dedecjusz Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Po zmianie UPG w ASO samochód zaczął pożerać spore ilości oleju, ok litr na 1000km. Wcześniej były wymieniane pierścienie jeszcze przez poprzedniego właściciela i nie brał grama. Co z tym robić drodzy Państwo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Co z tym robić drodzy Państwo? Reklamować... A gdzie robiłeś UPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Litr na tysiąc to nie jest normalne. Coś o tym wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 A mniej enigmatycznie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Najprawdopodobniej pierścienie tłokowe (olejowe) w wyniku przegrzania silnika uległy rozhartowaniu stąd znaczące zużycie oleju. Auto to 2,5 turbo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Najprawdopodobniej pierścienie tłokowe (olejowe) w wyniku przegrzania silnika uległy rozhartowaniu stąd znaczące zużycie oleju. na to wygląda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 2.5xt, ile taka operacja może kosztować ;/ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 u 'sonsiada' za flaszkę jeszcze wykuje Ci sam młotkiem pierścienie w serwisie to licz wyjęcie silnika, rozebranie, nowe pierścienie, jakieś uszczelki/śruby... 2 tauzeny lekką ręką panie jak nie więcej..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 no to trzeba będzie przy okazji zakuć jest argument! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 no to trzeba będzie przy okazji zakuć jest argument! hehe rozumiem, że tylko na taki komentarz czekałeś, aby sobie (lub żonie) uargumentować powód wzmocnienia samochodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedecjusz Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 trochę tak , ale tak się składa, że moja żona należy do tych kobiecych wyjątków lubiących szybki przyrost prędkości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kościk Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 ok litr na 1000km. A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 ok litr na 1000km. A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/To norma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej? Nie cieknie bo olej jest palony. Miałeś planowanie głowic? ok litr na 1000km.A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/ To norma... To nie norma... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kościk Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 W poprzednim aucie 100-150 znikało od wymiany do wymiany czyli co 15kkm, to można nazwać normalnym zużyciem oleju Aczkolwiek poostatniej wymianie oleju i kontroli po około 1000 brak ubytku, więc może okaże się to kwestią oleum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 W poprzednim aucie 100-150 znikało od wymiany do wymiany czyli co 15kkm, to można nazwać normalnym zużyciem oleju Aczkolwiek poostatniej wymianie oleju i kontroli po około 1000 brak ubytku, więc może okaże się to kwestią oleum.A to poprzednie to też było turbo?... w jednym z ASO na śląsku. Teraz im nic nie udowodnie, byłem jeszcze w okresie gwarancji, przejrzeli i stwierdzili, że nic nie cieknie i że tak może być. Ale skoro nie brał wcześniej?Nie cieknie bo olej jest palony. Miałeś planowanie głowic? ok litr na 1000km.A mnie martwi 100-150 ml na 1000 :/To norma... To nie norma... :-)Nie miałem na myśli Twojego N/A, tylko turbo. I też w zależności od stylu jazdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kościk Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 (edited) Heh, wlasnie poprzednie bylo N/A i wcale nie jest piwiedziane że turbo musi brac, nawet te 0.1 na 1000 km, aczkolwiek jakos strasznie uciazliwe to nie jest. Edited May 27, 2015 by Kościk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Znam kilka Subaru z turbo, które brały olej od nowości i w ASO twierdzili, że w małych ilościach jest to normą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol76 Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 W swoim od nowości dolewam między wymianami (10tkm) 04-05l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Znam kilka Subaru z turbo, które brały olej od nowości i w ASO twierdzili, że w małych ilościach jest to normą. mi też tak mówili, ale wg mnie to kwestia dociarania. 10w40 CRO i silna wola. Mój nic nie żre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleyou Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 Moj forester s turbo 250 tys. nalatane, nie bierze ni grama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kościk Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Moj forester s turbo 250 tys. nalatane, nie bierze ni grama. Jakie oleum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
T K A C Z U Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 u mnie to samo po regeneracji turbo nie je ani grosza a ma 290 tyś. olej valvoline vr1 racing 5w50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleyou Posted June 14, 2015 Share Posted June 14, 2015 Moj forester s turbo 250 tys. nalatane, nie bierze ni grama. Jakie oleum? Motul 5W40 8100 x-clean Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now