Pioo Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Witam, czy to normalne, że wskazówka ustawia się od razu na poziomie 1500rpm mimo, że na zewnątrz jest ok 10C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Tak, ale po 2-3 minutach musi opaść do około 850. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 2-3min? żartujesz? podniesione obroty będą w sumie ze 2min ale z 1500 na ok 1000 spadnie w kilkanaście sekund po odpaleniu przy takiej temp zewnętrznej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz77b Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 U mnie przy tej tem. obroty spadają po kilkunastu sekundach, tak do 1000 ob, ale nie po 2 min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Dodam, że lekko falują ok 200rpm Macie pomysł co się mogło walnąć? Do tego dochodzi spalanie ok 13l w cyklu miejskim - zdecydowana większość to odcinki po 3-4km Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Dodam, że lekko falują ok 200rpm Macie pomysł co się mogło walnąć? Do tego dochodzi spalanie ok 13l w cyklu miejskim - zdecydowana większość to odcinki po 3-4km No co 13 to taki standard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 2-3min? żartujesz? podniesione obroty będą w sumie ze 2min ale z 1500 na ok 1000 spadnie w kilkanaście sekund po odpaleniu przy takiej temp zewnętrznej. Umiesz czytać ze zrozumieniem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Umiesz czytać ze zrozumieniem? radzę sobie.... ale jako, że wieczorem jeździłem przy ca 15* to sobie popatrzyłem jak to wygląda; - po odpaleniu ca 1500rpm w kilka sekund 1200 - wsteczny wyturlanie z miejsca i jest 1000 - najbliższe skrzyżowanie i jest <1000 całość może ze 30-45sek gdzie temu do 3min? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioo Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Dzięki za odpowiedzi. Macie jakąś koncepcje co może powodować taki stan rzeczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
camel00 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 (edited) Dzięki za odpowiedzi. Macie jakąś koncepcje co może powodować taki stan rzeczy? Ssanie? Edited May 12, 2015 by camel00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Umiesz czytać ze zrozumieniem? radzę sobie.... ale jako, że wieczorem jeździłem przy ca 15* to sobie popatrzyłem jak to wygląda; - po odpaleniu ca 1500rpm w kilka sekund 1200 - wsteczny wyturlanie z miejsca i jest 1000 - najbliższe skrzyżowanie i jest <1000 całość może ze 30-45sek gdzie temu do 3min? Już lepiej :-) Przy 10 stopniach, jakieś 2-3 min potrzebne do 850 RPM. Ale bez gazowania. Ty gazowałeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now