Jump to content

Subaru Impreza (GH) 2.0 150KM wady / zalety


markos007
 Share

Recommended Posts

z racji tego iż zastanawiam się nad zakupem modelu auta wymienionego w temacie chciałem zasięgnąć opinii użytkowników tegoż modelu :)

Plus / minusy auta po przejechanych kilometrach?

jakieś wady fabryczne auta? czy poza rdzewiejącą tylną klapą coś można jeszcze dopisać do listy?

skrzynia, silnik, zawieszenie? wszelkie sugestie i opinie mile widziane :)

Link to comment
Share on other sites

 


 


jakieś wady fabryczne auta? czy poza rdzewiejącą tylną klapą coś można jeszcze dopisać do listy?

 

Klapa wyczerpuje listę wad fabrycznych w tym modelu. Jak ci nie przeszkadza pewna mułowatość, to niezawodne auto na lata...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jak ci nie przeszkadza pewna mułowatość, to niezawodne auto na lata...

szukam auta do codziennej jazdy w miarę dynamiczne aby nie być zawalidrogą :) ale sprint do setki poniżej 10 s. nie jest chyba jakąś tragedią. Tak naprawdę to nie znalazłem ile naprawdę fabrycznie wynosi przyśpieszenie 0-100. Niektórzy podają 9,8, inni 9,4 s. Chodzi oczywiście o MT 

Link to comment
Share on other sites

 

Jak ci nie przeszkadza pewna mułowatość, to niezawodne auto na lata...

szukam auta do codziennej jazdy w miarę dynamiczne aby nie być zawalidrogą :) ale sprint do setki poniżej 10 s. nie jest chyba jakąś tragedią. Tak naprawdę to nie znalazłem ile naprawdę fabrycznie wynosi przyśpieszenie 0-100. Niektórzy podają 9,8, inni 9,4 s. Chodzi oczywiście o MT 

 

...czy te 0,4 sekundy jest ważne...? Pojeździłem ostatnio N/A na trasie Sucha Beskidzka-Kraków-Kalwaria Zebrzydowska-Sucha Beskidzka i szczerze pisząc jazda bez najmniejszych problemów, do wyprzedzania redukcja... Spalanie wyniosło 10,2 co jest niezłym wynikiem na teren górzysty... :)

Link to comment
Share on other sites

 

Jak ci nie przeszkadza pewna mułowatość, to niezawodne auto na lata...

szukam auta do codziennej jazdy w miarę dynamiczne aby nie być zawalidrogą :) ale sprint do setki poniżej 10 s. nie jest chyba jakąś tragedią. Tak naprawdę to nie znalazłem ile naprawdę fabrycznie wynosi przyśpieszenie 0-100. Niektórzy podają 9,8, inni 9,4 s. Chodzi oczywiście o MT 

 

 

Nie wiem nawet ile ma do setki, ale wiadomo, że N/A 2-litrowe nie są demonami szybkości ;) Żeby sprawnie wyprzedzić czy przyspieszać, trzeba go mocno podkręcić. Oczywiście, jak to komu nie przeszkadza, to OK, do normalnej jazdy się nadaje i na pewno nie będzie zawalidrogą. Jeździłem taką imprezką kilka miesięcy i byłem zadowolony, teraz kolega ją użytkuje. Generalnie auto nie do zdarcia, podobnie jak poprzednie generacje foresterów :)    

Link to comment
Share on other sites

No demonem szybkości na pewno auto nie jest ale licze m.in. na to że jest lepiej wyciszone od modelu GD (są ramki).

Pytanie, czy kontrole trakcji w tym modelu można wyłączyć całkowicie w 100%?

Edited by markos007
Link to comment
Share on other sites

No demonem szybkości na pewno auto nie jest ale licze m.in. na to że jest lepiej wyciszone od modelu GD (są ramki).

Pytanie, czy kontrole trakcji w tym modelu można wyłączyć całkowicie w 100%?

 

Jesteś z okolic wawy to podleć do mnie przejedziesz się moim przetestujesz co się da i ocenisz sam :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

witam,  panowie jesli można w temacie imprezy GH:

 

1. a propos "dzwonów", wystarczy sprawdzic grubość lakieru? teoretycznie może być lakierowany element a dzwon nie musiał być hmm, spory, prawda?

 

2. Po jazdach próbnych nie do końca podoba mi się wspomaganie kierownicy - jest "przewspomagana":) jak dla mnie, czy to normalne w tym modelu (chcę kupić używany samochód z 2008r.). Czy zmienia się to ze wzrostem prędkości?

 

 

dzęki z góry

Link to comment
Share on other sites

zdecydowanie polecam - mam takiego od niedawna w LPG - inst fabr -kolega mnie namowil na zakup bo uzywam raczej niemcow,  czasami go zabieram zonie - super ekonomiczny i fajnie sie prowadzi, natomiast fakt demon mocy to nie jest ale na wysokich obrotach buczy jak "rasowiec" :), zdecydowanie polecam zamiast golfow czy A3-jek ktorych mnostwo lata u nas po drogach

Link to comment
Share on other sites

Mam również Lanosika 2.0 kupionego tutaj na forum i jestem mega zadowolony :)

 

Ale...autko ma też wady...a raczej jest specyficzne.

 

Wady

Jako że wcześniej jeździłem Mercedesami to

~ Subaru jest głośne

~ tandetne wykończone ( jakość plastików jak na chińskiej zabawce nie ma ukrywać)

~ pali sporo jak na 150km

I TU KONIEC WAD :)

 

Zalety:

 

~ BEZAWARYJNY!!!! dla mnie to mega zaleta, wiem że odpalam o dowolnej porze dnia i nocy i nie czeka mnie w trasie żadna nie miła niespodzianka

~ dźwięk silnika ( i tu zaletą jest to że głośny)

~ fenomenalne trzymanie w zakrętach

~ bardzo zwarte autko

~ wystarczająco dynamiczne ( chociaż brakuje suszarki, do tej pory zawsze miałem auta z turbo)

~ pomimo tego że nie jest to Sti to zawsze inne ciekawsze autko jak to co przetacza się po naszych drogach.

~ do zalet auta dodam też to że jak spotkasz inne Subarynki ze świnka to masz pozdrowienia gwarantowane a tego nie ma żadna inna marka :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

zacznę od minusów:

 

- wnętrze wykończone w standardzie dla samochodów z lat 90's (aczkolwiek dobrze spasowane, nie skrzypi),

- niewielki bagażnik i nieco ciasne wnętrze szczególnie z tyłu, brak regulacji wysokości fotela pasażera (za to dużo miejsca nad głową),

- słabe wytłumienie wnętrza,

- jakość fabrycznego audio też lata 90's, jak w bmw e46 przed liftem, zdecydowanie gorzej niż w passacie b5 fl,

- kosztowne naprawy (chociaż podobno niezbyt częste),

- spalanie nieadekwatnie wysokie w porównaniu z golfami, a nawet bmw 1 (planuję zamontować w swoim 2.0 instalacje LPG).

 

plusy:

 

+ największa zaleta to pewne prowadzenie na zakrętach - można wchodzić w zakręty znacznie szybciej niż innymi kompaktami, na drodze mokrej lub oblodzonej przewaga subaru jest jeszcze większa,

+ dobre reflektory ksenonowe,

+ fajnie oświetlona deska rozdzielcza,

+ lekko zamykają się drzwi, klapa i maska,

+ duże lusterka boczne.

Link to comment
Share on other sites

Co do miejsca z tyłu się nie zgodzę. Mam 190 wzrostu i jak usiade z fotelem kierowcy ustawionym pode mnie to spokojnie się mieszcze. Miałem okazję siedzieć w Blobie z tyłu i według mnie masakrycznie mało miejsca.

Link to comment
Share on other sites

Wersja RS

Z punktu widzenia codziennego użytkowania:

+jak na klasę kompakt bardzo przestrzenne wnętrze

+bardzo wygodne fotele

+charakterystyka zawieszenia wręcz wzorcowa - fantastycznie wybiera nierówności (koła 17"), a w zakręcie prowadzi się idealnie

+precyzyjny układ kierowniczy

+dźwięk silnika

+dynamika wystarczająca do normalnej jazdy

+zadziwiająco wygodny przy dłuższych trasach

+wygląd (mimo wszystko :) mi się podoba)

+jak na razie bezawaryjność

 

-jakość plastików wnętrza jak z dostawczaka, rysuje się i przeciera wszystko w tempie ekspresowym - trzeba bardzo uważać

-brakuje skrzyni 6 biegowej na trasy (głośność przy wyższych prędkościach)

-spalanie (nawet przy testowej jeździe na emeryta bardzo trudno zejść poniżej 8 na trasie), miasto 10-12 minimum

-szybko pada akumulator (podejrzewam ISR)

-głośna praca dmuchawy

 

Generalnie jeździ się z przyjemnością i też polecam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...