BartoszP Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Witam, W moim posiadaniu znalazł się Forester 2010 2.0d. Autko ma najechane 110 tkm~, 20 tkm temu został wycięty filtr DPF oraz podniesiona moc... . Zregenerowałem turbinę, wyczyściłem wtryski, sprawdziłem kompresje wszystko jest OK ale nie do końca. Od czasu do czasu, teraz coraz częściej auto zaczyna wariować to znaczy : spalanie na kompie wzrasta, zaczyna śmierdzieć w aucie jak i na zewnątrz w okolicach silnika ( na mój nos to nie przepalona ropa ), muli go strasznie zanim zacznie pompować mijają 3 sekundy od wciśnięcia gazu. Wybrałem się do gościa który usuwał DPF i zwiekszał moc - twierdzi ze wszystko jest jak być powinno na objawy rozkłada ręce. Teraz pytanie do was do kogo się mam wybrać na diagnozę bo już nie wiem co mam robić. Pozdrawiam, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 To jest forum SIP, więc możemy Ci polecić jedynie ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszP Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 W aso niestety juz nie pomogą, gdyż jak mniemam po wycięciu dpf i podkręceniu mocy nasrane w komputerze na nie subarowskim oprogramowaniu... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Po prostu zgodnie z regulaminem TF (i elementarnymi zasadami nakazującymi uszanowanie woli gospodarza) nie polecamy podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną w stosunku do SIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Teraz pytanie do was do kogo się mam wybrać na diagnozę bo już nie wiem co mam robić. MTS w Dzierżoniowie ogarnia takie wynalazki. Zadzwoń, umów się, z Katowic nie masz daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszP Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Teraz pytanie do was do kogo się mam wybrać na diagnozę bo już nie wiem co mam robić. MTS w Dzierżoniowie ogarnia takie wynalazki. Zadzwoń, umów się, z Katowic nie masz daleko Miałem nadzieje na krótsza podroż niż dierżoniów bądź nowy sącz ale nie mam wyjścia chcę żeby forek żył Edytowane 21 Maja 2015 przez BartoszP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Podróże kształcą. W tym przypadku masz szanse dowiedzieć się, gdzie należy serwisować subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 DPF usunięty ale objawy wskazują,że Ecu o tym chyba nie wie i próbuje wypalać DPF-a zwiększając dawkę paliwa,czyli mapa,o ile jest zrobiona a nie zastosowany jakiś chip czy box,jest zrobiona niepoprawnie. Podróż w jednym czy drugim kierunku jak najbardziej i jak najszybciej wskazana,żeby uchronić silnik przed konsekwencjami i kosztami. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridley65 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Znajomy też udoskonalił sobie diselka SUBARU wycinając DPF ,poczym dodając gazu w austryjackich górach ,zostawił za sobą chmurę czarnego dymu którą zadymił miejscowy patrol policji . wycieczka w tym miejscu została zakończona . mandat 1000 euro i powrót na lawecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Jest w Opolu firma bodajże k1 sport ktora tez to ogarnia. Poazukaj w necie adresu. Kiedyś tam pytałem o te sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Znajomy też udoskonalił sobie diselka SUBARU wycinając DPF ,poczym dodając gazu w austryjackich górach ,zostawił za sobą chmurę czarnego dymu którą zadymił miejscowy patrol policji . wycieczka w tym miejscu została zakończona . mandat 1000 euro i powrót na lawecie Problem w tym ze mój SBD mający DPF-a ma duże szanse bez serwisu olejowego nie objechac trasy w Alpy ;-) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się