Skades Posted June 6, 2015 Share Posted June 6, 2015 Witam mam problem z moim legacy, mianowicie po wymianie tarczy sprzęgłowej, samochód ciągnie na kazdym biegu przy wcisniętym sprzęgle, jest to 2000r 2.5 benz, sedan bez reduktora, dodam że po postoju 24 godziny musze kilka razy pompować pedał sprzęgła zeby sam wracał, bo jest wcisnięty, żadnych wycieków nie widać i płyn też jest w normie może jest zapowietrzone ( więc też jakies info jak się odpowietrza, z góry dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 najpierw sprawdź pod maską, czy rusza się łapa sprzęgła przy nacisku pedału. Może wysprzęglik nie chodzi ,albo obluzowany jest, albo łapa pęknięta. Ale jak to po wymianie się stało to może coś złożone nie tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skades Posted June 7, 2015 Author Share Posted June 7, 2015 wysprzęglik chodzi normalnie, jest odpowietrzony, łapa też pracuje tak jak powinna, łozysko w srodku chodzi, i tu moje pytanie czy jest to mozliwe ze tarcza sprzęgła jest założona odwrotnie?? i przez to wysprzęgla ale nie do konca?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malymala Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 A kto wymieniał sprzęgło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LDR Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 Miałem taki sam efekt w Hondzie Civic jak źle wymieniłem płyn i zapowietrzyłem układ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now