dedecjusz Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Po zmianie UPG w ASO samochód zaczął pożerać spore ilości oleju, ok litr na 1000km. Wcześniej były wymieniane pierścienie jeszcze przez poprzedniego właściciela i nie brał grama. Co z tym robić drodzy Państwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Co z tym robić drodzy Państwo? Reklamować... A gdzie robiłeś UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Litr na tysiąc to nie jest normalne. Coś o tym wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 A mniej enigmatycznie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Najprawdopodobniej pierścienie tłokowe (olejowe) w wyniku przegrzania silnika uległy rozhartowaniu stąd znaczące zużycie oleju. Auto to 2,5 turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Najprawdopodobniej pierścienie tłokowe (olejowe) w wyniku przegrzania silnika uległy rozhartowaniu stąd znaczące zużycie oleju. na to wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 2.5xt, ile taka operacja może kosztować ;/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 u 'sonsiada' za flaszkę jeszcze wykuje Ci sam młotkiem pierścienie w serwisie to licz wyjęcie silnika, rozebranie, nowe pierścienie, jakieś uszczelki/śruby... 2 tauzeny lekką ręką panie jak nie więcej..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 no to trzeba będzie przy okazji zakuć jest argument! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 no to trzeba będzie przy okazji zakuć jest argument! hehe rozumiem, że tylko na taki komentarz czekałeś, aby sobie (lub żonie) uargumentować powód wzmocnienia samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedecjusz Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 trochę tak , ale tak się składa, że moja żona należy do tych kobiecych wyjątków lubiących szybki przyrost prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 ok litr na 1000km. A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 ok litr na 1000km. A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/To norma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej? Nie cieknie bo olej jest palony. Miałeś planowanie głowic? ok litr na 1000km.A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/ To norma... To nie norma... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 W poprzednim aucie 100-150 znikało od wymiany do wymiany czyli co 15kkm, to można nazwać normalnym zużyciem oleju Aczkolwiek poostatniej wymianie oleju i kontroli po około 1000 brak ubytku, więc może okaże się to kwestią oleum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 W poprzednim aucie 100-150 znikało od wymiany do wymiany czyli co 15kkm, to można nazwać normalnym zużyciem oleju Aczkolwiek poostatniej wymianie oleju i kontroli po około 1000 brak ubytku, więc może okaże się to kwestią oleum.A to poprzednie to też było turbo?... w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej?Nie cieknie bo olej jest palony. Miałeś planowanie głowic? ok litr na 1000km.A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/To norma... To nie norma... :-)Nie miałem na myśli Twojego N/A, tylko turbo. I też w zależności od stylu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Heh, wlasnie poprzednie bylo N/A i wcale nie jest piwiedziane że turbo musi brac, nawet te 0.1 na 1000 km, aczkolwiek jakos strasznie uciazliwe to nie jest. Edytowane 27 Maja 2015 przez Kościk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Znam kilka Subaru z turbo, które brały olej od nowości i w ASO twierdzili, że w małych ilościach jest to normą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 W swoim od nowości dolewam między wymianami (10tkm) 04-05l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Znam kilka Subaru z turbo, które brały olej od nowości i w ASO twierdzili, że w małych ilościach jest to normą. mi też tak mówili, ale wg mnie to kwestia dociarania. 10w40 CRO i silna wola. Mój nic nie żre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyou Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Moj forester s turbo 250 tys. nalatane, nie bierze ni grama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Moj forester s turbo 250 tys. nalatane, nie bierze ni grama. Jakie oleum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T K A C Z U Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 u mnie to samo po regeneracji turbo nie je ani grosza a ma 290 tyś. olej valvoline vr1 racing 5w50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyou Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Moj forester s turbo 250 tys. nalatane, nie bierze ni grama. Jakie oleum? Motul 5W40 8100 x-clean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się