Jump to content

Montaż dodatkowych wskaźników.


kuba_wrx
 Share

Recommended Posts

Cześć, 

Większość z Was ma u siebie dodatkowe wskaźniki, moje pytanie to którędy najwygodniej przeciągnąć kable od komory silnika do wnętrza ? Auto to WRX Bug :)

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Cześć, 

Większość z Was ma u siebie dodatkowe wskaźniki, moje pytanie to którędy najwygodniej przeciągnąć kable od komory silnika do wnętrza ? Auto to WRX Bug :)

Pozdrawiam.

Nie wiem jak w BUGu ale w moim lanosie - zrezygnowałem z nurkowania pod auto, szukania przelotek w grodzi, gdzie kable od silnika idą itd...

Zdjąłem lewe nadkole (od strony kierowcy) - i tam też idzie na wierzchu cała wiązka kabli (od skrzynki bezpiecznikowej koło akumulatora) i wchodzi do kabiny (do bezpieczników pod kierownicą) - mniej-więcej przy nogach kierowcy jest tam guma-uszczelnienie przez które przechodzi wiązka, i da się przez to przełożyć jeszcze swoje kable - ja dorobiłem w gumie otwór i przełożyłem całego peszla fi10 między kabiną a komorą silnika, więc przerzucenie kolejnego kabla to nie problem. 

Nie wiem jak w BUGu ale u mnie nadkole przykręcone jest na górze (śruby do reszty budy pod krawędzią maski), jedna śruba widoczna po otwarciu drzwi, jedna pod plastikową wkładką w rogu szyby (wkładka wkładana na zatrzask), oraz jedna śruba przy zawiasie drzwi (pod kratką-dokładką STI, która też tylko na kołki na wcisk jest do budy montowana). Jest jeszcze śruba z przodu - pod reflektorem - i jej nie trzeba odkręcać (nadkole odejdzie na dobre 10-20cm jak na zawiasie bez jej zdejmowania). Tak więc jakieś 6-7 wkrętów i masz dostęp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...