pawel9222 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Proszę o poradę gdzie regenerować zaciski do mojej imprezy- sedan 06r. Hamulce w standardzie: przód 2- tłoczkowe, tył 1-tłoczkowy tarczo-bęben. Przy manewrowaniu na np. parkingu zaciski trzymają i trzeba mocniej ruszyć aby puściły. Ja nie mam z tym problemów, ale żona często pali sprzęgło, gdy nie może delikatnie ruszyć. Szukam warsztatu, który zrobi to profesjonalnie i w miarę tanio. Najlepiej w okolicach Szczecina, ale z demontażem i wysyłką w Polskę nie będzie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Wiem że to nie odpowiedź na Twoje pytanie, ale... jeśli jesteś na tyle techniczny żeby samemu wykręcić zaciski, to myślę że nie będziesz miał żadnego problemu żeby zrobić to samemu. Wystarczy zestaw naprawczy Autofren za ok. 30 zł/szt, w sklepie internetowym znajdzie się nawet za około 20 i smar do zacisków. Wystarczy wyjąć tłoczki, wyczyścić ładnie w środku, nasmarować i załozyć nowe gumki. Ewentualnie jeśli tłoczki są skorodowane to kupić nowe. Edytowane 7 Maja 2015 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Przy manewrowaniu na np. parkingu zaciski trzymają i trzeba mocniej ruszyć aby puściły. Nieco dziwny objaw, gdyby hamulce nie odbijały, grzały by się w czasie jazdy. Objawy, o których piszesz są bardzo podobne do hill-holdera (hamulce trzymają do pełnego puszczenia sprzęgła)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel9222 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Dzięki za rady. Z samodzielną regeneracją nie będzie problemu bo już odkręcałem zaciski przy wymianie tarcz i klocków. Chciałem zrobić to w jakimś zakładzie aby przy okazji wypiaskować i pomalować na nowo zaciski, żeby były ładne:) W takim razie dzisiaj jadę po zestawy naprawcze i w sobotę coś podziałam. P.S. zaciski nie grzeją się w czasie jazdy, a moja impreza nie ma hill-holdera... niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 zaciski nie grzeją się w czasie jazdy, a moja impreza nie ma hill-holdera... niestety. Hm... Dlaczego nie ma, skoro wszystkie miały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Przy regeneracji zacisków warto wypolerować, przeczyścić i nasmarować także prowadnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się