warp9 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 (edited) Pacjent to WRX 2006 US. Po napełnieniu klimy w ciągu 2-3 tyg. jest pusto (więc nie jakoś dramatycznie szybko). Trzy warsztaty, cztery wizyty, kontrasty, wymienione jakieś o-ringi, sprawdzona sprężarka, rozebrane podszybie i deska rozdzielcza (słychać było bulgotanie, syczenie z tych okolic). Nikt nie wie gdzie jest wyciek. Czary ? A może znacie jakiegoś speca w stolicy/okolicach, który wreszcie przyłożyłby się do tematu ? Bo ręce już mi opadają - poszukiwania dziurki, czyli mission impossible ? Edited May 18, 2015 by warp9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Najszybciej umiera i przecieka chłodnica klimatyzacji. Jeśli był czynnik to ktoś ogarnięty z lampą uv powinien taki wyciek namierzyć. Syczenie i bulgotanie nie jest wyznacznikiem, czynnik może się rozprężać w tamtych okolicach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Miałem podobny objaw. Były dwie nieszczelności : jedna w chłodnicy, a druga na zagięciu przewodu od strony przegrody czołowej. Tez zeszło długo zanim znaleźli Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 A zapomniałem właśnie dodać, że chłodnica klimy też już wymieniona. Rachunki zbliżają się do 2 tys., a problem jak był tak jest Myślę, że trzeba będzie jeszcze raz rozebrać wszystko, tylko już nie chcę wracać do tamtych warsztatów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrumque Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 kup sobie/zrób latareczkę UV, i szukaj w nocy (a nie w dzień w warsztacie) gdzie kontrast świeci. Do kompletu polecam żółte okulary - nawet google pływackie/narciarskie się nadają, byle jaknajmniej przepuszczały niebieskiego światła. Nagle zobaczysz "jasność" Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Na ul. Cyprysowej masz najlepszy serwis klimy w kraju. Jestem pewien, ze znajdą wyciek i zapłacisz rozsądną cenę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Na ul. Cyprysowej masz najlepszy serwis klimy w kraju. Jestem pewien, ze znajdą wyciek i zapłacisz rozsądną cenę. Wow. Taka reklama wymaga przynajmniej wielozdaniowego uzasadnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor28 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 a rurki wszystkie obejżane i po obierane z peszli pianek i innych badziewi? w poprzednim aucie własnie uciekało mi na zgięciu rurki bo była w otulinie z pianki i trzymała sól wode i inne i tak sobie powoli korodowała Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted May 18, 2015 Author Share Posted May 18, 2015 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Cyprysowa to inaczej http://www.chlodnice.net.pl/, jak rozumiem ? Kolejna osoba poleciła mi ten warsztat. Póki co umówię się jednak bliżej i wygodniej w http://autoklimatyzacja.waw.pl/ - adres znalazłem na forum. Myślę, że ponowne przejrzenie całości plus testy ciśnieniowe dadzą w końcu długo oczekiwaną odpowiedź. Jak nie, to zostanie Cyprysowa albo zrobię szyber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek's Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Porządne serwisy klimatyzacji mają czynnik zabarwiony tak aby po napełnieniu było widać skąd ucieka. Nie wiem gdzie byłeś ale z tego co widzę u druciarzy skoro takiego czynnika nie mają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Ale to pisaliśmy wyżej, również wątkotwórca to napisał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Ale barwienie było i to nie raz. Nikt tylko nie może określić gdzie ucieka ... Na razie umówiony jestem na przyszły tydzień w poleconym serwisie, zobaczymy czy są lepsi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Porządne serwisy klimatyzacji mają czynnik zabarwiony tak aby po napełnieniu było widać skąd ucieka. Nie wiem gdzie byłeś ale z tego co widzę u druciarzy skoro takiego czynnika nie mają. to nie czynnik jest barwiony barwnik dodaje sie do układu osobno chyba ze ktos używa oleju zmieszanego z barwnikiem dobry serwis szuka takiego wycieku wprowadzając do układu azot a przy małej nieszczelnośći bywa ze spędza sie przy szukaniu kilka godzin ale 2-33 tyg to dośc duży wyciek więc dziwie sie ze ciężko im go zlokalizowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1damii Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Mam podobny problem, może ktoś wie co zaradzić. Wpuściłem z małego domowego kompresora w pusty układ klimatyzacji powietrze i syczy z chłodnicy klimy. Popsikałem pianą aktywną wszystkie miejsca i bąbelki robią się na dole chłodnicy. (Miałem nadzieję że to może jakiś simering). Czeka mnie wymiana chłodnicy klimy na nową czy coś można kombinować z oddawaniem chłodnicy do naprawy? Jest to Impreza GH 2007r tzw lanos. Jeśli wymiana chłodnicy to pytanie, pasuje tylko z GH lanosa czy z innych modeli Subaru też podejdzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ło matko! Tak, czeka cię zakup nowej chłodnicy klimy (skraplacza). Nie słyszałem, żeby ktoś uratował takie zwłoki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 powietrze z kompresora to nie jest dobry pomysł tego sie nie naprawia i czeka cie tylko wymiana na nowy skraplacz Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 W Warszawie dorabiają środek do tej samej ramki i robią to od ręki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ile to kosztuje? Bo dobrej jakości zamiennik nie jest ekstremalnie drogi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Od 600 złotych w górę, w zależności od producenta Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Od 600 złotych w górę, w zależności od producenta Skąd ta cena? Ja płaciłem 400zł plus płyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek76 Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Mam podobny problem, może ktoś wie co zaradzić. Wpuściłem z małego domowego kompresora w pusty układ klimatyzacji powietrze i syczy z chłodnicy klimy. Popsikałem pianą aktywną wszystkie miejsca i bąbelki robią się na dole chłodnicy. (Miałem nadzieję że to może jakiś simering). Czeka mnie wymiana chłodnicy klimy na nową czy coś można kombinować z oddawaniem chłodnicy do naprawy? Jest to Impreza GH 2007r tzw lanos. Jeśli wymiana chłodnicy to pytanie, pasuje tylko z GH lanosa czy z innych modeli Subaru też podejdzie? Mam podobny problem, może ktoś wie co zaradzić. Wpuściłem z małego domowego kompresora w pusty układ klimatyzacji powietrze i syczy z chłodnicy klimy. Popsikałem pianą aktywną wszystkie miejsca i bąbelki robią się na dole chłodnicy. (Miałem nadzieję że to może jakiś simering). Czeka mnie wymiana chłodnicy klimy na nową czy coś można kombinować z oddawaniem chłodnicy do naprawy? Jest to Impreza GH 2007r tzw lanos. Jeśli wymiana chłodnicy to pytanie, pasuje tylko z GH lanosa czy z innych modeli Subaru też podejdzie? Mam podobny problem, może ktoś wie co zaradzić. Wpuściłem z małego domowego kompresora w pusty układ klimatyzacji powietrze i syczy z chłodnicy klimy. Popsikałem pianą aktywną wszystkie miejsca i bąbelki robią się na dole chłodnicy. (Miałem nadzieję że to może jakiś simering). Czeka mnie wymiana chłodnicy klimy na nową czy coś można kombinować z oddawaniem chłodnicy do naprawy? Jest to Impreza GH 2007r tzw lanos. Jeśli wymiana chłodnicy to pytanie, pasuje tylko z GH lanosa czy z innych modeli Subaru też podejdzie? Coś mam nie tak z telefonem. Chciałem tylko napisać że miałem taki sam problem z klimą i koszt naprawy zaczynał się od 700 zł ok. 300 chlodnica robocizna od 150 do 250 zł i nabicie ok. 200. Do tego jeszcze uszczelki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PR7EMEK Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Szybkie sprawdzenie cen i zamienniki do lanosa to: 600, 750 i 900 zł brutto, więc jak się ma zniżki itp. to jest taniej Jeśli dorobienie to 400 zł, to może się opłacać, ale... ten układ pracuje pod wysokim ciśnieniem i pytanie czy warto zaryzykować dalszą zabawę w przypadku nieszczelności Link to comment Share on other sites More sharing options...
warp9 Posted August 6, 2015 Author Share Posted August 6, 2015 Dwa miesiące testów i wszystko gra, a raczej nadal chłodzi. Nieszczelność była spowodowana wadliwym montażem nowej chłodnicy i również jednym o-ringiem - tyle serwis http://autoklimatyzacja.waw.pl/ . Obyło się bez rozbierania deski rozdzielczej. Polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Koledzy, gdzie w gd znajduje sie przeciwpyłkowy, odkręciłem schowek,widze wentylator, nagrzewnicę ale zlokalizować filtra nie moge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now