Mike Mike Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 (edited) Witam, Szukam informacji na temat Subaru z silnikiem 2.5 wersja GT 2003 Wagon Automat. 1) Czy jest to silnik EJ251, czy EJ253 165KM, SOHC bez zmiennych faz rozrządu (wersja na 2 wałkach i z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego)? 2) czy zagazowanie nie powoduje problemów w tym silniku i jaki zestaw polecacie? Proszę o poradę . Szukam i szukam i nic... . Edited June 3, 2015 by Alchem86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Jeżeli posiadasz takie auto a z wpisu pod Twoim awatarem wynika że tak, to pod maską na kielichu po stronie kierowcy masz tabliczkę z oznaczeniem silnika i skrzyni. Hydraulicznej regulacji luzu nie ma w żadnym silniku Subaru z tych roczników. Na temat gazowania jest wątek w Ogólnym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 jeżeli jest to legacy IV gt 2.5t (250hp) to może być tam hydraulika, bo jest to podobna jednostka do legacy IV gt 2.0t jdm i jest tam hydrauliczna regulacja zaworów tak jak i w legacy III gt jdm Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 jeżeli jest to legacy IV gt 2.5t (250hp) to może być tam hydraulika, bo jest to podobna jednostka do legacy IV gt 2.0t jdm i jest tam hydrauliczna regulacja zaworów tak jak i w legacy III gt jdm Nie wprowadzaj forumowiczów w błąd. Zarówno subaru BE/BH jak i BL/BP mają mechaniczną regulację luzu zaworowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 (edited) Człowieku napisałem jak jest w niektórych modelach legacy gt jdm np EJ20H to jest tam hydraulika, a EJ20R już nie http://en.wikipedia.org/wiki/Active_valve_control_system Edited June 5, 2015 by sebol Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 @@sebol, AVCS to nie regulacja luzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 (edited) ? Edited June 5, 2015 by sebol Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Przeczytaj chociaż co wkleiłeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 przeczytałem wcześniej, no dobra bo myślałem że wraz z systemem zmiennych faz większość silników będzie miała hydraulikę Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Człowieku napisałem jak jest w niektórych modelach legacy gt jdm np EJ20H to jest tam hydraulika, a EJ20R już nie http://en.wikipedia...._control_system Cyce opadają. Chociaż, jak zauważył @@leon, doczytaj czasem to co wklejasz. I czytaj ze zrozumieniem. Bo wychodzi potem że nie wiesz o czym mówisz/piszesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebol Posted June 6, 2015 Share Posted June 6, 2015 Ok już wszystko wiem, wiec przyznaję się do błędu w który wprowadził mnie pewien mechanik Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareq Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Boże chroń przed takimi mechanikami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pemo29081990 Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 Posiadam takie autko na części tak więc w razie potrzeby dzwoń ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now