perski Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam, Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat atrakcyjności tego ogłoszenia ? Nosze się z zamiarem kupienia kombi do firmy i wybieram pomiędzy Legacy a Vectra C. Chcę przeznaczyć do 25000 zł z lpg w ostateczności 25000 zł + zagazowanie. Szukam silnika 2.5 gdyż odpadają te nieszczęsne wysokie koszty regulacji zaworów a przy tym chciałbym mieć w miarę dynamiczny samochód. Czy możecie coś doradzić ? Pozdrawiam. http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-benzyna-gaz-sekwencyjnypanorama-dachalu171000km-CID5-IDadehp.html#640b262174 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam, Czy możecie coś doradzić ? Pozdrawiam. http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-benzyna-gaz-sekwencyjnypanorama-dachalu171000km-CID5-IDadehp.html#640b262174 Tak, tego Opla albo Skodę jakąś. Jeśli zakładasz, że koszt regulacji luzów zaworowych jest drogi to chyba nie wiesz ile kosztuje pozostała obsługa Tu jeśli stać Cię na konia to musi być i na bat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perski Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Możesz napisać coś więcej o tych kosztach. Nie chodzi mi oczywiście o to żeby samochód był bezobsługowy i za darmo nim jeździć do śmierci ale wybrać jakiś kompromis odnośnie kosztów eksploatacji. Jaki będzie koszt regulacji luzów w silniku 2.0 ? Poglądowy oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Jeśli z góry zakładasz ściubolenie każdej złotówy na auto, odpuść. Poczytaj ile kosztuje Subarowe nic Koszt regulacji zaworów......... - nie wiem, w ASO jakieś 2 koła jak trzeba silnik z budy do tej roboty wyjąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Przygotuj się mentalnie na to że 2,5 może brać olej w kosmicznych ilościach, do kabum włącznie. Znacznie bezpieczniejszy jest 2,0 DOHC, zwłaszcza dedykowany do lpg EJ20F. Co prawda ma problem z cofaniem zapłonu, ale i tak jest znacznie bezpieczniejszy dla portfela niż 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Przygotuj się mentalnie na to że 2,5 może brać olej w kosmicznych ilościach, do kabum włącznie. Znacznie bezpieczniejszy jest 2,0 DOHC, zwłaszcza dedykowany do lpg EJ20F. Co prawda ma problem z cofaniem zapłonu, ale i tak jest znacznie bezpieczniejszy dla portfela niż 2,5. Nie mówiąc o 2.0 SOHC, gdzie regulację zaworów przeprowadza się bez wyciągania/przemieszczania silnika. Szybko, sprawnie i względnie niedrogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się