Michał Wasilewski Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Witam forumowicze mam problem ze swoja subaryną.. To moze na wstepnie opisze co i jak.. Subaru Impreza Wrx 2003 blob eu. Problem tkwi w dziwnym szarpaniu podczas wciskania pedału gazu na nizszych obrotach (np. 2 bieg 2tys,obr) i nie tylko na innych biegach jest to samo ale nie zawsze ;/ najczesciej jest dobrze jak bardzo powoli dodaje gazu a jak gwaltownie to szarpie.. Byl u mechanikow zostaly zakupione nowe swiece Denso VK225610 niby rzadziej ale nadal to samo,cewki tez ogladali i niby wygladaja na cale, jedynie co sie dowiedzialem to fakt ze wtryski sa zapetlone "tak powiedzial mechanior i sam nie wiedzial dlaczego" powiedzial mi ze bez hamowni i nowej mapy sie nie obejdzie, ale czy mam mu wierzyc? Maglowany byl przez kompa i blad jedyny jaki jest to p0420 ale to nieistotne bo to problem z katalizatorem, nic wspólnego raczej z tym szarpaniem. Prosze was pomozcie mi bo juz zglupialem a w olsztynie nie znam zadnego mechaniora ktory by sie naprawde na subarynach znał, sami pseudo fachowcy. Czekam na sensowne odpowiedzi. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 wtryski zapętlone? , co to oznacza? dla mnie absolutnie nic . Trzeba uściślić warunki przy których się to dzieje , bez odpowiednich loggów i auta ciężko trafić co to .. z kapelusza kazac Ci sprawdzać od mas elek, wydajności wtryskiwaczy , po afr , TGV y, szczelności ,czujniki bez sensu. Zrób 1 rzecz odłącz wtyczkę od czujnika EGT jako 1 test ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Sobczak Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Nie wiem czy WRX ma tak samo jak N/a ale ja mialem taki sam objaw u siebie Hawk n/a i po wyczyszczeniu przepustnicy wszystko wróciło do normy , dzisiaj dokonałem tego zabiegu ,nie wiele znając sie na mechanice zrobilem to sam własnymi "rencami" Nie wiem czy WRX ma tak samo jak N/a ale ja mialem taki sam objaw u siebie Hawk n/a i po wyczyszczeniu przepustnicy wszystko wróciło do normy , dzisiaj dokonałem tego zabiegu ,nie wiele znając sie na mechanice zrobilem to sam własnymi "rencami" Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukus Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Gdybys mial gaz dalbym sobie wszystko obciac ze to wina przewodow. Typowy objaw gdy sa zluzyte i przy niskich obrotach wciskamy mocniej gaz Szarpnie kilka razy i zaczyna jechac. Ale za gazu nie ma to nie wiem. Chyba ze masz tak skatowane ze i na Pb juz nie daja rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fester1986 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ja dwa tygodnie temu wymieniłem świece i przewody i auto jak nowe, przerywał tylko przy mocno wciśniętym pedale gazu. Dodatkowo jak po wymianie świec jest lepiej to stawiałbym na przewody:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 W WRXach nie ma przewodów WN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Wasilewski Posted May 29, 2015 Author Share Posted May 29, 2015 (edited) Dzieki Wam za podpowiedzi zaczne od tego ze wyczyszcze ta przepustnice dzis, gaz zalozylem 2 miesiace temu i ten sam obiaw byl na pb zanim gaz zalozylem, wiec problem musi byc gdzie indziej a tak btw. opisze moze instalacje gazowa, cala brc parownik najmocniejszy taka cegla wtryski zolte z tego co pamietam ale nawpewno z brc rowniez lepszych nie bylo wiec gaz smiga, zreszta krece go do 6 spokojnie i nic nie odcina gazu wkreca sie calkiem ok, a co do przewodow to pisalem ze cewki wydaja sie ok, tylko na oko sprawdzane bez pekniec itd. znacie jakiegos fachowca od subaryn "near" Olsztyn? Aaa i jeszcze dodam ze dolot byl caly sprawdzany i nie ma lewego powietrza ani przed ani za przeplywka, jedynie guma przy koncu wydechu pekla i jest nieszczelnosc ale to za sonda to chyba tez nie ma znaczenia. Czekam na kolejne info dzieki wielkie i Pozdrawiam. wtryski zapętlone? , co to oznacza? dla mnie absolutnie nic . Trzeba uściślić warunki przy których się to dzieje , bez odpowiednich loggów i auta ciężko trafić co to .. z kapelusza kazac Ci sprawdzać od mas elek, wydajności wtryskiwaczy , po afr , TGV y, szczelności ,czujniki bez sensu. Zrób 1 rzecz odłącz wtyczkę od czujnika EGT jako 1 test ... Szczerze to nie wiem co to oznacza dostalem takie info od mechanika, autem zrobili ponad 100km byl podpiety pod komputer podczas jazdy i mowili ze wszystko git bajera...turbina laduje 1bar wiec ok,W jakim celu odlaczyc egt?? I w ogóle sprawdze tgv bez zdejmowania kolektorow? pozdro Edited May 29, 2015 by Michał Wasilewski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 Jak miałem podobny efekt, ale na gazie- wtrysk wariował i musiałem wymienić ( oczywiście zleciłem wówczas wymianę wszystkich- jak to właściciel subaru ). Na PB było ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Wasilewski Posted May 30, 2015 Author Share Posted May 30, 2015 Wtryski mam mozna powiedziec nowe bo gaz zalozylem miesiac temu ponad wiec to nie wtryski zreszta na benzynie tez do odczucia to jest tylko slabiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Wasilewski Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 Przepustnica wyczyszczona problem jak byl tak jest, macie wiecej pomysłów? ps. dzis sprawdzilem sobie w ten sposob ze na 1 biegu zwolnilem do 20km/h tysiac obrotow okolo i jak dawalem gazu to strasznie szarpalo az nie wskoczyl na te 2tysiace++ obrotow... moze to wam cos powie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOS Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 A jak szarpie to lambda jest uboga czy bogata? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek's Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Też z podobnym problemem walczę podpowiem że ja jestem na etapie wymiany BOV'a na seryjny bo jest nieszczelny no i sondę pierwszą mam padnięta. Sprawdź sobie te dwie rzeczy też. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Wasilewski Posted August 28, 2015 Author Share Posted August 28, 2015 Były sondy u mnie sprawdzane, śmigaja jak talala ja teraz musze u siebie cewki sprawdzić, bo chyba już wszystko sprawdzane bylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOS Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Nie pytam o sprawność sondy tylko o sklad mieszanki na benzynie.Czyli co pokajuje sonda, lambda bogata czy uboga w momencie szarpania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now