Jump to content
Sign in to follow this  
Fiji

Poduszki Takata

Recommended Posts

Japanese car giants Toyota and Nissan are recalling a total of 6.5 million cars globally to replace potentially faulty airbag inflators made by Takata.


http://www.bbc.com/news/business-32716802


 


Czy w samochodach subaru wystepuja poduszki tej firmy?


Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o Subaru to tylko w USA. :wrrum:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko produkowane w USA, czesc z nich jezdzi teraz np.w Polsce... Tu mozna sprawdzic czy auto bylo objete akcja przywolawcza: http://www.subaru.com/vehicle-recalls.html  sprawdzilem kilka VINow z ogloszen i wiekszosc nie miala zakonczonej akcji przywolawczej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sie czyta informacje z USA w naszej prasie to rece opadaja. Co za bzdurka,   :facepalm: ale jak brzmi  :krecka_dostal:

"Japoński producent poduszek powietrznych Takata wezwał we wtorek właścicieli 34 mln samochodów w USA, "

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nowe dane przedstawiło między innymi Subaru, które jak się okazuje, w samych Stanach Zjednoczonych będzie musiało wezwać do serwisu 78 tys. Imprez wyprodukowanych w latach 2004-2005. W Japonii jest jeszcze gorzej. Tam aż 91 tys. egzemplarzy tego modelu będzie musiało trafić na przegląd poduszek powietrznych.

 

Subaru:

2003 - 2005 Subaru Baja

2003 - 2005 Subaru Impreza

2003 - 2005 Subaru Legacy

2003 - 2005 Subaru Outback

 

 

ciekawe na ile te informacje z portali znajdą potwierdzenie w oficjalnych źródłach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisalem juz o tym w wątku na stronie głównej ale skoro jest otwarty wątek o poduszkach wiec tutaj tez sie wypowiem.

 

Mam mieszane odczucia po kontakcie z dwoma ASO subaru w sprawie akcji serwisowej. Moj VIN jest w bazie danych.

ASO na Pomorzu, przyjęło zgłoszenie (bylem osobiscie) w lipcu 2017 roku. Zero kontaktu, po paru miesiącach dzwonię i pytam. Pan zdezorientowany mowi, ze oddzwoni. Nigdy nie oddzwonił. 

ASO na południowo-zachodniej części Polski (bardzo chwalone poniekad). Pisze maila 2 września 2019 roku, ze chcialbym sie umowic i ze chcialbym aby to bylo w dowolnym terminie dla ASO w drugiej połowie października. Dostaje odpowiedz, że mają zamknięty grafik i mam się przypomnieć w połowie października.  Jak mam to rozumiec? Że mają tyle zleceń na poduszki, ze nie moga mnie wpisać do grafiku, czy że mają takie obłożenie, że nawet oleju bym u nich nie zmienił w najbliższych miesiącach?

 

Rozumiem, ze czesci trzeba zamówić, no wiec wlasnie chcialbym uslyszec, ze zamowic mozna, że czas oczekiwania taki i taki. Odpowiedz w stylu prosze sie przypomniej w połowie października (za 1,5 miesiaca jest delikatnie mówiąc średnia).

 

Odnosze wrazenie, z czynności nieodpłatne to kula u nogi dla serwisu i sprawa marginalizowana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.09.2019 o 17:37, Barney napisał:

Pisalem juz o tym w wątku na stronie głównej ale skoro jest otwarty wątek o poduszkach wiec tutaj tez sie wypowiem.

 

Mam mieszane odczucia po kontakcie z dwoma ASO subaru w sprawie akcji serwisowej. Moj VIN jest w bazie danych.

ASO na Pomorzu, przyjęło zgłoszenie (bylem osobiscie) w lipcu 2017 roku. Zero kontaktu, po paru miesiącach dzwonię i pytam. Pan zdezorientowany mowi, ze oddzwoni. Nigdy nie oddzwonił. 

ASO na południowo-zachodniej części Polski (bardzo chwalone poniekad). Pisze maila 2 września 2019 roku, ze chcialbym sie umowic i ze chcialbym aby to bylo w dowolnym terminie dla ASO w drugiej połowie października. Dostaje odpowiedz, że mają zamknięty grafik i mam się przypomnieć w połowie października.  Jak mam to rozumiec? Że mają tyle zleceń na poduszki, ze nie moga mnie wpisać do grafiku, czy że mają takie obłożenie, że nawet oleju bym u nich nie zmienił w najbliższych miesiącach?

 

Rozumiem, ze czesci trzeba zamówić, no wiec wlasnie chcialbym uslyszec, ze zamowic mozna, że czas oczekiwania taki i taki. Odpowiedz w stylu prosze sie przypomniej w połowie października (za 1,5 miesiaca jest delikatnie mówiąc średnia).

 

Odnosze wrazenie, z czynności nieodpłatne to kula u nogi dla serwisu i sprawa marginalizowana.

 

Witam Pana.

 

W odpowiedzi na Pańskie pytane, uprzejmie informujemy,że w miesiącu pażdzierniku nie mamy już  wolnych terminów na wykonanie kolejnej usługi. Nikt z naszego serwisu nie odmawia Panu przysługującej naprawy gwarancyjnej, natomiast my też nie jesteśmy w stanie przerobić więcej zleceń. Pozostajemy do Pana dyspozycji w kolejnym miesiącu tj. listopad. Jeżeli będzie to Panu pasowało, prosimy o kontakt w powyższej sprawie.

 

Z wyrazami szacunku Marek Kluszczyński MTS Dzierzoniów.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuje za odpowiedz i profesjonalne podejście gdyż nie wymieniłem żadnego ASO personalnie, skontaktuję się z Panem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...