Skocz do zawartości

Forester XT '15 wątpliwości


lodzermensch

Rekomendowane odpowiedzi

 

podobno obsluguje jakies starsze telefony i tez nie wszystkie.

 

być może amerykańskie. Spec EU obsługuje IP 5 i Lumie 735 bez problemów.

 

 

 

to bez wymiany glosnikow sie nie obedzie

 

jakie tym razem włożyli ? 165mm?

 

Lumia 930 połączyła się z Forkem w salonie bez problemu i od razu. Muzykę przez BT można słuchać.

Chyba wyjsciem byłoby kupienie czegoś plaskatego z napedem 4x4 i tyle. W Subaru teraz nie bardzo co jest, ale ma być LEvorg, moze warto poczekać. Passat i Superb też takie coś maja chyba w ofercie. Ameryki tutaj nikt nie odkryje i każdy SUV powyżej 140 będzie głośniejszy od aut segmentu D (no chyba e wchodzi w auta typu RR czy q7)

A co DSG - to jazda z ta skrzynia w mocnej turbo benzynie a dieslu to dwie różne bajki

Tak, tak własnie chciałem. Ale plaskate są DROGIE. No bo co jest do wyboru? Skoda, Passat i Insignia. Insignia jest dramatycznie droga (poważnie) i awaryjna, do tego mała i jakas taka dziwna w środku. Skody i Passata nie ma jeszcze w 4x4 w sensownych wersjach. Naprawdę Forester to jedyne auto, jakie znalazłem z przywoitym motorem i 4x4.

Całkiem nieźle się jeździło Passat B7 all-trackiem (czy jak on się nazywa). Ale nowe suvovate wersje Skody i Passata są jeszcze droższe. Tu mówimy już o 170-180 k zł.

Chyba wyjsciem byłoby kupienie czegoś plaskatego z napedem 4x4 i tyle. W Subaru teraz nie bardzo co jest, ale ma być LEvorg, moze warto poczekać. Passat i Superb też takie coś maja chyba w ofercie. Ameryki tutaj nikt nie odkryje i każdy SUV powyżej 140 będzie głośniejszy od aut segmentu D (no chyba e wchodzi w auta typu RR czy q7)

A co DSG - to jazda z ta skrzynia w mocnej turbo benzynie a dieslu to dwie różne bajki

Z plaskatymi jest jeszcze jeden problem. Jak się przesiadłem z większych aut to Focusa kiedyś, to na dzień dobry zniszczyłem oba progi o kamory, krawężniki i przejazdy, zanim się przyzwyczaiłem. Nawet wyjeżdżanie z parkingów podziemnych/piętrowych bywa problemem przy załadowanym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, jest octavia 1,8 a wchodzi golf kombi R - 300 koni i pewnie poniżej 170k. A jak RWD to nowy Mustang 2.3turbo poniżej 150k ma kosztować - ale wszystko to niskie no i mało firm pozwoli na służbowego mustanga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za około 110 tyś jest Leon expirience - takie podniesione kombi. Motor 180 koni i 4x4. W miare plaskate - nie powinno byc zbyt głośno choc trzeba pamietać ze bazą jest kompakt wiec Mercedes S klasa to to nie będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mustang - nie da rady, nie ma o czym mówić.

Leon, Octavia - za małe. Obciach.

Do tego twarde zawieszenia.

Jeśli taki poganiacz, to tylko Focus RS. Reszta to siara na wioskę.

 

Przepraszam, ale tak uważam :P

 

Gadałem z dealerem Superba - będzie 280 PS 4x4 za podobno niewielkie pieniądze. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A na Levorga 2.0DIT są jakieś szanse?
 

 

tak, marne  ;)

 

 

niestety nie wcześniej niż MY17....

Info nie potwierdzone.

Mustang - nie da rady, nie ma o czym mówić.

Leon, Octavia - za małe. Obciach.

Do tego twarde zawieszenia.

Jeśli taki poganiacz, to tylko Focus RS. Reszta to siara na wioskę.

 

Przepraszam, ale tak uważam :P

 

Gadałem z dealerem Superba - będzie 280 PS 4x4 za podobno niewielkie pieniądze. Zobaczymy.

 

ile to jest " niewielkie" ? 140k ? 150k pln ?

Forek XT MY15 mimo super fajnego silnika to nie jest auto autostradowe.

Pozostaje import z Chin OBK 2.0DIT :)

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i robisz na 360-370 programem za 1500zł i z 5.8 do paki schodzisz na 4.8 i objeżdżasz wszystko prawie.Ale podniesione nie będzie

:)

 

To będzie w wynajmnie długoterminowym. Bez maila/telefonu wycieraczki Ci nie zmienią. Co dopiero grzebanie w chipach. Napewno mają armię prawników, która w razie wykrycia wystawi odpowiednie faktury.

 

 

A na Levorga 2.0DIT są jakieś szanse?
 

 

tak, marne  ;)

 

 

niestety nie wcześniej niż MY17....

Info nie potwierdzone.

Mustang - nie da rady, nie ma o czym mówić.

Leon, Octavia - za małe. Obciach.

Do tego twarde zawieszenia.

Jeśli taki poganiacz, to tylko Focus RS. Reszta to siara na wioskę.

 

Przepraszam, ale tak uważam :P

 

Gadałem z dealerem Superba - będzie 280 PS 4x4 za podobno niewielkie pieniądze. Zobaczymy.

 

ile to jest " niewielkie" ? 140k ? 150k pln ?

Forek XT MY15 mimo super fajnego silnika to nie jest auto autostradowe.

Pozostaje import z Chin OBK 2.0DIT :)

 

Za 130 ma być ta Skoda. Drugi pakiet wyposażenia od dołu (z 4) + pakiet kilku duperelek. Dla mnie wystarczy.

Silnik i napęd jest najważniejszy.

 

Nie przesadzaj z tym "nieautostradowe". Nie wiem na podstawie czego to stwierdzasz.

Tak jak napisałem - mieszkam w mieście i w tym samym pracuję.

Nadal Forester najbardziej mi się podoba. Ma charakter. I bardzo komfortowe zawieszenie.

Po prostu chciałem wiedzieć czy nie ogłuchnę jak raz na jakiś czas (kilka razy w roku pojadę gdzieś 1200 km).

Tak naprawdę na autostradzie wszyscy co mogą jadą ok. 160 km/h, stąd te pytania.

 

Jak jechałem Amarokiem 170 to już wyraźnie czuć było wagę i klasę kół i opon. Mimo wyważenia nie bardzo się nadaje na takie prędkości.

 

Pozdrawiam z Istambułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej zimy byłem forkiem dwa razy na nartach w Alpach. Raz z dojazdem przez Niemcy, czyli szybko, drugi raz przez Czechy czyli przepisowo. Słuchu nie straciłem, auto lubię nadal, ale najbardziej się sprawdziło, jak zakorkowało autostradę i uciekłem na "Tirolenweg". Jeśli chodzi o stabilność przy 160-180 jest ok, ale są auta lepsze - te niższe. Jednak słuchanie muzyki czy rozmowa przy tych prędkościach to już nie bardzo (trumna dawała dodatkowy szum). Na moje standardy jest ok, mimo, że w moim Ssangyongu przy 140 jest ciszej (tylko strach kichnąć, by nie wylecieć z drogi). Przy 130 bez trumny z przyjemnością słucham audiobooków lub rozmawiam z siedząca z tylu córka. Jazda próbna obowiązkowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ojciec Założyciel

 

 

Przy 160, czy 180 nadal można spokojnie rozmawiać przez głośnomówiący.

Nic chciałem odpowiadać "od razu" - wolałem sobie temat od świeżyć.

Ostatnio jechałem właśnie Foresterem kilka godzin z tempomatem ustawionym na 160, gdy przypomniał mi się ten wątek.

Porozmawiałem więc także z moją lepszą połową na temat głośności przy tej prędkości.

Ponieważ rozmowa mogła się toczyć bez podnoszenia głosu, uznaliśmy to za O.K.

Był to wprawdzie SBD, ale przy tej prędkości szum powietrza zdecydowanie dominuje ( nawet pomimo tego, że na kołach mieliśmy opony A/T ).

Natomiast nie byłbym sobą, gdybym w tym miejscu nie przypomniał, że rozmowa telefoniczna w czasie prowadzenia samochodu 4 - krotnie zwiększa prawdopodobieństwo spowodowania wypadku ( wynik badań już wcześniej na tym Forum cytowanych ).

Wynikająca sugestia : zrobić sobie przerwę, odpocząć i jednocześnie załatwić pilne telefony ( te mniej pilne mogą zaczekać ).

 

Pozdrowienia 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wynikająca sugestia : zrobić sobie przerwę, odpocząć i jednocześnie załatwić pilne telefony ( te mniej pilne mogą zaczekać ).

 

 

No chyba, że sprawa dotyczy pasażerów ale wtedy nie musza korzystać z systemu głośnomówiącego.

 

 

P.S. Nie wiem jak Pańska żona ale moja potrafi podczas jazdy autem całkowicie zaabsorbować uwagę kierowcy (czytać: moją), bardziej niż rozmowa przez telefon :biglol:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P.S. Nie wiem jak Pańska żona ale moja potrafi podczas jazdy autem całkowicie zaabsorbować uwagę kierowcy (czytać: moją), bardziej niż rozmowa przez telefon

 

Ale co w tym dziwnego? Masz ekstra żonę ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temu Izotomowi ostatnio cos humor dopisuje, nie wiedziec czemu :D   :wrrum:

Przeciez Duda zostal prezydentem, a Kukiz o malo co. To co mi innego pozostalo?;)

 

temu Izotomowi ostatnio cos humor dopisuje, nie wiedziec czemu :D   :wrrum:

 

 

 

Codziennie rano po śniadaniu bierze BRZ... z garażu   ;)

Nie wstawiam BRZeta do garazu: moglby sie garaz zapalic od rozgrzanej Fladry ;)

 

P.S. Nie wiem jak Pańska żona ale moja potrafi podczas jazdy autem całkowicie zaabsorbować uwagę kierowcy (czytać: moją), bardziej niż rozmowa przez telefon

 

 

Ale co w tym dziwnego? Masz ekstra żonę ;)

Nie inaczej, ma dziewczyna ... charakter :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tej zimy byłem forkiem dwa razy na nartach w Alpach. Raz z dojazdem przez Niemcy, czyli szybko, drugi raz przez Czechy czyli przepisowo. Słuchu nie straciłem, auto lubię nadal, ale najbardziej się sprawdziło, jak zakorkowało autostradę i uciekłem na "Tirolenweg". Jeśli chodzi o stabilność przy 160-180 jest ok, ale są auta lepsze - te niższe. Jednak słuchanie muzyki czy rozmowa przy tych prędkościach to już nie bardzo (trumna dawała dodatkowy szum). Na moje standardy jest ok, mimo, że w moim Ssangyongu przy 140 jest ciszej (tylko strach kichnąć, by nie wylecieć z drogi). Przy 130 bez trumny z przyjemnością słucham audiobooków lub rozmawiam z siedząca z tylu córka. Jazda próbna obowiązkowa.

Czesc Alfik,

 

Moge sie zapytac, jaka trumne uzywasz?

 

M.

Witam,

 

Ostatnio lecialem swoim Forkiem MY12, 2.0 n/a ze Szczecina do Warszawy. Wskoczylem na A2 i mialem zapiete na tempomacie 160km/h.

Warunki atmosferyczne: caly czas lecialem pod wiatr + wiatr byl porywisty, sporadycznie ulewny deszcz.

 

Podczas takiej sytuacji, pogaduszki sa nie wskazane :), jedynie glosne wydawanie komunikatow.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czesc Alfik,

Moge sie zapytac, jaka trumne uzywasz?

 

M.

 

Taurus Xtreme 400 - bo to jeden z najniższych boxów, do tego specjalnie dobrane niskie belki i.... da się wjechać do mojego garażu. Przy wyborze boxa wysokość była głównym parametrem, bo inaczej musiał bym go wynosić na plecach :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...