Jump to content
Sign in to follow this  
osamakiller

restryktor?

Recommended Posts

 Witam,

pacjent to impreza GT 99'

odczyt z ECU - ciśnienie w kolektorze ssącym 0,6

czy ktoś mógłby podesłać foto gdzie dokładnie powinien znajdować sie restryktor,szukałem po przewodach od turbiny i nic nie znalazłem...albo źle szukam, albo go wogóle tam nie ma.

Podobnież brak tego ustrojstwa może powodować spadek ciśnienia doładowania.

pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje:)

Dokładnie tam szukałem i nic,jutro sprawdze jeszcze raz dla pewności.


Czy to się psuje??(tak pytam jeśli jednak bym znalazł:) 

sprawdziłem już kolektor wydechowy....była drobna nieszczelność na uszczelce, po wymianie z 0,52 skoczyło na 0,59.Reszta kolektora chyba jest OK

Czy rozrególowane zawory mogą mieć jakiś wpływ na to??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

odkopuję, czy któryś z właścicieli Imprezy z Turbo ze skośnym IC przerabiał temat restryktora ? Chodzi mi o średnicę jaka jest w serii, bo po numerze nadwozia nie wyszukuje go jako osobnej części (pewnie z przewodem). Czy zastosowanie restryktora o większej/mniejszej średnicy coś zmieni ? Prawdopodobnie teraz go nie mam i doładowanie jest na poziomie 0,5-0,6 Bara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

do właściciela postu jeżeli nie będziesz miał restryktora czyli zwężki w przewodzie 0,9mmto będzie c mało lądowało właśnie kolo 06 to się nie psuje to jest albo nie ma to taka maa tulejka z dziurka 0,9mm

do właściciela subaru ze skośnym ic w przewodzie idącym z selenoidu czy jakość tak do puszki miedzy filtrem a turbo powinien być restryktor chyba 1,1mm lub 1,0  jeżeli go wyciągniesz to ląduje więcej!!!! szukaj sprawdź po kolei czy west gejt się nie zaciął czy turbo ląduje potem solenoid  przewody podciśnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, namiot napisał:

do właściciela postu jeżeli nie będziesz miał restryktora czyli zwężki w przewodzie 0,9mmto będzie c mało lądowało właśnie kolo 06 to się nie psuje to jest albo nie ma to taka maa tulejka z dziurka 0,9mm

do właściciela subaru ze skośnym ic w przewodzie idącym z selenoidu czy jakość tak do puszki miedzy filtrem a turbo powinien być restryktor chyba 1,1mm lub 1,0  jeżeli go wyciągniesz to ląduje więcej!!!! szukaj sprawdź po kolei czy west gejt się nie zaciął czy turbo ląduje potem solenoid  przewody podciśnienia

Zwariowana interpunkcja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. A czy byłby ktoś w stanie zrobić zdjęcia wszystkich przewodów podciśnienia przy turbo, filtrze powietrza i selenoidzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, tylko widzę że to schematy podciśnień do wersji poliftowej (podciśnienia z turbo do wg są bezpośrednio połączone) a ja mam przedlift (gdzie ciśnienie z turbo przechodzi przez selenoid i dopiero wychodzi na wg).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo po wymianie weżyków podciśnień, gazownik zapomniał przelożyć restryktor i objaw ten sam 0.55 bara nie więcej. 

 

Restryktor NIEZALEŻNIE czy jest to przed czy polift musi mieć średnicę 1.2 mm, restryktor działa po prostu jak zwężka Venturiego. Czym mniejszy tym doładowanie będzie, jednak komputer w GT odcina siłą rzeczy przy 1.15 bądź 1.2 bara.

 

Poniżej dam schemat w którym wężyku ma się znajdować restryktor, opisane jako LINE 1 

 

podc.jpg

 

Być może w przedlifcie miejsce restryktora jest jak poniżej :

boost_solenoid.jpg

Swoją drogą opcja szukaj, bo jest tego mnóstwo.

Edited by gawinyo

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak do przed lift jest niższe zdjecie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedź. Szukałem tylko w żadnym temacie nie ma konkretnej odpowiedzi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie odnośnie restryktora w wrx gh: czy tam są dwa restryktory?  Po stronie zaworu WG oraz turbiny? Jeśli tak to czy wie ktoś jakie powinny być średnice każdego z nich?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...