Skocz do zawartości

restryktor?


osamakiller

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam,

pacjent to impreza GT 99'

odczyt z ECU - ciśnienie w kolektorze ssącym 0,6

czy ktoś mógłby podesłać foto gdzie dokładnie powinien znajdować sie restryktor,szukałem po przewodach od turbiny i nic nie znalazłem...albo źle szukam, albo go wogóle tam nie ma.

Podobnież brak tego ustrojstwa może powodować spadek ciśnienia doładowania.

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje:)

Dokładnie tam szukałem i nic,jutro sprawdze jeszcze raz dla pewności.


Czy to się psuje??(tak pytam jeśli jednak bym znalazł:) 

sprawdziłem już kolektor wydechowy....była drobna nieszczelność na uszczelce, po wymianie z 0,52 skoczyło na 0,59.Reszta kolektora chyba jest OK

Czy rozrególowane zawory mogą mieć jakiś wpływ na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

odkopuję, czy któryś z właścicieli Imprezy z Turbo ze skośnym IC przerabiał temat restryktora ? Chodzi mi o średnicę jaka jest w serii, bo po numerze nadwozia nie wyszukuje go jako osobnej części (pewnie z przewodem). Czy zastosowanie restryktora o większej/mniejszej średnicy coś zmieni ? Prawdopodobnie teraz go nie mam i doładowanie jest na poziomie 0,5-0,6 Bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do właściciela postu jeżeli nie będziesz miał restryktora czyli zwężki w przewodzie 0,9mmto będzie c mało lądowało właśnie kolo 06 to się nie psuje to jest albo nie ma to taka maa tulejka z dziurka 0,9mm

do właściciela subaru ze skośnym ic w przewodzie idącym z selenoidu czy jakość tak do puszki miedzy filtrem a turbo powinien być restryktor chyba 1,1mm lub 1,0  jeżeli go wyciągniesz to ląduje więcej!!!! szukaj sprawdź po kolei czy west gejt się nie zaciął czy turbo ląduje potem solenoid  przewody podciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, namiot napisał:

do właściciela postu jeżeli nie będziesz miał restryktora czyli zwężki w przewodzie 0,9mmto będzie c mało lądowało właśnie kolo 06 to się nie psuje to jest albo nie ma to taka maa tulejka z dziurka 0,9mm

do właściciela subaru ze skośnym ic w przewodzie idącym z selenoidu czy jakość tak do puszki miedzy filtrem a turbo powinien być restryktor chyba 1,1mm lub 1,0  jeżeli go wyciągniesz to ląduje więcej!!!! szukaj sprawdź po kolei czy west gejt się nie zaciął czy turbo ląduje potem solenoid  przewody podciśnienia

Zwariowana interpunkcja 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tylko widzę że to schematy podciśnień do wersji poliftowej (podciśnienia z turbo do wg są bezpośrednio połączone) a ja mam przedlift (gdzie ciśnienie z turbo przechodzi przez selenoid i dopiero wychodzi na wg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo po wymianie weżyków podciśnień, gazownik zapomniał przelożyć restryktor i objaw ten sam 0.55 bara nie więcej. 

 

Restryktor NIEZALEŻNIE czy jest to przed czy polift musi mieć średnicę 1.2 mm, restryktor działa po prostu jak zwężka Venturiego. Czym mniejszy tym doładowanie będzie, jednak komputer w GT odcina siłą rzeczy przy 1.15 bądź 1.2 bara.

 

Poniżej dam schemat w którym wężyku ma się znajdować restryktor, opisane jako LINE 1 

 

podc.jpg

 

Być może w przedlifcie miejsce restryktora jest jak poniżej :

boost_solenoid.jpg

Swoją drogą opcja szukaj, bo jest tego mnóstwo.

Edytowane przez gawinyo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...