Jump to content

kupno subaru 2.0 1996


ZSTfan
 Share

Recommended Posts

witam przymierzam sie do kupna imprezy 1996 2.0 przebieg to niby 170tys  minysy to rdza na nadkolach z tylu  i jedno z przodu, nieoryginalna kierownica sportowa. plusy to wymienione amorki wszystkie i uklad hamulcowy oraz sportowy koncowy wydech cena jest 3tys prosze o rade na co zwrucic uwage przy ogledzinach. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Co do rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, to był już nie jeden temat.

Ale od siebie dodam, że przy aucie za 3 tysie, którym chcesz trochę pojeździć to uwagę musisz zwrócić na wszystko, a jeżeli chcesz się tylko pobawić i zajeździć je na śmierć to nie zwracaj uwagi na nic tylko bierz i katuj dopuki się nie rozpadnie ;)

Jeżeli jednak ma służyć Ci do jazdy na co dzień to dozbieraj jeszcze co najmniej drugie tyle, bo przy takiej kwocie to możesz się jedynie zrazić do Subaru.

Przebieg w aucie nastoletnim to akurat najmniej istotna sprawa, swoją drogą 170 kkm na 19 tat, to wychodzi niecałe 9 kkm rocznie - weź pod uwagę, że niektórzy robią więcej na rowerze :D

Link to comment
Share on other sites

Za 3 tys. to bym kupił sobie rower. Zdrowiej, tańsza eksploatacja, bezpieczniej. Pomyśl. Do Subaru to przymierzaj się jak będziesz miał 10 na zakup + 3-5 na bieżące naprawy. O benzynie nie wspomnę.

Link to comment
Share on other sites

Do Subaru to przymierzaj się jak będziesz miał 10 na zakup + 3-5 na bieżące naprawy. O benzynie nie wspomnę.

Bzdura.

Edited by BelegUS
Link to comment
Share on other sites

170kkm? :biglol:  :biglol: .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz.

Link to comment
Share on other sites

170kkm? :biglol:  :biglol: .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz.

Tak bo w dobrej kondycji Subaru są za każdym rogiem po 6-10kpln.

Jak blacha jest w miarę to resztę można ogarnąć we własnym zakresie.

Link to comment
Share on other sites

 

170kkm? :biglol:  :biglol: .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz.

Tak bo w dobrej kondycji Subaru są za każdym rogiem po 6-10kpln.

Jak blacha jest w miarę to resztę można ogarnąć we własnym zakresie.

 

 I z udokumentowaną wymianą rozrządu

Link to comment
Share on other sites

 

170kkm? :biglol:  :biglol: .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz.

Tak bo w dobrej kondycji Subaru są za każdym rogiem po 6-10kpln.

Jak blacha jest w miarę to resztę można ogarnąć we własnym zakresie.

 

Nie każdy jest lakiernikiem ma możliwość i wiedzę by połatać skorodowaną budę a o takiej tu mowa, dobej jakości materiały lakiernicze kosztują i to nie mało,  zrobisz byle jak po taniości to za 2-3 miesiące będziesz poprawiał więc jaki sens.A jeśli mechanicznie auto jest skatowane to sorry ale doprowadzenie go do stanu by to normalnie na drodze jechało  nawet robiąc samemu pociągnie dużo kasy. NIe ma i nigdy nie będzie okazji chcesz auto w dobrym stanie to kasę trzeba wyłożyć nikt za pare groszy nie odda zadbanego auta a kupić padalca by topić w nim kasę nie warto  i tak przy ewentualnej sprzedaży nie wyciągniesz kasy którą wpakowałeś .  Zamiast imprezy można w tej kwocie poszukać Justynki też subaru też awd. 

 

ZSTfan pomyśl jakiej jakości muszą być owe wymienione hamulce i amorki skoro za auto 3kpln. 

Edited by andre82
Link to comment
Share on other sites

Wiem ze cudow niebedzie ale itak je obejze i przejade sie. Chcialbym wiedziec czy silnik i podxzespoly ma slabe punkty i jak to latwo sprawdzic oraz jak sprawdzic czy napedy sie nieposypaly. niestety niestac mnie na auto za 10tys pln. justyna udpada zaqszze chcialem impreze ktorej niemam zamiaru katowac. Wszystkim dziekuje ze rady

Link to comment
Share on other sites

Ogladalem auto i powiem za mieliscie racje. Auto typu wiejski tuning. Podczas jazdy szum i wycie, co z tego ze amorki wydech i hamulce zrobione jak prog i nadkole z laminatu ktury odpada. Dozbieram i kupie cos blizej oryginalu. Dzieki za pomoc pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...