Pioo Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Witam, czy to normalne, że wskazówka ustawia się od razu na poziomie 1500rpm mimo, że na zewnątrz jest ok 10C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Tak, ale po 2-3 minutach musi opaść do około 850. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 2-3min? żartujesz? podniesione obroty będą w sumie ze 2min ale z 1500 na ok 1000 spadnie w kilkanaście sekund po odpaleniu przy takiej temp zewnętrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 U mnie przy tej tem. obroty spadają po kilkunastu sekundach, tak do 1000 ob, ale nie po 2 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Dodam, że lekko falują ok 200rpm Macie pomysł co się mogło walnąć? Do tego dochodzi spalanie ok 13l w cyklu miejskim - zdecydowana większość to odcinki po 3-4km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Dodam, że lekko falują ok 200rpm Macie pomysł co się mogło walnąć? Do tego dochodzi spalanie ok 13l w cyklu miejskim - zdecydowana większość to odcinki po 3-4km No co 13 to taki standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 2-3min? żartujesz? podniesione obroty będą w sumie ze 2min ale z 1500 na ok 1000 spadnie w kilkanaście sekund po odpaleniu przy takiej temp zewnętrznej. Umiesz czytać ze zrozumieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Umiesz czytać ze zrozumieniem? radzę sobie.... ale jako, że wieczorem jeździłem przy ca 15* to sobie popatrzyłem jak to wygląda; - po odpaleniu ca 1500rpm w kilka sekund 1200 - wsteczny wyturlanie z miejsca i jest 1000 - najbliższe skrzyżowanie i jest <1000 całość może ze 30-45sek gdzie temu do 3min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioo Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Dzięki za odpowiedzi. Macie jakąś koncepcje co może powodować taki stan rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Macie jakąś koncepcje co może powodować taki stan rzeczy? Ssanie? Edytowane 12 Maja 2015 przez camel00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Umiesz czytać ze zrozumieniem? radzę sobie.... ale jako, że wieczorem jeździłem przy ca 15* to sobie popatrzyłem jak to wygląda; - po odpaleniu ca 1500rpm w kilka sekund 1200 - wsteczny wyturlanie z miejsca i jest 1000 - najbliższe skrzyżowanie i jest <1000 całość może ze 30-45sek gdzie temu do 3min? Już lepiej :-) Przy 10 stopniach, jakieś 2-3 min potrzebne do 850 RPM. Ale bez gazowania. Ty gazowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się