osamakiller Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Witam, pacjent to impreza GT 99' odczyt z ECU - ciśnienie w kolektorze ssącym 0,6 czy ktoś mógłby podesłać foto gdzie dokładnie powinien znajdować sie restryktor,szukałem po przewodach od turbiny i nic nie znalazłem...albo źle szukam, albo go wogóle tam nie ma. Podobnież brak tego ustrojstwa może powodować spadek ciśnienia doładowania. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Nie podobno tylko tak jest. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/73574-impreza-gt-my99-pro%C5%9Bba-o-pomoc-w-podci%C5%9Bnieniach/?hl=restryktor#entry2082122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Dziękuje:) Dokładnie tam szukałem i nic,jutro sprawdze jeszcze raz dla pewności. Czy to się psuje??(tak pytam jeśli jednak bym znalazł sprawdziłem już kolektor wydechowy....była drobna nieszczelność na uszczelce, po wymianie z 0,52 skoczyło na 0,59.Reszta kolektora chyba jest OK Czy rozrególowane zawory mogą mieć jakiś wpływ na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris555 Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Witam, odkopuję, czy któryś z właścicieli Imprezy z Turbo ze skośnym IC przerabiał temat restryktora ? Chodzi mi o średnicę jaka jest w serii, bo po numerze nadwozia nie wyszukuje go jako osobnej części (pewnie z przewodem). Czy zastosowanie restryktora o większej/mniejszej średnicy coś zmieni ? Prawdopodobnie teraz go nie mam i doładowanie jest na poziomie 0,5-0,6 Bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 do właściciela postu jeżeli nie będziesz miał restryktora czyli zwężki w przewodzie 0,9mmto będzie c mało lądowało właśnie kolo 06 to się nie psuje to jest albo nie ma to taka maa tulejka z dziurka 0,9mm do właściciela subaru ze skośnym ic w przewodzie idącym z selenoidu czy jakość tak do puszki miedzy filtrem a turbo powinien być restryktor chyba 1,1mm lub 1,0 jeżeli go wyciągniesz to ląduje więcej!!!! szukaj sprawdź po kolei czy west gejt się nie zaciął czy turbo ląduje potem solenoid przewody podciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 23 minuty temu, namiot napisał: do właściciela postu jeżeli nie będziesz miał restryktora czyli zwężki w przewodzie 0,9mmto będzie c mało lądowało właśnie kolo 06 to się nie psuje to jest albo nie ma to taka maa tulejka z dziurka 0,9mm do właściciela subaru ze skośnym ic w przewodzie idącym z selenoidu czy jakość tak do puszki miedzy filtrem a turbo powinien być restryktor chyba 1,1mm lub 1,0 jeżeli go wyciągniesz to ląduje więcej!!!! szukaj sprawdź po kolei czy west gejt się nie zaciął czy turbo ląduje potem solenoid przewody podciśnienia Zwariowana interpunkcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris555 Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Dzięki za odpowiedź. A czy byłby ktoś w stanie zrobić zdjęcia wszystkich przewodów podciśnienia przy turbo, filtrze powietrza i selenoidzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 na tej stronie wszystko znajdziesz http://opposedforces.com/parts/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris555 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Dzięki, tylko widzę że to schematy podciśnień do wersji poliftowej (podciśnienia z turbo do wg są bezpośrednio połączone) a ja mam przedlift (gdzie ciśnienie z turbo przechodzi przez selenoid i dopiero wychodzi na wg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawinyo Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) Miałem to samo po wymianie weżyków podciśnień, gazownik zapomniał przelożyć restryktor i objaw ten sam 0.55 bara nie więcej. Restryktor NIEZALEŻNIE czy jest to przed czy polift musi mieć średnicę 1.2 mm, restryktor działa po prostu jak zwężka Venturiego. Czym mniejszy tym doładowanie będzie, jednak komputer w GT odcina siłą rzeczy przy 1.15 bądź 1.2 bara. Poniżej dam schemat w którym wężyku ma się znajdować restryktor, opisane jako LINE 1 Być może w przedlifcie miejsce restryktora jest jak poniżej : Swoją drogą opcja szukaj, bo jest tego mnóstwo. Edytowane 18 Maja 2018 przez gawinyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 tak do przed lift jest niższe zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cris555 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Dziękuję za odpowiedź. Szukałem tylko w żadnym temacie nie ma konkretnej odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Mam pytanie odnośnie restryktora w wrx gh: czy tam są dwa restryktory? Po stronie zaworu WG oraz turbiny? Jeśli tak to czy wie ktoś jakie powinny być średnice każdego z nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się