pawel_zf2003 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Byc moze juz gdzies to bylo, jak tak to poprosze o link. Ja nie znalazlem. Chodzi mi o taka trywialna sprawe jak info jakiej ilosci oleju odpowiada roznica miedzy min a max na bagnecie. Przez ostatnie lata mialem auta gdzie miedzy wymianami nie dolewalem nawet kropli. Z tego co czytam subarak potrafi troche wziasc. U mnie po 1000km ciut tam drgnelo. Teraz za tydzien malzonka wraz z dzieckiem jada nad morze. okolo 500km w jedna strone i chce je zabezpieczyc . Tylko nie wiem ile przez ten 1000 jaki zrobilem ubylo. Auto to Legacy MY06 2l 165KM.Juz bez gazu PS. Jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak sprawdzam bagnet, to z jednej strony pokazauje poziom na prawie max a z drugiej nieco mniej. Auto stoi w garazu na rownym terenie. Za kazdym razem tak samo. Nie wiem teraz na co patrzec . Ale zakladam ze jednak troche wciaga oleju. Wole dmuchac na zimne i kupic banke na droge. Edytowane 25 Maja 2015 przez pawel_zf2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Różnica min-max to ok. 1 litr. 1. Auto musi być na równym podłożu 2. Bagnet wsadzasz tak żeby "konewka" dobrze stała - NIE "do góry nogami" 3. Odczytujesz z tej strony gdzie są oznaczenia. Bardzo ładnie odczytuje się, gdy np. wieczorem wyciągniesz bagnet, wytrzesz do sucha, a poziom sprawdzisz rano jak wszystko dobrze ścieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_zf2003 Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 1) Stoi na rownym. Przynajmnie tak mi sie wydaje. Parking podziemny i na luzie nigdzie sie nie toczy . 2) Wkladam dobrze bagnet. 3) Wydaje mi sie ze kropki na bagnecie sa po dwoch stronach. 4) Sprawdzam nawet po kilkudniowym postoju (auto czesciej stoi niz jezdzi dlatego wywalilem gaz). Skoro od kropki do kropki jest ok 1 l, to patrzac nawet na ta strone, gdzie pokazuje ze jest mniej, to wziol na oko 200ml / 1000km. Czyli z litr na 5000.Nie wiem do jakiego wyniku to zaliczyc, bo poprzednie auta ktore mialem nie braly w zasadzie nic. Z pol litra miedzy wymianami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Mój bierze podobnie, nie przejmuję się, ale na dalsze wyprawy (> 1000 km) zabieram do bagażnika 1L oleju. Taki już urok, chociaż niektórym ponoć nie biorą ani kropli. Różnica wskazań między jedną a drugą stroną bagnetu wynika z tego że nie wchodzi on pod kątem prostym do oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 1) Stoi na rownym. Przynajmnie tak mi sie wydaje. Parking podziemny i na luzie nigdzie sie nie toczy . 2) Wkladam dobrze bagnet. 3) Wydaje mi sie ze kropki na bagnecie sa po dwoch stronach. 4) Sprawdzam nawet po kilkudniowym postoju (auto czesciej stoi niz jezdzi dlatego wywalilem gaz). Skoro od kropki do kropki jest ok 1 l, to patrzac nawet na ta strone, gdzie pokazuje ze jest mniej, to wziol na oko 200ml / 1000km. Czyli z litr na 5000.Nie wiem do jakiego wyniku to zaliczyc, bo poprzednie auta ktore mialem nie braly w zasadzie nic. Z pol litra miedzy wymianami. Czytaj z tej strony gdzie jest jest “F". Nie przejmuj sie takim zuzyciem. Wiekszosc Subaru tak ma ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Ja niedawno bardzo zaniedbałem sprawdzanie poziomu oleju, bo wiedziałem że nie bierze dużo. Kiedy sprawdziłem - bagnet był suchy. Dolałem 1l i poziom podniósł się do max. Więc, przynajmniej u mnie, między min a max jest mniej niż 1l (bo poniżej min jest całkiem spory kawałek bagnetu jeszcze). Edytowane 25 Maja 2015 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 U mnie było podobnie. Sprawdziłem poziom oleju i było mniej niż minimum, dolałem ok. litra i jest prawie przy max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 nie sprawdzajcie na swoich autach ile jest od min do max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Rozne "wskazówki" po obu stronach bagnetu pokazują poziomy z rozróżnieniem: na zimnym silniku/na cieplym. Przynajmniej ja tak mam na bagnecie Legacy II i w instrukcji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatGromo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jak już jest o oleju to ile wchodzi prawidłowo oleju do Legacy IV 165KM? Gdzieś wyczytałem, że 4,6 L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_zf2003 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 4l. Tyle mialem zalane i bylo pod kropke . W sklepie gdzie kupowalem olej w katalogach tez mieli 4l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freon Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Macie jakiś link dotyczący przybywania oleju? UPG? Padnięte pompowtryski? U mnie wzrasta poziom oleju ze średniego do maks po dynamicznej jeździe 600km autostradą Wrocław - Berlin - Wrocław. Legacy 2.0D - 2009. Tak, szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Specem nie jestem, ale jak w dieslu 'przybywa' oleju to DPF Edytowane 9 Czerwca 2015 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) pewnie masz rope w oleju . Pewnie cos z dpf'em nie halo Edytowane 10 Czerwca 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się