Jump to content

Witam mój nowy nabytek. Impreza


Daniel20

Recommended Posts

Chciałem wam przedstawić mój nowy Nabytek jakim jest Subaru Impreza 1998rok 115km.

 

Na chwile obecną planowane poprawki lakierniczo-blacharskie. W późniejszym terminie zwiększenie mocy i drobne dłubanie.

post-21677-0-00037700-1431792609_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

BelgUS trochę agresywnie, ale trafnie :)

 

Daniel - poczytaj trochę - każdy Ci powie, że taniej (i to o wiele) jest kupić auto z turbem niż dłubać w wolnymssaku.

Link to comment
Share on other sites

może znajdzie się pierwszy odważny na forum, który zrobi coś żeby ten silnik jechał, ale wątpię :)

 

My mamy u nas w grupie Silesian dwóch zapaleńców - dłubnięte 1.6 i 2.0. Jedno z nich już takie z Niemiec przyjechało, przy drugim "bawi się" sam właściciel. Niemniej jednak, potrzeba sporo $ dla kilku KM więcej (choć fakt, czuć różnicę), dużo więcej daje odelżanie konstrukcji, bodaj lekki zamach mają obydwaj... zawias, hamulce, stabilizator z GT to fajne mody, ale poza tym... do 115KM można wsadzić 2.2 136KM z Legacy I, wchodzi P&P, najtańszy mod na moc... ponoć 2.5 też wchodzi bez zabaw z wiązką, pytanie tylko...

 

... czy jest sens? :)

 

Dla hamulców, staba, zawiasu duże "TAK", dla zabaw z mocą... chyba niespecjalnie ;)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

o, to dowiedziałem się czegoś nowego, ale pewnie kasy włożyli sporo :) Po kupnie też myślałem o zwiększeniu mocy, ale po przejrzeniu forum stwierdziłem, że pojeżdżę NA jakiś czas, a potem turbo.

Link to comment
Share on other sites

Jakieś herezje siejecie z tym uturbianiem NA, że awykonalne i trzeba kilka furmanek $.

Są projekty, nie tylko Subaru, które jeżdżą na lpg z soft turbo 0,4-0,5 bara i nawet jak silnik robi kaboom to za 500zł kupujesz drugi i dalej ogień.

Wystarczy trochę poczytać, a tematów jest co najmniej kilka.

Link to comment
Share on other sites

w takim razie czekam aż podasz jakiś link do takiego tematu gdzie jest to jakoś opisane, a nie tylko wspomniane, że da się tak zrobić :) Nawet jeśli nie będzie tak mocny jak wrx czy gt, co jest pewne to i tak będzie szybsze od wielu samochodów na drodze 

Link to comment
Share on other sites

Są dwa tematy na kresce, wpisz w wyszukiwarkę: ej18 prawie jak turbo.

Oba są na Pb, ale nie ma problemu z konwersją takiego setup-u na lpg po zastosowaniu odpowiednich części.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Wraca pytanie - po co? :)

 

 

Bo;

-ktoś lubi dłubać przy swoim

-po co iść na łatwiznę

-ktoś mówi, że nie opłacalne i się nie da  ;) 

-ktoś ma smykałkę i ogromne serce do takich rzeczy

-dodanie kilku KM sprytem i własną wyobraźnią daje więcej frajdy niż grube projekty do których potrzeba tylko góry kasy a i tak po kilku miesiącach na sprzedaż

-aż milo później czytać, jak np. w/w ej18 mimo, że nie silnik lub skrzynia nie żyją długo...

 

to tylko kilka przykładów po co :)

Edited by adamski
Link to comment
Share on other sites

Budżet na to przeznaczony również.

Z tym, że taki ej18/ej20/ej22 można kupić za 0,5-1k pln, to za cenę remontu 2,5 z XT można mieć kilkanaście takich.

Widzisz różnicę?

Wiadomo nikt bogatemu nie zabroni kupić gotowca, ale satysfakcja z własnoręcznego softturbo i tak jest bezcenna.

 

P.S. Co do mocy ej18t przy odpowiednim budżecie można uzyskać 103@280KM.

Link to comment
Share on other sites

Budżet, budżet!! Po co!!

Po co być tylko właścicielem jedno osobowej swojej firmy, skoro lepiej być odrazu dyrektorem lub prezesem potężnej firmy! Przecież to oczywiste!

Ha Ha, zależy komu co?

Wiadomo z 1.6 nie wyciśniemy tyle co daje nawet oryginalny 2.0 GT.

Sam wiem po sobie jaką satysfakcję daje mi udoskonalenie mojej Imprezy 1.6 NA na Turbo.

Ktoś zapyta znowu o budżet.

Powiem tak, Kolega ma GT-ka i ile kasy w to auto już władował to dawno przekroczyło dwucyfrową liczbę w tysiącach, a dalej jest to tylko oryginał w wyglądzie i w mocy.

Ja po kupnie auta i kosztach przeróbki nawet jeszcze nie doszedłem do połowy kosztu zakupu GT-ka.

Akurat Ja mam taką naturę lubię przerabiać, dorabiać. I nie jest to pierwsze auto udoskonalone własnoręcznie. Na dodatek pracuję(branża motoryzacyjna) w prototypowni gdzie tworzy się coś nowego lub przerabia i dorabia aby udoskonalić produkt.

 

Chyba wyłazi trochę lenistwo z co niektórych z nas, dlatego to powtarzające się "Po co?" oczywiście bez urazy i proszę nie brać tego do siebie.

Człowiek sprytny i ciekawy efektów swojej pracy i tak zrobi-przerobi bez pytania się "czy warto?"

A Ja mówię WARTO!!!!!

Edited by MacGregor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...