Songo_86 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Witam, chciałem się zapytać na co w szczególności zwrócić uwagę przy zakupie Imprezy GT ?Doczytałem się w paru tematach co należy zrobić :1. Skręcić na maksa koła i powoli jechać na jedynce jak nic nie stuka to dyfry są ok2. Zobaczyć tapicerke poniżej pokrywy poduszki powietrznej pasażera jeżeli ma garb to znaczy że poduszki wybuchały(dodatkowo można sprawdzić szybe podobno po wybuchu pęka)3. Należy też zapytać się o olej w skrzyni i co ile był wymieniany (50tys. Gearoli SL)) 4. Posłuchać odgłosów na wciśniętym sprzęgle, zdarza się padnięte łożysko oporowe lub na wałku sprzęgła5. Zwrócić uwagę na problemy z wrzucaniem biegów szczególnie dwójki 6. Po włączeniu nawiewu po nagrzaniu silnika nie może być czuć olejem 7. Sprawdzić czy zderzak nie jest czarny wokół rury wydechowej (mógł być katowany na zimnym silniku)Tyle się doczytałem, nie mówiąc już o tym czy przed oględzinami właściciel rozgrzał samochód bo wiadomo, że często się to zdarza (podczas poprzednich oględzin miałem to samo). No i wiadomo podstawowe informacje o eksploatacji pojazdu jego historii serwisowej, naprawach itp (tutaj jednak nie można sie spodziewać że cokolwiek istotnego się dowiemy).Z góry dziękuję za wypowiedzi na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego forum( od listopada zeszłego roku), a od tego czasu ten temat przewiną się już co najmniej 2 razy. Wystarczy poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Przede wszystkim zwroc uwage na korozje. Niestety spora czesc GT'kow jest juz bardzo mocno przezarta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 A reszte i tak predzej czy pozniej naprawisz albo wymienisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Jak przy zmianie biegu czujesz strzały z napędu w budę samochodu, to napęd jest uszkodzony, może to być podpora, dyfer itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo_86 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 No właśnie jeżeli chodzi o nadwozie (blacha) to spotkałem się z trzema egzemplarzami, które były w stanie "idealnym" jedynie na nadkolach pokazywały się ogniska korozji które były do zrobienia w granicach 300-400-stu złotych i naprawdę z "zewnątrz" wydawały się idealne ale jeżeli chodzi o resztę to już inna bajka ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nadkola to standard chyba w tych autach. Zwlaszcza, ze mlode juz nie sa. A ten wiek sie niestety takze na stanie mechaniki odciska. Zwlaszcza, ze czesc z tych aut lekkiego zycia tez nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się