Kario Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Witam, Jak w temacie. Oczywiste miejsca znam Może ktoś miał jakieś doświadczenie i może napisać gdzie robił i ile to wyniosło? Co opłaca się zrobić przy okazji (niecałe 150tys przebiegu)? Czy planować głowice jeśli okaże się, że są równe? Auto nie bierze oleju, silnik pracuje bardzo dobrze. No tylko te bąbelki i zabarwiony na żółto tester CO2. Pierwsze objawy pojawiły się już chyba 4 lata temu przy 80tys przebiegu. Co może być przyczyną pierwotną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się