Jump to content

Zapaliła się kontrolka


wolnemiasto
 Share

Recommended Posts

e0e01d6cca6e3098m.jpg

 

Dziś rano odpalam auto, auta zapala normalnie i patrzę, że nie chce zasnąć kontrolka silnika. Silnik pracuje normalnie, nic nie trzeszczy, nic nie kopci, nic nie stuka. Wchodzi na obroty normalnie, pali normalnie (9 l/100). 

Co to może być...?

Edited by wolnemiasto
Link to comment
Share on other sites

e0e01d6cca6e3098m.jpg

 

Dziś rano odpalam auto, auta zapala normalnie i patrzę, że nie chce zasnąć kontrolka silnika. Silnik pracuje normalnie, nic nie trzeszczy, nic nie kopci, nic nie stuka. Wchodzi na obroty normalnie, pali normalnie (9 l/100). 

Co to może być...?

 

fot-corbis-archiwum-autora-1199_l.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Co to może być...?

Czytając Twoje wpisy w temacie o spalaniu i widząc wyniki średnie na poziomie 8-9ltr/100km to może być zdecydowanie to.

Turbina na podciśnieniu się zatrzymała :biglol:

 

 

Mistrz :) Edited by Matsil
Link to comment
Share on other sites

auto postało, wsiadłem zapaliłem, pojechałem 10 km zgasiłem, zapaliłem już się nie pali :)

Błąd będzie w pamięci Ecu,warto sprawdzić co się dzieje,żeby móc reagować wcześniej niż pojawią się kłopoty,wymagające większych nakładów finansowych. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

auto postało, wsiadłem zapaliłem, pojechałem 10 km zgasiłem, zapaliłem już się nie pali :)

Błąd będzie w pamięci Ecu,warto sprawdzić co się dzieje,żeby móc reagować wcześniej niż pojawią się kłopoty,wymagające większych nakładów finansowych. ;)

 

też tak myśle, wybiorę się w poniedziałek do "zakładu"

Edited by wolnemiasto
Link to comment
Share on other sites

Ja stawiam na pompę wtórnego powietrza tzw. ekologię. Jak błąd będzie pojawiał się na zimnym silniku, to na 90% to. Najpierw pojawia się raz na kilka rozruchów zimnego silnika a poźniej częściej i częściej aż w końcu nie zgaśnie :). Z tego co pamiętam to chyba błąd P1410.

Można to wywalić i mieć dozgonny spokój ;).

Edited by Matsil
Link to comment
Share on other sites

Ja stawiam na pompę wtórnego powietrza tzw. ekologię. Jak błąd będzie pojawiał się na zimnym silniku, to na 90% to. Najpierw pojawia się raz na kilka rozruchów zimnego silnika a poźniej częściej i częściej aż w końcu nie zgaśnie :). Z tego co pamiętam to chyba błąd P1410.

Można to wywalić i mieć dozgonny spokój ;).

dzięki

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...