Jump to content

Outback 15MY felgi offset


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Czy to jakiś problem dla DT? Pytam tylko dlatego, że na jakimś serwisie amerykańskim podają ET 45, na szwedzkim 55, więc ciekaw jestem ile jest w Polsce...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dzięki, jeszcze jestem ciekaw, czy np. 48 (czyli 7 mm na zewnątrz) nie będzie powodowało problemów?

 

Z tego co piszą użytkownicy na forum subaruoutback.org, koła 8x18 ET 47 225/60 wchodzą bez problemu - zobacz ten post: http://www.subaruoutback.org/forums/2774817-post323.html

 

Przeczytaj cały wątek - użytkownicy z USA mają różne dziwne pomysły co do stosowanych opon i felg - może cię coś zainspiruje ;)

I chyba w ogóle nie przejmują się czymś takim, jak pojęcie homologowanego rozmiaru.

 

http://www.subaruoutback.org/forums/138-gen-5-2015-present/175449-tires-wheels-proven-fit.html

Link to comment
Share on other sites

Częściowo już to przeglądałem. Problem jest chyba w tym, że w tym USA mają niektóre rzeczy trochę inne. Podają np. fabryczne ET 45. Podobno przednia szyba w OBK amerykańskim jest o 3 mm węższa (muszą tam mieć grubsze słupki). Tak więc USA nie są chyba dobrym wzorcem.

 

Organoleptyczna próba może być kosztowna. Jeszcze jest problem wytrzymałości felgi - przy niektórych piszą, że nadaje się do małych i średnich samochodów (OBK do tych się chyba nie zalicza), przy niektórych nic nie piszą, więc tak do końca nie wiadomo... Akurat te tzw. homologowane za bardzo mi się nie podobają, więc chyba pomaluję te fabryczne na czarno. Niezłe są też te szwedzkie (http://www.subaru.se/tillbehor/outback/wheels/), ale wychodzi trochę drogo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Prosiłem, żeby nie zdejmowali, żeby nie uszkodzić. I powiedzieli, że nie ma potrzeby. I muszę powiedzieć, że wyglądają superancko, w realu zdecydowanie lepiej niż na zdjęciu. Te będą na zimę, jak założę to wrzucę foto całego auta

Link to comment
Share on other sites

Ja chyba zrobię fabryczne 18" mniej więcej w takim kolorze do białego lakieru:

 

201178d1441490254-what-did-you-do-your-5

 

A tak w ogóle, to sposób malowania diametralnie zmienia sposób postrzegania felgi.

Poniżej ta sama felga - fabryczne dwukolorowe malowanie i przemalowana na jednolity kolor.

Dwukolorowe malowanie powoduje, że felga wydaje się płaska - giną wszystkie detale na innych płaszczyznach.

 

199114d1440993376-what-did-you-do-your-5

Edited by spawalniczy
Link to comment
Share on other sites

Oprócz ET istotnym parametrem jest szerokość felgi.
W 17" ET 42 - 48 przy 7,5 calach jest ok.

 

Pozdrawiam

PS. Fabryczna 18" w macie - rewelacja!

Edited by raju
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ponieważ fabrycznie auto zostało wyposażone w opony Bridgestone Dueler H/P Sport 18" przygotowując się do udziału w Subariadzie przymierzam się do zakupu do mojego OKB MY15 opon A/T.

Wybór padł na Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012.

Mam dwa pytania do DT:

1. Czy na fabryczne felgi 17" (foto) mogę założyć opony w rozmiarze 235/65 R17 (zyskał bym par mm w prześwicie) aktualnie na tych felgach mam opony zimowe w rozmiarze 225/65 R17 ?

2. Czy poza zastosowaniem większego rozmiaru opon jest możliwe w OBK dodatkowo podniesienie prześwitu z zachowaniem gwarancji ?

 

 

 

 

post-23652-0-61715400-1455405313_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...