arturasss Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Witam, w połowie trasy na majówkę zaczęło mi coś brzęczec w tłumiku(odgłos podobny do kamyków uderzających o nadkole) auto zaczęło głośniej buczeć i mulić na wolnych obrotach. Moje podejrzenia padają na katalizator. Pytanie można usunąć katalizator bez skutków ubocznych dla auta, może da się wymienić wkład katalizatora? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 1. Jeśli głośniej buczy i muli - może po prostu nieszczelność tłumika? 2. Jaki masz przebieg? Znaczy impreza nie Ty 3. Można kupić uniwersalne katalizatory - koszt około 3 stów, wyciąć oryginał, wspawać ten kupny, następnie sprzedać ten wycięty i... wyjść na zero Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturasss Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 Przebieg 164 tyś, tłumiki szczelne robione miesiąc temu, nowe pierścienie na łączeniach plus sprężyny nie. "nie" na końcu przypadkiem wysłałem, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Hm... Myślałem, że katalizatory wytrzymują więcej. Mój ma 184k km i się trzyma Uniwersalne katalizatory dobiera się po pojemności silnika i średnicy rury. Wymiana nie jest trudna, potem możesz odzyskać część kasy! KATALIZATORY UNIWERSALNE CENNIK SKUPU KATALIZATORÓW - subaru 350 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturasss Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 Przebieg oryginalny silnik suchy, oleju nie bierze, poszukam jakiegoś konkretnego mechanika żeby zobaczył co jest grane może rzeczywiście końcowy się rozleciał w środku i brzęczey Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 może rzeczywiście końcowy się rozleciał w środku i brzęczy Jest jeszcze jedna oczywistość, którą z automatu pominąłem... "Brzęczenie" najczęściej jest związane z osłonami termicznymi wydechu - pierdułą, choć wkurzajacą. Nie tłumaczy to jednak "mulenia", chyba, że to mulenie fantomowe ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Odgłos stukającego piasku o blachę to może być spalanie stukowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturasss Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Co do stukowego to całkiem inny odgłos, powoli zanika może katalizator całkiem wypluty lub któryś z tłumików się rozsypał w srodku. Pojeżdzie trochę może coś się pokaże bardziej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now