Skocz do zawartości

Outback 15MY felgi offset


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dzięki, jeszcze jestem ciekaw, czy np. 48 (czyli 7 mm na zewnątrz) nie będzie powodowało problemów?

 

Z tego co piszą użytkownicy na forum subaruoutback.org, koła 8x18 ET 47 225/60 wchodzą bez problemu - zobacz ten post: http://www.subaruoutback.org/forums/2774817-post323.html

 

Przeczytaj cały wątek - użytkownicy z USA mają różne dziwne pomysły co do stosowanych opon i felg - może cię coś zainspiruje ;)

I chyba w ogóle nie przejmują się czymś takim, jak pojęcie homologowanego rozmiaru.

 

http://www.subaruoutback.org/forums/138-gen-5-2015-present/175449-tires-wheels-proven-fit.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częściowo już to przeglądałem. Problem jest chyba w tym, że w tym USA mają niektóre rzeczy trochę inne. Podają np. fabryczne ET 45. Podobno przednia szyba w OBK amerykańskim jest o 3 mm węższa (muszą tam mieć grubsze słupki). Tak więc USA nie są chyba dobrym wzorcem.

 

Organoleptyczna próba może być kosztowna. Jeszcze jest problem wytrzymałości felgi - przy niektórych piszą, że nadaje się do małych i średnich samochodów (OBK do tych się chyba nie zalicza), przy niektórych nic nie piszą, więc tak do końca nie wiadomo... Akurat te tzw. homologowane za bardzo mi się nie podobają, więc chyba pomaluję te fabryczne na czarno. Niezłe są też te szwedzkie (http://www.subaru.se/tillbehor/outback/wheels/), ale wychodzi trochę drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Prosiłem, żeby nie zdejmowali, żeby nie uszkodzić. I powiedzieli, że nie ma potrzeby. I muszę powiedzieć, że wyglądają superancko, w realu zdecydowanie lepiej niż na zdjęciu. Te będą na zimę, jak założę to wrzucę foto całego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba zrobię fabryczne 18" mniej więcej w takim kolorze do białego lakieru:

 

201178d1441490254-what-did-you-do-your-5

 

A tak w ogóle, to sposób malowania diametralnie zmienia sposób postrzegania felgi.

Poniżej ta sama felga - fabryczne dwukolorowe malowanie i przemalowana na jednolity kolor.

Dwukolorowe malowanie powoduje, że felga wydaje się płaska - giną wszystkie detale na innych płaszczyznach.

 

199114d1440993376-what-did-you-do-your-5

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz ET istotnym parametrem jest szerokość felgi.
W 17" ET 42 - 48 przy 7,5 calach jest ok.

 

Pozdrawiam

PS. Fabryczna 18" w macie - rewelacja!

Edytowane przez raju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ponieważ fabrycznie auto zostało wyposażone w opony Bridgestone Dueler H/P Sport 18" przygotowując się do udziału w Subariadzie przymierzam się do zakupu do mojego OKB MY15 opon A/T.

Wybór padł na Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012.

Mam dwa pytania do DT:

1. Czy na fabryczne felgi 17" (foto) mogę założyć opony w rozmiarze 235/65 R17 (zyskał bym par mm w prześwicie) aktualnie na tych felgach mam opony zimowe w rozmiarze 225/65 R17 ?

2. Czy poza zastosowaniem większego rozmiaru opon jest możliwe w OBK dodatkowo podniesienie prześwitu z zachowaniem gwarancji ?

 

 

 

 

post-23652-0-61715400-1455405313_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...