Jump to content

Forek bierze olej.


dedecjusz

Recommended Posts

Po zmianie UPG w ASO samochód zaczął pożerać spore ilości oleju, ok litr na 1000km. Wcześniej były wymieniane pierścienie jeszcze przez poprzedniego właściciela i nie brał grama. Co z tym robić drodzy Państwo? 

Link to comment
Share on other sites

u 'sonsiada' za flaszkę jeszcze wykuje Ci sam młotkiem pierścienie :P 

w serwisie to licz wyjęcie silnika, rozebranie, nowe pierścienie, jakieś uszczelki/śruby... 2 tauzeny lekką ręką panie jak nie więcej.....

Link to comment
Share on other sites

no to trzeba będzie przy okazji zakuć :) jest argument!

hehe rozumiem, że tylko na taki komentarz czekałeś, aby sobie (lub żonie) uargumentować powód wzmocnienia samochodu :D

Link to comment
Share on other sites

w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej?

Nie cieknie bo olej jest palony. Miałeś planowanie głowic?

 

 

ok litr na 1000km.

A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/

 

To norma... :)

 

To nie norma... :-)

Link to comment
Share on other sites

W poprzednim aucie 100-150 znikało od wymiany do wymiany czyli co 15kkm, to można nazwać normalnym zużyciem oleju ;) Aczkolwiek poostatniej wymianie oleju i kontroli po około 1000 brak ubytku, więc może okaże się to kwestią oleum.

Link to comment
Share on other sites

W poprzednim aucie 100-150 znikało od wymiany do wymiany czyli co 15kkm, to można nazwać normalnym zużyciem oleju ;) Aczkolwiek poostatniej wymianie oleju i kontroli po około 1000 brak ubytku, więc może okaże się to kwestią oleum.

A to poprzednie to też było turbo?...

 

w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej?

Nie cieknie bo olej jest palony. Miałeś planowanie głowic?

 

 

ok litr na 1000km.

A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/
To norma... :)
To nie norma... :-)
Nie miałem na myśli Twojego N/A, tylko turbo. I też w zależności od stylu jazdy.
Link to comment
Share on other sites

Heh, wlasnie poprzednie bylo N/A i wcale nie jest piwiedziane że turbo musi brac, nawet te 0.1 na 1000 km, aczkolwiek jakos strasznie uciazliwe to nie jest.

Edited by Kościk
Link to comment
Share on other sites

Znam kilka Subaru z turbo, które brały olej od nowości i w ASO twierdzili, że w małych ilościach jest to normą.

mi też tak mówili, ale wg mnie to kwestia dociarania.

 

10w40 CRO i silna wola. Mój nic nie żre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...