mly96 Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 oglądałem dziś pewną imprezę gt, cena 11k, z zewnątrz kiepsko, słupki do robienia, oprócz tego mnóstwo rys i parę wgnieceń, ogólnie do ogarnięcia, ale to najmniejszy problem, po włączeniu silnika żadnych niepokojących dźwięków, wszystko ok (no dobra, wąż chłodnicy do wymiany bo jest tylko obwinięty czymś i przepuszcza trochę) z wydechu głośno bo przelot, po chwili włączył się gaż i tu pojawiło się jakieś cykanie, czy to normalne? Nie miałem nigdy do czynienia z gazem, sprzedający powiedział, że to normalne. Kolejna zagadka to, że po ostrzejszej przejażdżce jak wyhamowaliśmy i staliśmy przed rondem to było czuć gaz, sprzedający mówił, że do wymiany filtry od gazu, ale nie wiem czy to wina filtrów, a blow off też raczej wiele z tym wspólnego nie ma. Przez całą jazdę nie było żadnych niepokojących dźwięków, zastanawiam się nad kupnem bo blachę ogarnę, a silnik mnie bardziej martwi. Na liczniku jest około 222000, nie wiadomo czy był kiedykolwiek remontowany, do ilu taki silnik biorąc pod uwagę, że ktoś dbał? I ile wyniesie mnie naprawa jeśli odezwie się panewka, chciałbym w miarę realne kwoty, nie zamierzam robić na najdroższych, najlepszych częściach, chodzi mi o najtańsze możliwe naprawienie takiej awarii, bo raz czytam, że 15000, a raz 8000 i sam nie wiem ile to wyniesie, z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 włączył się gaż i tu pojawiło się jakieś cykanie, czy to normalne? Jak wiele elementów mechanicznych, także wtryskiwacze gazowe, podczas pracy wydają dźwięki. W tym wypadku "cykanie". jak wyhamowaliśmy i staliśmy przed rondem to było czuć gaz, Świeży czy niedopalony /spaliny/ ? Na liczniku jest około 222000, nie wiadomo czy był kiedykolwiek remontowany, do ilu taki silnik biorąc pod uwagę, że ktoś dbał? Rozsądniej będzie jak weźmiesz pod uwagę, że ktoś nie dbał. Ale aby realnie Ci odpowiedzieć, potrzebna by była szklana kula. I ile wyniesie mnie naprawa jeśli odezwie się panewka, chciałbym w miarę realne kwoty, nie zamierzam robić na najdroższych, najlepszych częściach, chodzi mi o najtańsze możliwe naprawienie takiej awarii, bo raz czytam, że 15000, a raz 8000 i sam nie wiem ile to wyniesie, Najtańsze będzie kupienie drugiego silnika. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 (edited) wydaje mi się, że było czuć świeży gaz. Ale kupienie drugiego silnika raczej nie ma sensu bo nikt nie wie kiedy on wysiądzie. Przy okazji w razie jakbym kupił - szukam kontaktu do dobrego blacharza w okolicach pyrzowic PW Edited May 24, 2015 by mly96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 A co za problem pojechać do serwisu i za 3-5 stów mieć jakieś sensowne informacje zamiast pchać się na minę. Warto sprawdzić tą okaaaaaaaaaaazję bo naprawa (nawet druciarska) może przewyższyć cenę samochodu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted May 24, 2015 Author Share Posted May 24, 2015 No w sumie dobry pomysl, tylko gdzie znalezc sensowny serwis ktory ogarnia subaru przy opolu albo u mnie w okolicach bedzina Link to comment Share on other sites More sharing options...
demasoni Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Na priv masz dwa kontakty do przyzwoitych blacharzy z Katowic. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 (edited) Wie ktos jakie jest oryginalne doladowanie w imprezie gt 211km. Czy przy wiekszym doladowaniu moga wyjsc jakies wady? Bo troche poczytalem ze czesto ludzie obnizaja doladowanie zeby ukryc padajacy silnik. Da sie jakos sprawdzic turbine? Edited May 28, 2015 by mly96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziegiel Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 sprawdź czy siedzi restryktor. Często ludzie żeby ukryć co nieco pozbywają się go. Restryktor to taki mały koralik wyczuwalny pod palcami w wężyku podciśnienia między zimną stroną turbo a trójnikiem do wastegate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 Ciezko bedzie znalezc ale postaram sie na mapie 1.3b lecial jak rakieta, nie bylo zadnego przerywania ani dziwnych dzwiekow, wiec mam nadzieje ze w serwisie sie potwierdzi ze jest ok to bym nie musial szukac innego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 podaj namiar na ogłoszenie bo nie wiem czy to nie mój stary gt z apexi pfc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 (edited) Dokladnie ten, srebrny, blacha slabo, zlote speedliny, blow off, wtryski i IC z sti, bardzo kiepsko z nim jest, a ja tego nie widze? Mozesz walic na pw Edit: znalazlem Twoje ogloszenie z forum z wypowiedzia kupca, wychodzi z tego, ze od Ciebie wyszlo w bdb stanie Edited May 28, 2015 by mly96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulczyk Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 A akurat blow off powoduje że fure przelewa troszkę i jeśli chodzi na podtlenku to czuć gaz identycznie w przypadku Pb tylko inny zapach. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 o to spoko, dzięki za odpowiedź, pytałem sprzedającego prawdopodobnie ma oryginalny DV, więc jeśli udałoby się go kupić to zmienię Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubBlackbird Posted May 30, 2015 Share Posted May 30, 2015 Odnośnie restryktora poczytaj tutaj: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/48343-jakie-optymalne-do%C5%82adowanie/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugson Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Widzę że mowa była o moim gt-ku. Dobrze że kolega mly96 się jednak nie odezwał. Niestety (dla potencjalnych kupców) nie jest już na sprzedaż. Kasa miała iść na drugi motocykl, niestety uległem wypadkowi i w tym roku na moto już raczej nie siądę. Swoją drogą sprzedać za 11 i jeszcze znosić te marudzenia to trochę kpina. Przez pół roku sporo telefonów ale podjechało zobaczyć raptem 3 osoby z czego jedna to handlarz chcący wziąć go najlepiej za darmo:) Prosty wniosek- jak wystawiać to za miliony bo jeśli człowiek chce być uczciwy i zależy mu na sprzedaży a nie zarobku to sam sobie robi pod górkę. Druga sprawa przyzwyczaiłem się do tego bulgotu i jakby nie patrzeć ciekawych osiągów, chociaż dupy nie urywa i mogłaby mieć krótszą skrzynie. Na chwile obecną dostanie nowy lakier po całości, no i uzupełnienie dotychczas powstałych braków (szyba, halogeny, lampy tył itd). Nie jest cała w szpachli jak ktoś zasugerował w innym wątku aczkolwiek TL drzwi i błotnik były na pewno robione bo klar schodzi i widać słabo doszlifowaną szpachle. Mam kilka pytań do namiot-a ale to już załatwię na PM. Jednoznacznie stwierdzam że nie ma lepszego uniwersalnego samochodu. W zimę w górach radzi sobie lepiej od niejednego suv-a także wypad na snowboard itd to czysta przyjemność, trzeba przewieźć rower czy jakieś inne pierdoły też da radę, na co dzień prócz potrzebnego czasu na grzanie i chłodzenie czysta przyjemność a jeśli przyjdzie chęć ostro polecieć to przełączamy na benzynkę i super zabawka. Co do gazu to przyznaje bez bicia nie robiłem jeszcze serwisu ale to za sprawą kiepskich gazowników w okolicy. Czasem zaśmierdzi świeżym gazem spod maski i już zdiagnozowałem że to nieszczelność układu przy parowniku. Pewnie teraz pluł bym sobie w twarz gdybym ją sprzedał bo nie ma za bardzo samochodów o takich walorach użytkowych w takiej kasie. Jeżeli zamieniać to tylko na TypeR a najlepiej tą mieć na codzień a coupetke do zabawy i taki też plan na przyszłość. Swoją drogą potrzebuję tylnych lamp najlepiej jdm i tych krótkich plastików na tylne nadkola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 Co do imprezy, no z zewnątrz to jest masakra, był malowany prawie wszędzie, w niektórych miejscach nie raz, w wielu miejscach dalej porysowany. Wąż od chłodnicy kosztuje grosze, a przez cały czas kiedy go wystawiałeś (czyli dobre parę miesięcy) go nie wymieniłeś, jak zajechaliśmy powiedziałeś, że trzeba tylko raz na jakiś czas dolać, jak nas przewiozłeś to pod samochodem było mokro, normalnie się z niego lało, kupić imprezę a nie mieć 70zł na wąż? Dużo tam do robienia było, poniekąd się cieszę, że już nie mam opcji kupienia jej bo mnie ciągnęło cały czas, a wiedziałem że to będzie tylko problem, ogarnięcie blacharki to już parę tysi, filtry gazu, oleje itd. W ogóle to nie kumam jak mając ponad 220kkm bez remontu można nie wymienić oleju przez 10kkm, rozumiem w NA, ale o turbo to albo się dba, albo się nie jeździ. Poza tym wydaje mi się, że długo się nie nacieszysz jeśli zawsze ją tak krótko rozgrzewasz, a później dajesz ostro w pizdę do 180km/h. Graty tam fajne były, na części by ci się zwróciło, ale nie dziwię się, że nikt nie kupił, do roboty było naprawdę dużo, a przy okazji widzieli, że o samochód dalej nikt nie dba, a kupić po to żeby bulić cholera wie ile to bezsens. Jeszcze jakby blacharka była ogarnięta za to 10k to może by ktoś kupił i zaryzykował, licząc na to, że silnik się nie rozpadnie, ale przy tym ile trzeba włożyć w tą budę, serwis i cholera wie za ile w remont silnika (przewiduję, że niedługo) to nie opłacało się nawet bo można kupić sensownego sedana w naprawdę fajnym stanie. W budę spokojnie włożysz 6-8k żeby to jakoś wyglądało, serwis pewnie ze 1-2,5k, a ewentualny remont koło 8k. Ciekawe jak to zrobisz jak nawet nie chciało ci się zmienić tego węża albo chociaż tak obwinąć go żeby nie przepuszczał płynu. Czekam na wątek z tą imprezą, gdzie będziesz na bieżąco informował o postępach prac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now