Bartek1986 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Dźwięk pojawia się po nagrzaniu samochodu i wraz ze wzrostem obrotów rośnie częstotliwość.Co do rodzaju dźwięku to jak dla mnie klepie jak diesel,czy metaliczny czy jaki to nie potrafię określić:\ Typowy objaw panewki. Na ciepło no i wiadomo wraz ze wzrostem obrotów. korba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Mam na mysli tuleje w korbowodach, ale tu mozemy zgadywac luz osiowy walu, rozne rzeczy, pierwsze to bym zajzal do rozrzadu i osluchal silnik, jak nie to wyciagac na stol i sie znajdzie;-) Edytowane 9 Stycznia 2016 przez AlexClyde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zawsze lepiej od razu na stół a niżeli laweta do nowego sącza. Mi też tak stukało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Mam na mysli tuleje w korbowodach To akurat w Subarakach bezawaryjne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Typowy objaw panewki. Na ciepło no i wiadomo wraz ze wzrostem obrotów. Tak też podejrzewam:/ Mam nadzieję, że obaj sie mylimy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Mnie, staremu głupkowi, zawsze wydawało się, że panewka stuka cały czas. Sprawdzić napinacz paska, sprawdzić koło pasowe, sprawdzić dokręcenie świec. Prawdą jest, że przez całe życie nigdy żadna świeca mnie się nie odkręciła. Moż dla dlatego, że sam je wkręcałem. Nie płakać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Mnie, staremu głupkowi, zawsze wydawało się, że panewka stuka cały czas. No jak już jest armagedon do słychać nawet podczas kręcenia rozrusznikiem zanim odpali Jednak na początku najczęściej można ją usłyszeć kiedy samochód (silnik/olej) jest rozgrzany na maxa podczas przyśpieszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Koło i napinacz odpada bo klekot jest słyszalny z lewej strony silnika.Sprawdzę jeszcze świece bo jak wymieniałem po zakupie to na pierwszym cylindrze była dziwnie podejrzana...dokręcona jest na pewno, raczej za mocno niż za słabo;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Mnie, staremu głupkowi, zawsze wydawało się, że panewka stuka cały czas u mnie stukalo od okolo 2000obr w góre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się