filarm Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Jak w temacie jakie ciśnienie powinno być z przodu a jakie z tyłu żeby auto optymalnie się prowadziło. Pacjent: Impreza `99 2.0 wolnossak sedan,. koła 195/50r15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinK Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 (edited) Nie masz naklejki na drzwiach/słupku? Edited April 30, 2015 by MarcinK Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Słupek chyba mówi 2,2 / 2,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Słupek chyba mówi 2,2 / 2,0 Jak dmuchniesz dodatkowo +0,2 , to też będzie jeszcze w normie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lookita Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 ....zalezy czym dmuchasz,jak zapakowanym autem jedziesz....kiedy mierzysz,w sensie temp. otoczenia ,czy po jezdzie......pisze,bo nie kazdy o tym pamieta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
filarm Posted May 1, 2015 Author Share Posted May 1, 2015 Nalepki nie mam i dlatego pytam jeżdżę głównie sam ewentualnie z żoną i bez bagaży. Teraz dałem 2.2 na przód i tył i wydaje mi się że jest ok. ale na szybkim długim zakręcie auto nie prowadzi się stabilnie...tzn jest dobrze ale z uszkodzonymi amortyzatorami było chyba lepiej...chyba że warsztat źle ustawił mi zbieżność kół z przodu i to dlatego.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lookita Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 ja 2.2 mam zwykle,na wakacje doladowuje 0,2 wiecej,wazny,jaki masz,w sensie dokladnosci manometr,czy po zimnej nocy mierzysz..lub po jezdzie....amory to nie wszystko..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Co do tej temperatury pomiaru to kiedys sprawdzalem w skrajnie roznych temperaturach i roznica byla w drugim miejscu po przecinku Tak na prawde roznica bedzie zauwazalna dopiero po ostrej jezdzie gdy opona bedzie o kilkadziesiat stopni cieplejsza od tenp. otoczenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
lookita Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 ...tez tak mi wychodzilo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now