BartoszP Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Witam, W moim posiadaniu znalazł się Forester 2010 2.0d. Autko ma najechane 110 tkm~, 20 tkm temu został wycięty filtr DPF oraz podniesiona moc... . Zregenerowałem turbinę, wyczyściłem wtryski, sprawdziłem kompresje wszystko jest OK ale nie do końca. Od czasu do czasu, teraz coraz częściej auto zaczyna wariować to znaczy : spalanie na kompie wzrasta, zaczyna śmierdzieć w aucie jak i na zewnątrz w okolicach silnika ( na mój nos to nie przepalona ropa ), muli go strasznie zanim zacznie pompować mijają 3 sekundy od wciśnięcia gazu. Wybrałem się do gościa który usuwał DPF i zwiekszał moc - twierdzi ze wszystko jest jak być powinno na objawy rozkłada ręce. Teraz pytanie do was do kogo się mam wybrać na diagnozę bo już nie wiem co mam robić. Pozdrawiam, Bartek Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 To jest forum SIP, więc możemy Ci polecić jedynie ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszP Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 W aso niestety juz nie pomogą, gdyż jak mniemam po wycięciu dpf i podkręceniu mocy nasrane w komputerze na nie subarowskim oprogramowaniu... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Po prostu zgodnie z regulaminem TF (i elementarnymi zasadami nakazującymi uszanowanie woli gospodarza) nie polecamy podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną w stosunku do SIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOR CVT Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Teraz pytanie do was do kogo się mam wybrać na diagnozę bo już nie wiem co mam robić. MTS w Dzierżoniowie ogarnia takie wynalazki. Zadzwoń, umów się, z Katowic nie masz daleko Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszP Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 (edited) Teraz pytanie do was do kogo się mam wybrać na diagnozę bo już nie wiem co mam robić. MTS w Dzierżoniowie ogarnia takie wynalazki. Zadzwoń, umów się, z Katowic nie masz daleko Miałem nadzieje na krótsza podroż niż dierżoniów bądź nowy sącz ale nie mam wyjścia chcę żeby forek żył Edited May 21, 2015 by BartoszP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Podróże kształcą. W tym przypadku masz szanse dowiedzieć się, gdzie należy serwisować subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 DPF usunięty ale objawy wskazują,że Ecu o tym chyba nie wie i próbuje wypalać DPF-a zwiększając dawkę paliwa,czyli mapa,o ile jest zrobiona a nie zastosowany jakiś chip czy box,jest zrobiona niepoprawnie. Podróż w jednym czy drugim kierunku jak najbardziej i jak najszybciej wskazana,żeby uchronić silnik przed konsekwencjami i kosztami. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridley65 Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Znajomy też udoskonalił sobie diselka SUBARU wycinając DPF ,poczym dodając gazu w austryjackich górach ,zostawił za sobą chmurę czarnego dymu którą zadymił miejscowy patrol policji . wycieczka w tym miejscu została zakończona . mandat 1000 euro i powrót na lawecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Jest w Opolu firma bodajże k1 sport ktora tez to ogarnia. Poazukaj w necie adresu. Kiedyś tam pytałem o te sprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketivv Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Znajomy też udoskonalił sobie diselka SUBARU wycinając DPF ,poczym dodając gazu w austryjackich górach ,zostawił za sobą chmurę czarnego dymu którą zadymił miejscowy patrol policji . wycieczka w tym miejscu została zakończona . mandat 1000 euro i powrót na lawecie Problem w tym ze mój SBD mający DPF-a ma duże szanse bez serwisu olejowego nie objechac trasy w Alpy ;-) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now