Wiatrak Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Ktoś się tym bawił? Czy coś w stylu magnetyzery? Czy jednak mato sens i działa? http://allegro.pl/chip-subaru-forester-impreza-legacy-trezia-xv-i5257814727.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Najlepszy sposób na zrobienie sobie dziury w tłoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 DODALIŚMY W NIM TAKTOWANIE KWARCEM, DZIĘKI CZEMU PRACUJE STABILNIEJ ... jako człowiek, który bawi się mikrokontrolerami - jeśli wcześniej nie było w tym urządzeniu taktowania kwarcem (czyli było "wewnętrzne") - i to wszystko w przypadku urządzenia, które steruje czymś wymagającym takiej dokładności i precyzji jak praca silnika - to naprawdę, trzymał bym się od tych partaczy z daleka. Pomijając oczywiście wszystkie inne aspekty i niebezpieczeństwa takiego gmerania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitravenwolf Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) dodali taktowanie kwarcem? ciekawe z jakiej kopalni... a tak serio : to wynalazłem na forum : http://www.forbot.pl/forum/topics33/kwarc-vt7722.htm i najwazniejsze : "W każdym takcie wykonywana jest jedna instrukcja (tak w przybliżeniu). Właśnie za to taktowanie odpowiedzialny jest kwarc. To on podaje te impulsy taktujące.Jeżeli kwarc podaje impulsy z małą częstotliwością tu uC pracuje powoli. Jeżeli z dużą to uC pracuje szybko. Zatem kwarc 2MHz sprawi, że procek będzie pracował dwa razy szybciej niż na kwarcu 1MHz. " tekst samochwalący sie oznacza - w przełożeniu na nasze - o mniej więcej to : "słuchajcie dolaliśmy beznzyny do baku dzięki czemu samochód będzie szybciej jechał" I guzik wiesz czy była już wacha w baku, czy 98 czy zielona 86 z PRL-u , popieram zdanie Pablonasa Edytowane 8 Maja 2015 przez pitravenwolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Oszczędność do 1l/100km? To już lepiej to: http://www.fueljurnal.info/pl/ A ten wynalazek zmienia również prędkość maksymalną - przesuwa odcinkę wyżej? Czy może zmienia przełożenie najwyższego biegu? Albo zmniejsza opory powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 O mamusiuuuuu... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 dodali taktowanie kwarcem? ciekawe z jakiej kopalni... a tak serio : to wynalazłem na forum : http://www.forbot.pl/forum/topics33/kwarc-vt7722.htm i najwazniejsze : "W każdym takcie wykonywana jest jedna instrukcja (tak w przybliżeniu). Właśnie za to taktowanie odpowiedzialny jest kwarc. To on podaje te impulsy taktujące. Jeżeli kwarc podaje impulsy z małą częstotliwością tu uC pracuje powoli. Jeżeli z dużą to uC pracuje szybko. Zatem kwarc 2MHz sprawi, że procek będzie pracował dwa razy szybciej niż na kwarcu 1MHz. " tekst samochwalący sie oznacza - w przełożeniu na nasze - o mniej więcej to : "słuchajcie dolaliśmy beznzyny do baku dzięki czemu samochód będzie szybciej jechał" I guzik wiesz czy była już wacha w baku, czy 98 czy zielona 86 z PRL-u , popieram zdanie Pablonasa Nie, nie... to nie tak "Kwarc" to faktycznie układ taktujący dla mikrokontrolera. "Zewnętrzny kwarc" oznacza wykorzystanie dodatkowego, dokładniejszego modułu, zamiast wbudowanego w mikrokontroler - niedokładnego, dającego przekłamania. Dzięki temu dla mikrokontrolera 1 sekunda będzie trwała 1,1 sekundy, a nie 1,5 (dość drastycznie nierealny przykład, ale przybliża problem). Jest to konieczne, żeby obliczenia, które to urządzenie dokonuje (np. zwiększanie dawki paliwa w określonym momencie) były dokładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekP Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) dodali taktowanie kwarcem? ciekawe z jakiej kopalni... a tak serio : to wynalazłem na forum : http://www.forbot.pl/forum/topics33/kwarc-vt7722.htm i najwazniejsze : "W każdym takcie wykonywana jest jedna instrukcja (tak w przybliżeniu). Właśnie za to taktowanie odpowiedzialny jest kwarc. To on podaje te impulsy taktujące. Jeżeli kwarc podaje impulsy z małą częstotliwością tu uC pracuje powoli. Jeżeli z dużą to uC pracuje szybko. Zatem kwarc 2MHz sprawi, że procek będzie pracował dwa razy szybciej niż na kwarcu 1MHz. " tekst samochwalący sie oznacza - w przełożeniu na nasze - o mniej więcej to : "słuchajcie dolaliśmy beznzyny do baku dzięki czemu samochód będzie szybciej jechał" I guzik wiesz czy była już wacha w baku, czy 98 czy zielona 86 z PRL-u , popieram zdanie Pablonasa Nie, nie... to nie tak "Kwarc" to faktycznie układ taktujący dla mikrokontrolera. "Zewnętrzny kwarc" oznacza wykorzystanie dodatkowego, dokładniejszego modułu, zamiast wbudowanego w mikrokontroler - niedokładnego, dającego przekłamania. Dzięki temu dla mikrokontrolera 1 sekunda będzie trwała 1,1 sekundy, a nie 1,5 (dość drastycznie nierealny przykład, ale przybliża problem). Jest to konieczne, żeby obliczenia, które to urządzenie dokonuje (np. zwiększanie dawki paliwa w określonym momencie) były dokładne Zgadzam się z cytowanym twierdzeniem. Ten kwarc w mikrokontrolerze to może być nie wiadomo jaki a dołożony został z lepszą precyzją. Stanowczo odradzam takie zabawki. Edytowane 9 Maja 2015 przez MarekP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordpix Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Osobiście dla zmniejszenia zużycia paliwa założyłbym ze dwa magnetyzery, a dla podniesienia mocy wystarczy naklejka Pioneer. Taniej, wydajniej, po prostu lepiej 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Ktoś się tym bawił? Czy coś w stylu magnetyzery? Czy jednak mato sens i działa? http://allegro.pl/chip-subaru-forester-impreza-legacy-trezia-xv-i5257814727.html Wbrew pozorom to urzadzenie moze naprawde dzialac jesli jest poprawnie zbudowane i zestrojone. Tu jest podobne urzadzenie wraz z opisem zasady dzialania: http://vtech.domenomania.pl/powerbox/greenbox,10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Ktoś się tym bawił? Czy coś w stylu magnetyzery? Czy jednak mato sens i działa? http://allegro.pl/chip-subaru-forester-impreza-legacy-trezia-xv-i5257814727.html Wbrew pozorom to urzadzenie moze naprawde dzialac jesli jest poprawnie zbudowane i zestrojone. Tu jest podobne urzadzenie wraz z opisem zasady dzialania: http://vtech.domenomania.pl/powerbox/greenbox,10 Ha, ha! Działa, ale na psychikę kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 mialem cos tam zamontowane i faktycznie forek jezdzil zdecydowanie l lepiej ale w nowym silniku juz nie zamontowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Takie urządzenie wpinamy pod czujnik ciśnienia w magistrali CR. Ten moduł oszukuje czujnik/zaniża odczyt z czujnika ciśnienia CR co powoduje faktyczne zwiększenie ciśnienia w szynie CR - to przekłada się na sztucznie zwiększoną dawkę wtrysku oraz kąt wtrysku - stąd duże ryzyko uszkodzenia tłoka (odparowanie denka, dziura). Generalnie jest to proszenie się o kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 chyba pod jakies dwa czujniki bo divajs ma dwie wpinki. Prejachalem z tym normalny przebieg 130kkm i padl klasycznie wal a nie tlok. Pomimo tego nie polecam bo w sumie po co. Deszel i tak zostanie dyszlem. Ten moj divajs byl strojony pod konkretne auto i nie mial zadnego selektora programow. Nie wiem czy to to samo o czym tutaje sie pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Aaa to technologia do przodu poszła i jeszcze zapewne dodatkowo oszukujemy czujnik ciśnienia doładowania. Konsekwencje jak wyżej Ja wiem, że ludzie z tym jeżdżą. Pewnie jeśli ktoś ma delikatny styl jazdy to jakiś czas pojeździ. Mimo wszystko jest to bardzo ryzykowne i ja bym tego do swojego auta nie założył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Proponowałbym aby wynalazca wysłał swój produkt do Japonii i niech montują go seryjnie. Zarobi kuuuuupę kasy za projekt racjonalizatorski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się