madox Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Opowiadasz ,nic takiego nie zauważyłem.Jedzi jak wszystko w tej klasie jeśli chodzi o wyciszenie.Przyzwoicie.No chyba ,że za krótko jechałem.Nie da to się np VW Amarokiem jechać na trasie.A głośniczki ,fakt,wstyd po prostu ,za tyle pieniędzy nie dać parę zł na normalne głośniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lodzermensch Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Opowiadasz ,nic takiego nie zauważyłem.Jedzi jak wszystko w tej klasie jeśli chodzi o wyciszenie.Przyzwoicie.No chyba ,że za krótko jechałem.Nie da to się np VW Amarokiem jechać na trasie.A głośniczki ,fakt,wstyd po prostu ,za tyle pieniędzy nie dać parę zł na normalne głośniki Amarokiem jeździłem. Nie było dramatu. 2.0 140 PS jedzie do 160-170 z tego co pamiętam. Nie zauważyłem jakiego strasznego hałasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Ta ,mnie 20 spalił przy 160-180 i to miejscami ,a tym pali 11.Ciekawe 20 to nawet stary 2.5 XT nie pali przy tych prędkosciach Byłem na jednej z Subariad i nowe Forki XT miały najniższe spalanie ze wszystkich aut biorących udział w wyprawie, warunki każdy miał takie sam... Edit. Ale w sumie co ja tam mogę wiedzieć - ostatnie tankowanie w moim wyszło mi 11,25L na 100 w mieście... Edytowane 17 Maja 2015 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ta ,mnie 20 spalił przy 160-180 i to miejscami ,a tym pali 11.Ciekawe Ja ten samochod mam od dwoch lat i uzywam NA CO DZIEN. A CI - Twoje "tym" - po prostu sa normalnymi kierowcami, a nie furiatami. Forester jest fatalnie wyciszony, praktycznie w ogole. Wystarczy popukac w drzwi i sam sie o tym przekonasz. Puszka. Pomoze wyklejenie matami wyciszajacymi, dzieki temu przy 130kmh mozna normalnie w srodku rozmawiac, bez przekrzykiwania sie, ale i tak po dluzszej jezdzie autostrada czuc zmeczenie halasem. Jesli zalezy ci na jakosci dzwieku, to bez wymiany glosnikow sie nie obedzie, bo te co sa to jakas parodia. Trzeba je wymontowac zeby zobaczyc jaki badziew jest wlozony. Na forum znajdziesz watek Audio w subaru. Ja sie zdecydowalem na kupno Dynamat Extreme Bulk, spedzenie dwoch weekendow w garazu i roznica jest olbrzymia. Jak jest w tym modelu z Harman-Kardon nie wiem, audio pewnie lepsze, ale czy cos zrobili z drzwiami to nie wiem. Tak czy inaczej szum z opon jest olbrzymi. Z tym starlinkiem to ostroznie, na amerykanskich forach sporo glosow niezadowolenia, podobno obsluguje jakies starsze telefony i tez nie wszystkie. Najlepiej spradzic ile sie podczas jazdy testowej. Tez uwazam, ze lekko przesadzasz: samochod klasy premium to to nie jest, wiec oczekiwania tez powinny byc mniejsze ale po 1000 km w jednym dniu w tym aucie glowy nas nie bolaly. Byc przesiadka np. MB E-Class do FXT bylaby ciezkim przezyciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Tez uwazam, ze lekko przesadzasz: samochod klasy premium to to nie jest, wiec oczekiwania tez powinny byc mniejsze ale po 1000 km w jednym dniu w tym aucie glowy nas nie bolaly. Wiele zależy od warunków drogowych. Ja moją jazdę próbną wykonałem w lecie, przy suchej i bezwietrznej pogodzie. Czyli praktycznie w warunkach idealnych. Na mokrej drodze, przy wiejącym wietrze i na 'niesprzyjającym asfalcie' byłoby gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Tez uwazam, ze lekko przesadzasz: samochod klasy premium to to nie jest, wiec oczekiwania tez powinny byc mniejsze ale po 1000 km w jednym dniu w tym aucie glowy nas nie bolaly.Wiele zależy od warunków drogowych. Ja moją jazdę próbną wykonałem w lecie, przy suchej i bezwietrznej pogodzie. Czyli praktycznie w warunkach idealnych. Na mokrej drodze, przy wiejącym wietrze i na 'niesprzyjającym asfalcie' byłoby gorzej. Pomimo tego, ze BRZ jest niski i bardziej oplywowy, to jak wieje to tez to czuc. Mechaniki plynow i ekektu oplywu kuli nie oszukasz. Na pewno W FXT'13 jest ciszej niz FSBD'08. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lodzermensch Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ta ,mnie 20 spalił przy 160-180 i to miejscami ,a tym pali 11.Ciekawe 20 to nawet stary 2.5 XT nie pali przy tych prędkosciach Byłem na jednej z Subariad i nowe Forki XT miały najniższe spalanie ze wszystkich aut biorących udział w wyprawie, warunki każdy miał takie sam... Edit. Ale w sumie co ja tam mogę wiedzieć - ostatnie tankowanie w moim wyszło mi 11,25L na 100 w mieście... O spalanie się nie boję. Motor turbo będzie zawsze sprawniejszy od wolnossącego. A CVT pięknie trzyma silnik na niskich obrotach. No chyba, że się wciśnie gaz do końca na autostradzie. Wtedy każde auto będzie palić kilkanaście litrów, nawet diesle od VW. Tez uwazam, ze lekko przesadzasz: samochod klasy premium to to nie jest, wiec oczekiwania tez powinny byc mniejsze ale po 1000 km w jednym dniu w tym aucie glowy nas nie bolaly. Wiele zależy od warunków drogowych. Ja moją jazdę próbną wykonałem w lecie, przy suchej i bezwietrznej pogodzie. Czyli praktycznie w warunkach idealnych. Na mokrej drodze, przy wiejącym wietrze i na 'niesprzyjającym asfalcie' byłoby gorzej. Dokładnie. Inaczej się odczuwa, jak robisz jazdę testową i nie ma co ukrywać - człowiek jest napalony na auto - a inaczej jak przychodzi codziennie jeździć, albo walić trasę z marudzącymi dziećmi na pokładzie. Tez uwazam, ze lekko przesadzasz: samochod klasy premium to to nie jest, wiec oczekiwania tez powinny byc mniejsze ale po 1000 km w jednym dniu w tym aucie glowy nas nie bolaly.Wiele zależy od warunków drogowych. Ja moją jazdę próbną wykonałem w lecie, przy suchej i bezwietrznej pogodzie. Czyli praktycznie w warunkach idealnych. Na mokrej drodze, przy wiejącym wietrze i na 'niesprzyjającym asfalcie' byłoby gorzej. Pomimo tego, ze BRZ jest niski i bardziej oplywowy, to jak wieje to tez to czuc. Mechaniki plynow i ekektu oplywu kuli nie oszukasz. Na pewno W FXT'13 jest ciszej niz FSBD'08. Jechałem ostatnio 220 Passatem B8 przy naprawdę dużym wietrze. W środku nic. Mój syn przy 180 się zapytał "tata co tak wolno". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 FXT na pewno nie będzie Passat B8. Mówimy o dwóch rożnych autach. Zastanów się nad cechami jakie ma mieć Twoje auto. Żeby nie było zawodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Inna sprawa, że tych 180km/h w Foresterze też specjalnie nie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lodzermensch Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 FXT na pewno nie będzie Passat B8. Mówimy o dwóch rożnych autach. Zastanów się nad cechami jakie ma mieć Twoje auto. Żeby nie było zawodu Jakbym był zadowolony z Passata, to bym zamówił i już, to chyba proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 @@lodzermensch, spokojnie, tu wszyscy chca ci tylko dobrze doradzic (kazdy na swoj sposob ). Izotomowi pewnie chodzilo o to, ze to dwa kompletnie rozne auta i z tego wynikaja pewne roznice, ktorych sie nie da przejsc. Byli tu tez tacy, co niby byli nastawieni na Forka, a potem sie okazalo, ze wcale nie chca SUVa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Byli tu tez tacy, co niby byli nastawieni na Forka, a potem sie okazalo, ze wcale nie chca SUVa Tylko co zrobic jak go żona pokochała i niechętna zmianie na sti ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lodzermensch Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 @@lodzermensch, spokojnie, tu wszyscy chca ci tylko dobrze doradzic (kazdy na swoj sposob ). Izotomowi pewnie chodzilo o to, ze to dwa kompletnie rozne auta i z tego wynikaja pewne roznice, ktorych sie nie da przejsc. Byli tu tez tacy, co niby byli nastawieni na Forka, a potem sie okazalo, ze wcale nie chca SUVa Spoko, akurat słuchałem na youtube poglądów Prezesa Jarosława na pewne rzeczy i widocznie mi się klimat udzielił W moich wywodów poprzednich wynika, że auta typu passat po prostu nie sprawdzaja sie do konca. Zwłaszcza kilka razy zjeżyły mi się włosy na głowie jak wiozłem dziecko i po prostu nie mogłem ruszyć/przyspieszyć bo FDW dramatycznie i beznadziejnie nie mógł odnaleźć przyczepności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Miałem paska 200 koni - dramat przy ruszaniu i na mokrym. Włączanie się do ruchu w FXT to bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Miałem paska 200 koni - dramat przy ruszaniu i na mokrym. Włączanie się do ruchu w FXT to bajka Prawda jest taka ze włączanie sie do ruchu czymkolwiek z AWD nawet jezeli tylnia os jest dołączana to bajka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 FXT na pewno nie będzie Passat B8. Mówimy o dwóch rożnych autach. Zastanów się nad cechami jakie ma mieć Twoje auto. Żeby nie było zawodu Jakbym był zadowolony z Passata, to bym zamówił i już, to chyba proste. A próbowałeś skodę? Skodę spróbuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 FXT na pewno nie będzie Passat B8. Mówimy o dwóch rożnych autach. Zastanów się nad cechami jakie ma mieć Twoje auto. Żeby nie było zawodu Jakbym był zadowolony z Passata, to bym zamówił i już, to chyba proste. TJ ma racje, przepraszam za skrot wypowiedzi. I nie mieszajmy do tego polityki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lodzermensch Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 FXT na pewno nie będzie Passat B8. Mówimy o dwóch rożnych autach. Zastanów się nad cechami jakie ma mieć Twoje auto. Żeby nie było zawodu Jakbym był zadowolony z Passata, to bym zamówił i już, to chyba proste. A próbowałeś skodę? Skodę spróbuj... Kombinowałem, żeby zamówić superba 4x4 3.6, ale już nie produkują. Jestem umówiony z dealerem, że podstawią mi nowego superba, jak tylko będzie. Ale prawie napewno bedzie to ośka, bo 4x4 mają wprowadzić później. Ale nigdy nawet nie jechałem superbem żadnym, nigdy nie było czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 podobno obsluguje jakies starsze telefony i tez nie wszystkie. być może amerykańskie. Spec EU obsługuje IP 5 i Lumie 735 bez problemów. to bez wymiany glosnikow sie nie obedzie jakie tym razem włożyli ? 165mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Chyba wyjsciem byłoby kupienie czegoś plaskatego z napedem 4x4 i tyle. W Subaru teraz nie bardzo co jest, ale ma być LEvorg, moze warto poczekać. Passat i Superb też takie coś maja chyba w ofercie. Ameryki tutaj nikt nie odkryje i każdy SUV powyżej 140 będzie głośniejszy od aut segmentu D (no chyba e wchodzi w auta typu RR czy q7) A co DSG - to jazda z ta skrzynia w mocnej turbo benzynie a dieslu to dwie różne bajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A co DSG - to jazda z ta skrzynia w mocnej turbo benzynie a dieslu to dwie różne bajki Pewnie masz rację, ale osobiście rozumiem @@lodzermensch, . Jeździłem najróżniejszymi wariantami (moce, typy itp), mam 2 szt u siebie (benzyna i diesel) i jak faktem jest, że zachowują się różnie, to niestety jest również faktem, że mają pewne wspólne cechy, które mi osobiście nie odpowiadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 na levorga mozna składac juz zamowienia takze bym sie nie zastanawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 każdy SUV powyżej 140 będzie głośniejszy od aut segmentu D I przy takich prędkościach będzie zdecydowanie więcej palił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A co DSG - to jazda z ta skrzynia w mocnej turbo benzynie a dieslu to dwie różne bajki czyby chodziło o to, że w benzynie jakby jest właściwe oprogramowanie w sterowniku skrzyni o czym w dieslu zapomnieli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A na Levorga 2.0DIT są jakieś szanse? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się