arkadiuss Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 ADMIN: Jeśli piszę w nieodpowiednim dziale forum to proszę o przeniesienie wątku To mój pierwszy post więc na początku wypada mi się z Wami przywitać. Jestem Arek i od jakiegoś czasu przymierzam się do Forestera. Będzie to moje pierwsze Subaru więc wiedza którą posiadam jest czysto teoretyczna i "wyczytana". Zdecydowałem się na II gena XT 2.5 w manualu. Czy jesteście w stanie spróbować ocenić jedną ofertę? Dzwoniłem dzisiaj do sprzedawcy - twierdzi, że przebieg jest udokumentowany w książkach ASO. Jedyną rzeczą która była robiona to lakierowanie maski po odpryskach od kamyków. W razie czego biorę miernik lakieru ze sobą. LINK: http://allegro.pl/subaru-forester-2-5-turbo-230km-manual-xenon-ideal-i5331349521.html Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc, jeśli znacie ciekawe oferty to również chętnie się nimi zainteresuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Na twoje pytanie jest dzial: Zakup kontrolowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiuss Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 (edited) Ok, dzięki Admina proszę o skasowanie ew. o przeniesienie tego wątku Edited May 17, 2015 by arkadiuss Link to comment Share on other sites More sharing options...
rysiop Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Witam Być może w za około 6 tygodni będę sprzedawać swego 2.5 XT 2006 manual,kupiony u polskiego dealera.Jakby co zapraszam na PW Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosmit Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Cześć, od 2008 jeżdżę 2.5XT , jedna bardzo ważna sprawa to uszczelka pod głowicą (tzw UPG). Ten silnik ma pewną "wadę", uszczeleczka potrafi się wydmuchać w okolicach czwartego cylindra. Dzieje się to przeważnie jak jeździsz po autostradzie non stop z wysokimi prędkościami, choć nie musi się tak wydarzyć. w moim wymieniałem >200000km. Jeśli już było robione UPG, to masz spokój na dłuższy czas, jeśli nie, to trzeba się liczyć z wydatkiem, jednak jeśli nie będziesz notorycznie "dzidował" , to pewnie pojeździsz. Nie wiadomo jeszcze co robił poprzedni właściciel... Poza tym to bardzo fajne auto, dające dużo frajdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tremba Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Taboret kierowcy wyglada na wiekszy przebieg-to oczywiscie nie dyskwalifikuje samochodu, ale powinno wzbudzic ostroznosc co do intencji sprzedajacego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miroman Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 obejrzałem zdjęcia na aukcji i: tablice rejestracyjne sa dorabiane w Polsce, kroj czcionki niemiecki, a tablica dunska (DK) , niby drobiazg, ale trzeba uwazac, a i nie ma szyberdachu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Nie wierz w żadne sprawdzanie aut przez internet. Bierz auto i do dobrego mechanika, reszta to wróżenie z fusów Jesteś z Wawy, więc jest gdzie jechać Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiuss Posted May 18, 2015 Author Share Posted May 18, 2015 Dziękuję wszystkim za odzew! Słuchajcie, umówiłem się na wycieczkę ze sprzedawcą do ASO Michalczewski bo Forek pod Radomiem stoi.Patrzyłem po VIN w duńskiej bazie i przebieg jest oryginalny. Jeśli w ASO wyjdzie ok to go pewnie wezmę, a UPG jestem świadomy. Bardzo jaram się tymi Forkami i mam nadzieję, że trafię na względnie dobry egzemplarz. A co z szyberem? Jak nie ma to po dachowaniu czy jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyboss Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 (edited) Życzę udanego zakupu i dużo radości z nowego auta - tym bardziej, że ja niedawno też jeszcze szukałem. I to dłuuugo - prawie dwa lata. Ale cierpliwość została nagrodzona Trzeba przyznać, że ten Forek z oferty to ładna sztuka. Mój w środku jest trochę bardziej porysowany, ale kupowany był z przebiegiem 177 kkm. Taboret kierowcy wyglada na wiekszy przebieg Mam takie samo wrażenie. nie ma szyberdachu. i składanych lusterek bocznych też nie ma (?). A jak z reduktorem - 2.5 XT manual nie miały na pokładzie?? Bo ten nie ma. A, i jeszcze tylna wycieraczka krzywo stoi (?) Edited May 18, 2015 by Malyboss Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Forki z turbo miały ręczne skrzynie bez reduktora, składane lusterka były od wersji MY07, ta konkretna to chyba jest produkcja z 2006 roku, bo ma uchwyt na napoje przy radiu ale ma też chłodnicę z dodatkowym korkiem. Wycieraczka jest krzywo - być tak nie powinno, brakuje znaczka Subaru z lewej strony na klapie bagażnika. Niech go tam dobrze przemaglują w warsztacie, bo przy tym przebiegu można trafić niezłą kumulację (SLS + UPG + duży przegląd z rozrządem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shizuo1 Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 A, i jeszcze tylna wycieraczka krzywo stoi (?) Wycieraczka u mnie stoi tak samo krzywo. To prawdopodobnie zatarty trzpień/padnięty silniczek. Na 90% obstawiam, że nie działa ta wycieraczka - ale to nic strasznego. Też wydaje mi się, że ten fotel jest bardziej sfatygowany niż powinien. Mam identyczne i przy przebiegu 250k km wyglądają ciut lepiej. Może była jakaś podmianka? Nie było tam czasem skóry? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Tak jak przedpiscy: dużo plusów a także minusów. Kierownica idealna a fotel wypierdziany. Niby Super z fotek, ale nie kumam co to za wersja bez szyberdachu... Klapa wg mnie może być malowana. Weź go z miernikiem grubości lakieru dobrze obejrzyj. Bez ASO nie kupuj. 250 zł zapłacisz i Ci dobrze go przelecą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiuss Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 Jadę do ASO do Radomia z nim. Jaki jest koszt wymiany UPG i SlS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 (edited) Konkretnej ceny nie ma, są widełki w zależności od tego co przy okazji się wymienia i po ile robocizna... można założyć od 3000 do 5000 zł w większości przypadków, tyle że przy okazji silnika z reguły robi się też inne rzeczy i koszty rosną... SLS'y to maszy wybór: nowe (~ 1,5k za sztukę, nie ma zamienników), regenerowane (500 zł za sztukę) lub wymiana amorków i sprężyn na takie bez SLS'ów (około 1500 zł). Ceny raczej takie poglądowe. Edited May 19, 2015 by marhof Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiuss Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 Auto będzie pod uliczny projekt wiec jak slsy padną to i tak jakiś aftermarket będzie. Napiszcie tylko jaki jest problem z brakiem szyberdachu? Po dachowaniu czy jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 SIS to zobacz mój wątek, zmieścisz się w 800 zł... Amory Daichi i sprężyny Kayaba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartol Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 SIS to zobacz mój wątek, zmieścisz się w 800 zł... Amory Daichi i sprężyny Kayaba.I ja chętnie poczytam ten wątek ale coś go nie mogę znaleźć Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Bez szukania wątku wydaje mi się, że to po prostu zakup sprężyn KYB i amorów Daichi od wolnego ssaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Ta stronka wyczerpuje temat, jeżdżę już jak widać po datach, 3. rok i jest extra: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/42743-zastąpienie-samopoziomujących-amortyzatorów-forester-03-08/page-16?hl=daichi Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiuss Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 Zawsze jest jakaś alternatywa, ale jak mi SLS padnie to auto zejdzie w dół trochę (Może gwint jak będzie pieniądz, zobaczymy). Dajcie znać czy nie słyszeliście może kto ma na sprzedaż zaciski gold brembo od sti bo to pierwsze co będę robił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Obserwuj dział sprzedam na forum - towar dosyć chodliwy, więc trzeba być czujnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
vonda Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 co Wy z tym szyberdachem ? skrzynia manualna, nie ma nawigacji, nie ma skóry, to i nie ma szyberdachu ... sam mam taki ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Szyberdach to jest miód malina i kawior. Możecie się śmiać, ale szyberdach to był jeden z głównych powodów że się zainteresowałem Foresterem i rozważałem go jako auto dla siebie (zawsze chciałem mieć cabrio ale mam 190 cm wzrostu, co dość znacznie utrudnia dobór takiego auta). W każdym innym aucie bez okna w dachu czuję się jak w trumnie, a te co mają to mają jakieś takie małe, nijakie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wally666 Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Eeetam, przy 191cm szyber przeszkadza bo obijasz głową na wybojach w dolne/boczne prowadnice szyberdachu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now