Bo_Lo Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Po wymianie skrzyni w imprezie GF n/a 99r na skrzynię z Legacy 98(w mojej padła wiskoza) zauwazylem że w tej ''nowej'' z Legacy pocą się uszczelniacze półosi.Stąd moje pytania: Czy w były różne typy/rozmiary uszczelniaczy w imprezie/legacy?Nie mam możliwości podania nr vin tego Legacy z którego mam skrzynię. Czy da się samemu te uszczelniacze wymienić nie robiac sobie większej szkody,tzn chodzi mi o to czy metoda z zaznaczeniem położenia i policzeniem obrotów tej nakrętki dyferencjału się sprawdzi?Jakieś dodatkowe czynności trzeba wykonać ?w stylu zablokowanie czegoś przed rozkręceniem itp,czy po prostu zaznaczam markerem,odkrecam licząc obroty,wymieniam uszczelniacz,skręcam i gotowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się