bor Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Mam pełen przelot z końcowym tłumikiem devila 2,5', silnik 2,,5 blow, 2004r, USA. Mam problem na torze w Poznaniu. Na prostej hałas wynosił ok 120 db, czyli o wiele za dużo. Założyłem strumienice na środku wiele nie pomogło, obniżyłem do 114 db, a w POZ czepiają się powyżej 100. Gość od tłumików miał problem aby coś zmieścić, gdyż jest ciasno. mam dwa pytania : 1. co mógłbym zastosować, aby obniżyć hałas przy pełnej mocy? (oczywiście nie chciałbym tej mocy tez ograniczać ) 2. czy możecie polecić jakiegoś speca od tłumików na dolnym śląsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 według mnie jedynym rozwiązaniem jest tłumik środkowy przelotowy nie żądna strumienica,podjedz do ultera zrobią ci odpowiedni tłumik albo szukaj jakiś aftermarket firmowy,poziom głośności zależy od pojemnosci puszki i rodzaju wygłoszenia w tłumikach,oczywiście mówimy tu o tłumikach przelotowych pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Na prostej hałas wynosił ok 120 db na 'badaniu' przy 1/3 obrotów też tyle masz? Tak przynajmniej kiedyś sprawdzali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Na prostej hałas wynosił ok 120 db na 'badaniu' przy 1/3 obrotów też tyle masz? Tak przynajmniej kiedyś sprawdzali Kto mierzy na prostej? Pomiar jest na wjeździe a limit poziomu głośności układu wydechowego na rok 2015 wynosi 93 dB(A) (mierzone przy 3500 obr/min.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bor Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Panowie, zapewne tak jest na innych torach, ale nie w Poznaniu. W poznaniu na TDTP mierzą hałas podczas jazdy, głównie pod wiaduktem oraz na prostej przy mecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 nie wiem jak na TDTP ale na Superosie mierzą tak jak mówi Chojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 już od dawna mierzą hałas na prostej startowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuS Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Mam ten sam problem. I chcę go niedługo rozwiązać. Pacjent to GC8 z EJ207 + szeroki kołnierz bez kata, centrapipe i backbox Blitz Nur Spec R. Hałas jaki obecnie się wydobywa to 124dB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 tłumiki powymieniać ,Blitze ,Invidie... to z głośnie tłumiki na full przeloty, wymienić na tylni tłumik z dużą puszką i dodatkowy środkowy rezonator lub dwa mniejsze i zejdziecie około 15 -20dB wtedy nie będzie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się