Jump to content

raz jeszcze o zaworze upustowym


rallymaniak74

Recommended Posts

Bylo juz to przerabiane wiele razy ale ja mam juz wode z mozgu. Jedni radza zeby montowac BOV w miejsce seryjnego DV, inni odradzaja. Czy ktos potrafi wyjasnic na jakiej zasadzie dziala seryjny zawor? Czy normalnie jest on czesciowo otwarty a tylko przy pelnym obciazeniu sie zamyka? Wiec przy naglym zamknieciu przepustnicy ten zawor sie uchyla czy nie? Slyszalem ze nie i stad wskutek naglego wzrostu cisnienia nastepuje nagle zatrzymanie turbiny i stad turbo dziura. Czy ktos potrafi to fachowo i w sposob przystepny wyjasnic?

Czy najlepszym rozwiazaniem jest zawor hybrydowy? Jak go najlepiej ustawic 50/50 czy 100% wypuszczac na zewnatrz? Aha silnik jest seria, planuje tylko uwolnic wydech. Prosze o rady.

_________________

Link to comment
Share on other sites

Do seryjnego silnika nie ma sensu zakladac BOV'a, bo na pewno nie pomoze.Jedynym plusem jest dzwiek.Generalnie jak kupisz BOV'a dobrej firmy i dedykowanego do Twojego samochodu, to raczej nic nie powinno sie stac.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...