Tinuviel Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Konkretnie smutnossąca impreza 2006, chociaż to pewnie bez różnicy. Wiem że zbiornik ma 50litrów, ale paliwa wchodzi znacznie więcej tankując do pełna czyli powiedzmy do pierwszego odbicia pistoleta dystrybutora. Wydaje mi się że całkowita ilość paliwa jaka się mieści to 55-60litrów, ale może ktoś kiedyś sprawdzał? Ile udało Wam się maksymalnie zalać benzyny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJacek Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Imprezy ani instrukcji do niej nie mam, ale według danych na stronie subaru-global: http://web.archive.org/web/20060527024242/http://www.subaru-global.com/lineup/impreza/data_sheet/index.html pojemność zbiornika to 60 litrów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ciekawe też, czy komuś przy tankowaniu pistolet co chwilę odbija? Tzn czy tankuje strzelając pistoletem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 W Imprezie GD zbiornik ma 60 litrów, a paliwa wchodzi około 55 litrów. Tankować należy do pierwszego odbicia, a nie "pod korek", gdyż prowadzi to do niewłaściwego działania systemu odpowietrzania zbiornika - efektem będzie check engine. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mz56 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Zbiornik ma 60 l. Rezerwa, to ok. 10 - 12 l. W przypadku mojej Imprezki, (GG) nie ma żadnych problemów po zatankowaniu na full. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinuviel Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 aaa... to wiele wyjaśnia jak 60 a nie 50, gdzieś wygooglałem błędnie że 50. Dzięki:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ciekawe też, czy komuś przy tankowaniu pistolet co chwilę odbija? Tzn czy tankuje strzelając pistoletem? Myślę, że to wina dystrybutora... jakiś czas temu spotkałem (już nie pamiętam gdzie) taki "odbijający", ale to była jednorazowa przygoda Aha, myślę, że jak się wsadzi pistolet za głęboko, to też ma tendencję do odbijania... Link to comment Share on other sites More sharing options...
radnor Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ciekawe też, czy komuś przy tankowaniu pistolet co chwilę odbija? Tzn czy tankuje strzelając pistoletem? W klasyku często tak mam, chyba wlew jest po prostu zakrzywiony bo wystarczy nie wpychać pistoletu do końca przy nalewaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Zapchany przelew/odpowietrzenie. Wystarczy dmuchnąć sprężonym powietrzem w otworek w rurze i po problemie. Dodatkowym objawem wskazującym na taki stan, jest zasysanie korka paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Zapchany przelew/odpowietrzenie. A w jaki sposób można "zapchać" układ odpowietrzania zbiornika? Poprzez nalewanie paliwa pod korek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinuviel Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 Hmm, sorry za moją niewiedze, ale całe życie myślałem że "pod korek" to jest właśnie do pierwszego "odbicia" pistoletu, zawsze bałem się lać więcej a tu widzę że chyba żyłem w błędzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 ale całe życie myślałem że "pod korek" to jest właśnie do pierwszego "odbicia" pistoletu, Korek jest na górze wlewu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Zapchany przelew/odpowietrzenie. Wystarczy dmuchnąć sprężonym powietrzem w otworek w rurze i po problemie. Dodatkowym objawem wskazującym na taki stan, jest zasysanie korka paliwa. No, a myślałem, że ma zasysać... no i po to jest napis "odkręcać powoli", żeby sobie wyrównało ciśnienie radośnie sycząc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek's Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 W Imprezie GD zbiornik ma 60 litrów, a paliwa wchodzi około 55 litrów. Tankować należy do pierwszego odbicia, a nie "pod korek", gdyż prowadzi to do niewłaściwego działania systemu odpowietrzania zbiornika - efektem będzie check engine. dokładnie. Ja tak zrobiłem że zalałem pod korek i świrowała mi impreza co następstwem jest check engine który teraz muszę usunąć -.- Już się nauczyłem że nie lejemy pod korek tylko do pierwszego odbicia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek_gdynia Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Piszecie, że po zalaniu pod sam korek, wywala CE. Jakie dokładnie błędy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Dokładnie nie można lać więcej paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamooth Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 hmmm...od 4 lat leje pod korek i nigdy nic się nie działo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinuviel Posted October 1, 2015 Author Share Posted October 1, 2015 ile da się przejechać na rezerwie? Ostatnio przejechałem 50km na rezerwie (po mieście) i do baku weszło prawie 52 litrów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majkej86 Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Mnie w WRX 02 US spec, odbija już przy połowie baku. Nie mówcie więc, że mam co 150 km tankować... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Bo masz zafajdany układ odpowietrzania zbiornika. Właśnie przez nalewanie pod korek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 należy dmuchnac powietrzem w dziurkę zaworek będzie znów działał prawidłowo. Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 U mnie tankowanie najlepiej idzie jak obrócę pistolet o 90 stopni w lewo, inaczej często odbija - ale faktycznie może za głęboko go wsadzam (do oporu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majkej86 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Jeśli obrócę pistolet, to owszem idzie lepiej, ale nie ma reguły, raz pomaga, a raz nie. Zauważyłem, że czasami zależy też od pistoletu, raz tankowałem na jakiejś świeżej stacji, gdzie dystrybutory były nowe i szło znacznie lepiej. W każdym razie wiem, że coś nie bangla, a jeśli "dmuchnę w dziurkę" to zastanawiam się gdzie poleci ten syf i co innego mi się potem zatka Wyczytałem też w jakimś innym temacie, że w USA pistolety nie mają odpowietrzania tak jak nasze, więc pewnie i samochody na tamten rynek (czyt. w tym mój) inaczej mają rozwiązane baki i system odpowietrzania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now