i moze cos poradzic... Uzywam auta od nowosci i nigdy nie mialem problemow az do teraz przebieg 135000km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now