hani1987 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Witam. Ostatnio mechanik wymieniał mi sprzęgło w moim legacy z 1997r 2.5 bo ślizgało. Kupiłem orginalne japońskie. Po włożeniu wszystko jest ok ale po podjeżdzie na półsprzęgle dokładnie ze 2 metry od razu go mocno czuć... Co może być tego przyczyną? dodam ze na starym sprzęgle takich objawów nie zaobserwowałem nigdy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Kupiłem orginalne japońskie. Czyli jakie?Oryginał Subaru? Po włożeniu wszystko jest ok ale po podjeżdzie na półsprzęgle dokładnie ze 2 metry od razu go mocno czuć... Co może być tego przyczyną? Tarcza sprzęgła też wymaga "dotarcia",ułożenia,czasem po wymianie przytarte sprzęgło "czuć" przy półsprzęgle,ale jak działa ok. to dać mu trochę czasu,martwic się gdyby do zapachów doszły jakieś inne objawy,hałas,uślizgi itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_zf2003 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Mialem podobny problem. Dwa tygodnie temu wymienilem sprzeglo. Wyjazd odemnie z mieszkania jest tak nieszczesliwie usytuowany, ze dosc stromo pod gorke i w dodatku trzeba sie wcisnac w dosc ruchliwa ulice. Po wymianie sprzegla pierwszego dnia poczulem smrodek w aucie. Na drugi dzien podobnie, ale teraz jest juz OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Miałem podobnie. Po bardzo udanej konwersji na jednomas przez ok tydzień w czasie parkowania czułem sprzęgło a że mieszkam na bardzo ciasnym osiedlu to zaesze trzeba sie nakręcić zanim subarek ładnie sie wpasuje w miejsce. Teraz po 'dotarciu' sprzegla nic nie czuć, musiał bym baardzo go męczyć ;-) nie martw sie zapach spalonego sprzęgła powinien zniknąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaal0009 Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 @szurpit2 jaki masz silnik i od czego pasuje jednomas, odczuwasz różnicę przy ruszaniu, zmianie biegów? pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 @szurpit2 jaki masz silnik i od czego pasuje jednomas, odczuwasz różnicę przy ruszaniu, zmianie biegów? pzdrWolnossący 2.0 125km. Przy ruszaniu nie czuję różnicy jest nawet lepiej bo dwumas był w takim stanie że aż sie dziwię jak mógł działać ;-) jedyde co zauważyłem to to ze silnik jest jak by mniej elastryczny na 5 biegu. Przy dwumasie można bylo dac piątkę wcześniej i wolniej się toczyć niż teraz. Ale w codziennej jezdzie po mieście jest lepiej niż się spodziewałem. Robiłem konwersję na całym nowym zestawie przygotowanym do tego wiec jedynie to moge polecić. A konwersja zrobiona w sereisie jednego z forumowiczów i mogę go w ciemno polecić Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_zf2003 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 A ja sie dowiedzialem, ze nie mam dwumasy po rozebraniu sprzegla . Zamowilem czesci przed rozebraniem po numerze VIN mechanik rozkrecil wszystko i du d..a. Nie pasuje. Okazuje sie ze poprzedni wlasciciel robil konwersje. Na szczescie moglem zamienic sprzeglo na odpowiednie. Co do roznicy jazdy na jedno - dwumasie, to nawet nie wiem jak powinno byc z dwumasa. Teraz jest po prostu normalnie. Nie odczuwam zadnego dyskomfortu. Tyle ze jak pisalem wczesniej, z tydzien po wymianie czulem jeszcze sprzeglo, ale tylko przy ruszaniu pod spora gorke przy wlaczaniu sie na ruchliwa droge. Teraz juz nic nie czuc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now