perski Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Witam, Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat atrakcyjności tego ogłoszenia ? Nosze się z zamiarem kupienia kombi do firmy i wybieram pomiędzy Legacy a Vectra C. Chcę przeznaczyć do 25000 zł z lpg w ostateczności 25000 zł + zagazowanie. Szukam silnika 2.5 gdyż odpadają te nieszczęsne wysokie koszty regulacji zaworów a przy tym chciałbym mieć w miarę dynamiczny samochód. Czy możecie coś doradzić ? Pozdrawiam. http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-benzyna-gaz-sekwencyjnypanorama-dachalu171000km-CID5-IDadehp.html#640b262174 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilerzpruszkowa Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Witam, Czy możecie coś doradzić ? Pozdrawiam. http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-benzyna-gaz-sekwencyjnypanorama-dachalu171000km-CID5-IDadehp.html#640b262174 Tak, tego Opla albo Skodę jakąś. Jeśli zakładasz, że koszt regulacji luzów zaworowych jest drogi to chyba nie wiesz ile kosztuje pozostała obsługa Tu jeśli stać Cię na konia to musi być i na bat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perski Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Możesz napisać coś więcej o tych kosztach. Nie chodzi mi oczywiście o to żeby samochód był bezobsługowy i za darmo nim jeździć do śmierci ale wybrać jakiś kompromis odnośnie kosztów eksploatacji. Jaki będzie koszt regulacji luzów w silniku 2.0 ? Poglądowy oczywiście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilerzpruszkowa Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Jeśli z góry zakładasz ściubolenie każdej złotówy na auto, odpuść. Poczytaj ile kosztuje Subarowe nic Koszt regulacji zaworów......... - nie wiem, w ASO jakieś 2 koła jak trzeba silnik z budy do tej roboty wyjąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Przygotuj się mentalnie na to że 2,5 może brać olej w kosmicznych ilościach, do kabum włącznie. Znacznie bezpieczniejszy jest 2,0 DOHC, zwłaszcza dedykowany do lpg EJ20F. Co prawda ma problem z cofaniem zapłonu, ale i tak jest znacznie bezpieczniejszy dla portfela niż 2,5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Przygotuj się mentalnie na to że 2,5 może brać olej w kosmicznych ilościach, do kabum włącznie. Znacznie bezpieczniejszy jest 2,0 DOHC, zwłaszcza dedykowany do lpg EJ20F. Co prawda ma problem z cofaniem zapłonu, ale i tak jest znacznie bezpieczniejszy dla portfela niż 2,5. Nie mówiąc o 2.0 SOHC, gdzie regulację zaworów przeprowadza się bez wyciągania/przemieszczania silnika. Szybko, sprawnie i względnie niedrogo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now