FOR CVT Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Będziesz żałował ;-) ja jestem userem a nie psychofanem ale nie ma innego auta niż Subaru. Verstuurd vanaf mijn Xperia Z2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Bez przesady, co raz częściej myślę o przesiadce do Lexusa - mój przebieg to 70-80% trasy. Diesla nigdy nie kupię (z powodów ideologicznych) a w Subaru ostatnio słabo z autostradowymi autami, FXT jest fajny, ale na autostrady się średnio nadaje Ciężko będzie znaleźć zastępstwo dla H6, może będzie 2.0 DIT w Obk lub Levorgu... Edytowane 6 Czerwca 2015 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 A czy nie każde Subaru z salonu w PL ma wlepkę SUBARU DEUTSCHLAND? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Chyba już nie ale sprawdzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 z tego co wyczytalem to raczej na pewno bedzie OBK 2 DIT (nie tylko w Chinach) pytanie kiedy i czy w EU. Mi Levorg 1,6 w zupelnoscie wystarczy. Dynamika, spalanie prowadzenie. Nastepcya Legacy. Musze sie tylko przejechac jak bedzie. W OBK MY15 strasznie mi szumy wiatru przy autostradowych predkosciach przeszkadzaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Nastepcya Legacy. Levorg to fajne auto ale czy to aby jest bezpośredni następca Legacy, to kombi kompakt na bazie "Imprezy" (powiedzmy, że WRX-a) Legacy ma swoje następce, nazywa się ... Legacy http://www.subaru-global.com/2015legacy.html Mi Levorg 1,6 w zupelnoscie wystarczy. Dynamika, spalanie prowadzenie. pod tym i ja się podpisuję, to może być bardzo ciekawe auto za rozsądne pieniądze jak w Skodzie to pokazuje potencjał Subaru producenta przyzwoicie wykonanych, relatywnie niedrogich aut o ciekawym rozwiązaniu konstrukcyjnym silnika, napędu Edytowane 7 Czerwca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Fakt, znalazłem wątek, gdzie dyrekcja, przyznała że się pomyliła i nie ma. Szkoda, kolejna rzecz, którą stosowali od lat a zrezygnowali Dla mnie to akurat zmiana na plus... Do niczego SLS'ów nie potrzebowałem, a koszty wymiany spore Ile razy je wymieniałeś i ile płaciłeś ? Wg mojego serwisu one żyją ok 300kkm, koszt AFAIR 2kzł /szt, jak na taki przebieg cena bdb Odnośnie samej pracy dla mnie to duży plus, nie raz jeździłem z pełnym bagażnikiem i nie miałem efektu "citroena", ciężki zbiornik lpg też nie powoduje, że zawieszenie siada jak np w LGC. Sam powoli myślę nad zmianą auta, ale niestety nie będzie to Subaru. Nowy Obk jest fajny, ale niestety kosztuje sporo i nie ma ciekawych silników. W forku dożywały max ok. 120-140kkm, stąd moje negatywne doświadczenia, może w OBK jakieś lepsze dawali. W każdym razie i tak ich nie potrzebuję, to po co za to płacić? Obecnie też bym nie nabył nowego OBK ze względu na ograniczenia silnikowe, trzeba poczekać na DIT i będzie git 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 A czy nie każde Subaru z salonu w PL ma wlepkę SUBARU DEUTSCHLAND? W Forku MY13 nie mamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 z tego co wyczytalem to raczej na pewno bedzie OBK 2 DIT (nie tylko w Chinach) pytanie kiedy i czy w EU. Mi Levorg 1,6 w zupelnoscie wystarczy. Dynamika, spalanie prowadzenie. Nastepcya Legacy. Musze sie tylko przejechac jak bedzie. W OBK MY15 strasznie mi szumy wiatru przy autostradowych predkosciach przeszkadzaly. Masz może porównanie do Legacy/OBK My03-09 i czy jest lepiej, gorzej czy tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 A czy nie każde Subaru z salonu w PL ma wlepkę SUBARU DEUTSCHLAND? Nalepkę miały te auta, które były importowane przez niemieckie Subaru a potem były sprzedawane w Polsce, np. jakieś lepsze wersje różnych modeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 z tego co wyczytalem to raczej na pewno bedzie OBK 2 DIT (nie tylko w Chinach) pytanie kiedy i czy w EU. Mi Levorg 1,6 w zupelnoscie wystarczy. Dynamika, spalanie prowadzenie. Nastepcya Legacy. Musze sie tylko przejechac jak bedzie. W OBK MY15 strasznie mi szumy wiatru przy autostradowych predkosciach przeszkadzaly. Masz może porównanie do Legacy/OBK My03-09 i czy jest lepiej, gorzej czy tak samo? troche czasu minelo i to sa dwie generacje modelowe. MY15 zdecydowanie zrobil sie cichszy od modelu 07 . Praktycznie w MY15 nie slychac zawieszenia i szumu spod kol wiec jedynie co pozostalo to sum od relingow. Sprzedawca mowil ze jezdzil wersja USA i tam tych szumow nie slychac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Przepraszam, jak słychać zawieszenie? Jakie sa wasze "normy" hałasu? Ile decybeli jest akceptowalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Przepraszam, jak słychać zawieszenie? Jakie sa wasze "normy" hałasu? Ile decybeli jest akceptowalne? Zdaje się, że chodziło o hałas (stuki) wydawany przez opony na nierównościach przypominający dobicie zawieszenia. Z tym hałasem to różnie bywa bardzo subiektywna sprawa, same dB nie opiszą tego - jak już jakieś liczby to 67dB przy 120-130km/h jest już fajne. Dla przykładu w OBK MY10 drażni mnie szum opon (zależnie od podłoża), a np. praca silnika już nie. Jak jeździłem chwilkę BMW 320xd to denerwowała mnie praca silnika. Nie ma reguły trzeba się przejechać i ocenić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 z tego co wyczytalem to raczej na pewno bedzie OBK 2 DIT (nie tylko w Chinach) pytanie kiedy i czy w EU. Mi Levorg 1,6 w zupelnoscie wystarczy. Dynamika, spalanie prowadzenie. Nastepcya Legacy. Musze sie tylko przejechac jak bedzie. W OBK MY15 strasznie mi szumy wiatru przy autostradowych predkosciach przeszkadzaly.Masz może porównanie do Legacy/OBK My03-09 i czy jest lepiej, gorzej czy tak samo? troche czasu minelo i to sa dwie generacje modelowe. MY15 zdecydowanie zrobil sie cichszy od modelu 07 . Praktycznie w MY15 nie slychac zawieszenia i szumu spod kol wiec jedynie co pozostalo to sum od relingow. Sprzedawca mowil ze jezdzil wersja USA i tam tych szumow nie slychac. Dzięki, jak będę miał trochę czasu to wpadnę do dealera na przejażdżkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 W MY15 jest nieporównywalnie ciszej niż MY08 (i to jest wielki plus), natomiast mnie osobiście po jazdach próbnych brakuje dźwięku silnika jaki był w starszym modelu. Niestety po przejechaniu się nowym modelem można powiedzieć, że jest dużo większy, dużo cichszy, lepsze materiały tylko brakuje mu tego czegoś (duszy? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) przejezdzajac po dziurach w modelu MY10 slychac stuki zawieszenia w MY15 nie slychac. Do tego wybiera je bardzo dobrze autem nie buja pomimo to nie czuc "walenia" przejezdzajac po sporych dziurach. Co do halasu to problem zaczyna sie powyzej 160 km/h a pomiar za pomoca smartfona to jest malo wiarygodny. My mierzelismy jadac ta sama trasa Legacy MY10 oraz OBK15. Tak dla orientacji przy takich samych predkosciac 100 - 70 DB 140 - 72 DB 160 - 75 DB. Dodam ze silnik w MY 15 2D brzmi inaczej niz MY10. Ma bardziej basowy dzwiek. Sprawa subiektywna ! moglbym z tym zyc chociaz SBD MY10 lubie . BMW 530 jest fajne ale drogie to ustrojstwo. No i service tych aut to inna polka niz Subaru. Subaru jest bardzo przystepne. Tyle co kumpel placi za 350 CDI to mi bylaby szkoda tak pieniadze roztrwaniac. No i to pali min 9 L/100km Dla przykladu A6 3 TDI 160 km/h 71 DB BMW 530 D 160 km/h 72 DB MB 350 CDI 160 km/h 74 DB Wiec az tak zle nie jest (w porownaniu do MB) ale pomiedzy 71 a 75 do ogromna roznica Ja osobiscie jak jezdze w trase (5-6 razy w roku) to robie odcinki powyzej 700 km. Przed tygodniem trase 800 km Triest-Stuttgart zrobilismy w 7 godzin. Jest szybko ale bez przesady ( jak mozna w DE 150-180) Nie zalezy mi za bardzo na 0-100 ( 9,7 obecnego Legacy sa OK) ale na komfortowym podrozowaniu. Przy 160 chce normalnie rozmawiac i sluchac radia . Edytowane 8 Czerwca 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 co do stuków zawieszenia trzeba brać pod uwagę, że często porównuje się nowe auto z "wysłużonym" czyli takim które ma za sobą już trochę przejechanych tysięcy kilometrów 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Przepraszam, jak słychać zawieszenie? Jakie sa wasze "normy" hałasu? Ile decybeli jest akceptowalne? Zdaje się, że chodziło o hałas (stuki) wydawany przez opony na nierównościach przypominający dobicie zawieszenia. Z tym hałasem to różnie bywa bardzo subiektywna sprawa, same dB nie opiszą tego - jak już jakieś liczby to 67dB przy 120-130km/h jest już fajne. Dla przykładu w OBK MY10 drażni mnie szum opon (zależnie od podłoża), a np. praca silnika już nie. Jak jeździłem chwilkę BMW 320xd to denerwowała mnie praca silnika. Nie ma reguły trzeba się przejechać i ocenić. Uspokoiłeś mnie. Już myślałem ze komuś zawieszenie w Subaru skrzypi jak w starej syrence (nie na oliwionej syrence). Głuche stuknięcie opony o nierówności, uskoki na szosie, mnie nie przeszkadzają. Samochody które tego nie maja to zwykle amerykańskie limuzyny w których nigdy nie wiadomo czy kola jeszcze dotykają szosy czy nie. Z tego co napisałeś to wyłania się jeszcze jeden problem w Subaru. Nie dość ze mało opcji silnikowych, to jeszcze brak opcji "hałasowych" Jeden lubi słyszeć silnik i nic więcej. Inny nie chce słyszeć niczego. Perfekcyjnie wyciszony samochód będzie musiał mieć system symulujący odgłosy pojazdów uprzywilejowanych w akcji. Outback 2.0D 2015 "na postoju"42,1db | 50km/h 57,6db | 80km/h 63,1db | 100km/h 65,6db | 120km/h 68,0db | 140km/h 71,1db Superb 2.0 TDI 2008 "na postoju"46,4db | 50km/h 60,0db | 80km/h 64,0db | 100km/h 66,0db | 120km/h 69,1db | 140km/h 71,7db Superb 2.0 TDI 2010 "na postoju"47,5db | 50km/h 60,4db | 80km/h 64,1db | 100km/h 65,6db | 120km/h 68,4db | 140km/h 71,4db Stationcar Jaguar F-Type 5.0 V8 2014 "na postoju"46,5db | 140km/h 74,6db Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się