Jake Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Jakie jest ET (offset) w fabrycznych felgach 17 x 7"J nowego outbacka? I jakie jest dopuszczalne odchylenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Czy to jakiś problem dla DT? Pytam tylko dlatego, że na jakimś serwisie amerykańskim podają ET 45, na szwedzkim 55, więc ciekaw jestem ile jest w Polsce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 SIEMANKO Jake, ET felg 17x7 dla nowego Outbacka wynosi 55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Dzięki, jeszcze jestem ciekaw, czy np. 48 (czyli 7 mm na zewnątrz) nie będzie powodowało problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 To już organoleptycznie trzeba sprawdzić. Oczywiście trzeba widzieć, iż w nowym Outbecku rozstaw śrub jest jak w STi 5x114,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzięki, jeszcze jestem ciekaw, czy np. 48 (czyli 7 mm na zewnątrz) nie będzie powodowało problemów? Z tego co piszą użytkownicy na forum subaruoutback.org, koła 8x18 ET 47 225/60 wchodzą bez problemu - zobacz ten post: http://www.subaruoutback.org/forums/2774817-post323.html Przeczytaj cały wątek - użytkownicy z USA mają różne dziwne pomysły co do stosowanych opon i felg - może cię coś zainspiruje I chyba w ogóle nie przejmują się czymś takim, jak pojęcie homologowanego rozmiaru. http://www.subaruoutback.org/forums/138-gen-5-2015-present/175449-tires-wheels-proven-fit.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Częściowo już to przeglądałem. Problem jest chyba w tym, że w tym USA mają niektóre rzeczy trochę inne. Podają np. fabryczne ET 45. Podobno przednia szyba w OBK amerykańskim jest o 3 mm węższa (muszą tam mieć grubsze słupki). Tak więc USA nie są chyba dobrym wzorcem. Organoleptyczna próba może być kosztowna. Jeszcze jest problem wytrzymałości felgi - przy niektórych piszą, że nadaje się do małych i średnich samochodów (OBK do tych się chyba nie zalicza), przy niektórych nic nie piszą, więc tak do końca nie wiadomo... Akurat te tzw. homologowane za bardzo mi się nie podobają, więc chyba pomaluję te fabryczne na czarno. Niezłe są też te szwedzkie (http://www.subaru.se/tillbehor/outback/wheels/), ale wychodzi trochę drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Ale ten z pierwszego linku, to jest samochód europejski - ze Szwecji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Fakt, nie zauważyłem. Ale też - to MY12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Samochód ewidentnie MY15 - chyba użytkownik nie zdążył zmienić podpisu po zmianie samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 No tak... Nie przyjrzałem się, bo felgi brzydkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 , więc chyba pomaluję te fabryczne na czarno. I tak wyglądają oryginalne 17 pomalowane na prawie czarny półmat. Ja dla mnie rewelacja! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Jak dla mnie super! Optycznie zrobiły się lżejsze niż w jasnym kolorze. Zdejmowali czujniki do malowania? Edytowane 24 Września 2015 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Prosiłem, żeby nie zdejmowali, żeby nie uszkodzić. I powiedzieli, że nie ma potrzeby. I muszę powiedzieć, że wyglądają superancko, w realu zdecydowanie lepiej niż na zdjęciu. Te będą na zimę, jak założę to wrzucę foto całego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Rozumiem, że były lakierowane tradycyjną metodą a nie proszkowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Tak - baza + bezbarwne zabezpieczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Ja chyba zrobię fabryczne 18" mniej więcej w takim kolorze do białego lakieru: A tak w ogóle, to sposób malowania diametralnie zmienia sposób postrzegania felgi. Poniżej ta sama felga - fabryczne dwukolorowe malowanie i przemalowana na jednolity kolor. Dwukolorowe malowanie powoduje, że felga wydaje się płaska - giną wszystkie detale na innych płaszczyznach. Edytowane 24 Września 2015 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Do białego będzie super. Ten czerwony ma trochę dziwne nadkola. U mnie są szersze i chyba fajniejsze. Tylko nie wyświeciłem opon... Edytowane 24 Września 2015 przez Jake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) Oprócz ET istotnym parametrem jest szerokość felgi.W 17" ET 42 - 48 przy 7,5 calach jest ok. PozdrawiamPS. Fabryczna 18" w macie - rewelacja! Edytowane 30 Września 2015 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 To ja dodam z własnej praktyki, że 18 x 8" ET 45 też pasują do nowego OBK bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkoV Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Ponieważ fabrycznie auto zostało wyposażone w opony Bridgestone Dueler H/P Sport 18" przygotowując się do udziału w Subariadzie przymierzam się do zakupu do mojego OKB MY15 opon A/T. Wybór padł na Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012. Mam dwa pytania do DT: 1. Czy na fabryczne felgi 17" (foto) mogę założyć opony w rozmiarze 235/65 R17 (zyskał bym par mm w prześwicie) aktualnie na tych felgach mam opony zimowe w rozmiarze 225/65 R17 ? 2. Czy poza zastosowaniem większego rozmiaru opon jest możliwe w OBK dodatkowo podniesienie prześwitu z zachowaniem gwarancji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Odpowiedź została udzielona na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkoV Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi