ZSTfan Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 witam przymierzam sie do kupna imprezy 1996 2.0 przebieg to niby 170tys minysy to rdza na nadkolach z tylu i jedno z przodu, nieoryginalna kierownica sportowa. plusy to wymienione amorki wszystkie i uklad hamulcowy oraz sportowy koncowy wydech cena jest 3tys prosze o rade na co zwrucic uwage przy ogledzinach. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Co do rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, to był już nie jeden temat. Ale od siebie dodam, że przy aucie za 3 tysie, którym chcesz trochę pojeździć to uwagę musisz zwrócić na wszystko, a jeżeli chcesz się tylko pobawić i zajeździć je na śmierć to nie zwracaj uwagi na nic tylko bierz i katuj dopuki się nie rozpadnie Jeżeli jednak ma służyć Ci do jazdy na co dzień to dozbieraj jeszcze co najmniej drugie tyle, bo przy takiej kwocie to możesz się jedynie zrazić do Subaru. Przebieg w aucie nastoletnim to akurat najmniej istotna sprawa, swoją drogą 170 kkm na 19 tat, to wychodzi niecałe 9 kkm rocznie - weź pod uwagę, że niektórzy robią więcej na rowerze Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Jak ma poniżej 200km to jak nowe. Szkoda ze moje 2007 ma 70tys km więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Za 3 tys. to bym kupił sobie rower. Zdrowiej, tańsza eksploatacja, bezpieczniej. Pomyśl. Do Subaru to przymierzaj się jak będziesz miał 10 na zakup + 3-5 na bieżące naprawy. O benzynie nie wspomnę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Z lpg to auto? Obejrzyj spód, nadkola. Jednak w tym budżecie nie oczekuj cudów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GM Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Wklej zdjecia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 (edited) Do Subaru to przymierzaj się jak będziesz miał 10 na zakup + 3-5 na bieżące naprawy. O benzynie nie wspomnę. Bzdura. Edited May 7, 2015 by BelegUS Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 170kkm? .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 170kkm? .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz. Tak bo w dobrej kondycji Subaru są za każdym rogiem po 6-10kpln. Jak blacha jest w miarę to resztę można ogarnąć we własnym zakresie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wgabor Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 170kkm? .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz. Tak bo w dobrej kondycji Subaru są za każdym rogiem po 6-10kpln. Jak blacha jest w miarę to resztę można ogarnąć we własnym zakresie. I z udokumentowaną wymianą rozrządu Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 (edited) 170kkm? .komplet amorków to koszt ponad tysiąca plnów dorzuć koszt hamulców i masz prawie równowartość tego egzemplarza.zrobisz blacharkę zawieszenie rozrządy i inne pierdooły i wyjdzie że taniej i lepiej było dołożyć i kupić w dobrej kondycji auto i je ewentualnie dopieścić niż odbudowywać zajeżdżony egzemplarz. Tak bo w dobrej kondycji Subaru są za każdym rogiem po 6-10kpln. Jak blacha jest w miarę to resztę można ogarnąć we własnym zakresie. Nie każdy jest lakiernikiem ma możliwość i wiedzę by połatać skorodowaną budę a o takiej tu mowa, dobej jakości materiały lakiernicze kosztują i to nie mało, zrobisz byle jak po taniości to za 2-3 miesiące będziesz poprawiał więc jaki sens.A jeśli mechanicznie auto jest skatowane to sorry ale doprowadzenie go do stanu by to normalnie na drodze jechało nawet robiąc samemu pociągnie dużo kasy. NIe ma i nigdy nie będzie okazji chcesz auto w dobrym stanie to kasę trzeba wyłożyć nikt za pare groszy nie odda zadbanego auta a kupić padalca by topić w nim kasę nie warto i tak przy ewentualnej sprzedaży nie wyciągniesz kasy którą wpakowałeś . Zamiast imprezy można w tej kwocie poszukać Justynki też subaru też awd. ZSTfan pomyśl jakiej jakości muszą być owe wymienione hamulce i amorki skoro za auto 3kpln. Edited May 8, 2015 by andre82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZSTfan Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 Wiem ze cudow niebedzie ale itak je obejze i przejade sie. Chcialbym wiedziec czy silnik i podxzespoly ma slabe punkty i jak to latwo sprawdzic oraz jak sprawdzic czy napedy sie nieposypaly. niestety niestac mnie na auto za 10tys pln. justyna udpada zaqszze chcialem impreze ktorej niemam zamiaru katowac. Wszystkim dziekuje ze rady Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Poczytaj na Forum o bolączkach, usterkach w imprezach im więcej będziesz wiedział przed kupnem tym więcej wad auta być może zdołasz wyłapać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZSTfan Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Ogladalem auto i powiem za mieliscie racje. Auto typu wiejski tuning. Podczas jazdy szum i wycie, co z tego ze amorki wydech i hamulce zrobione jak prog i nadkole z laminatu ktury odpada. Dozbieram i kupie cos blizej oryginalu. Dzieki za pomoc pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now