Jump to content

Nie serwisuj auta w dziupli


Amstaff23
 Share

Recommended Posts

O matko, chyba czas zmienić agencję PR. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, gdy w akcji marketingowej sugeruje się, że klienci omijający ASO świadomie lub nieświadomie uczestniczą w przestępstwie. Dziupla w branży motoryzacyjnej ma jednoznaczną semantykę:
 

 

Dziupla – potoczna nazwa miejsca, w którym dokonywany jest demontaż skradzionych pojazdów w celu sprzedania ich w częściach. Rzadziej używana jako określenie miejsca związanego ze sprzedażą kradzionych dóbr innych niż pojazdy, lub jako miejsce dezaktywacji urządzeń antywłamaniowych czy zmiany wyglądu pojazdów w celu zmniejszenie ryzyka wykrycia. Aby w Polsce samochód mógł być legalnie używany musi być zarejestrowany i ubezpieczony, w przeciwnym wypadku policja może zidentyfikować tablice rejestracyjne lub dokumenty pojazdu przy zatrzymaniu. Kradzione pojazdy często wywożone są poza granice państwa, gdzie praktycznie niemożliwe jest ich zlokalizowanie.

 

Ciekawe co na to Carfit ;)

 

11163771_1082790491736085_79427548204201

 

 

Sama akcja jest b. fajna, choć promowana dość dwuznacznie ! Ode mnie agencja PR otrzymuje dwóję.

Edited by subleo
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.subaru.pl/news2015n000281.html

 

Tak tylko wrzucam, bo może ktoś nie wie, sam przez przypadek zauważyłem :)

 

"

  • - działanie wycieraczek i spryskiwaczy szyb,
  • - działanie wyłączników i przełączników,
  • - działanie wskaźników i kontrolek,
  • - działanie oświetlenia wnętrza,
  • - działanie sygnału dźwiękowego,
  • - działanie hamulca postojowego,
  • - działanie hamulca zasadniczego,
  • - skok pedału sprzęgła,
  • - dźwignia zmiany biegów,
  • - lusterka wsteczne,
  • - działanie pasów bezpieczeństwa,
  • - działanie nawiewu/klimatyzacji,
  • - działanie wspomagania kierownicy,
  • - działanie oświetlenia zewnętrznego,
  • (...)
  • - szyba czołowa - stan,
  • - pióra/ramiona wycieraczek,
  • - poziom płynów/oleju,
  • (...)
  • - akumulator - stan złączy,
  • (...)
  • - stan opon/obręczy - demontaż kół z pojazdu,
  • (..)"
  •  

Ktoś za takie rzeczy płaci...? Serio jest ktoś, kto tego nie umie sam ocenić...?

 

 

Błagam, no bez jaj.  :biglol: 

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:facepalm:

za takie haslo reklamowe to  bym zwolnil jak najpredzej tego który je wymysll... w szczegolnosci jak czytam niektóre wpisy na forum np ze uzytkownikowi  nowego Subaru, ASO zaleca wymiane klocków razem z tarczami po 30k km...

Link to comment
Share on other sites

 

 

za takie haslo reklamowe to  bym zwolnil jak najpredzej tego który je wymysll
Tytuł tego wątku, to nie hasło reklamowe Subaru, tylko żart ze strony Amstaffa23. 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ktoś za takie rzeczy płaci...? Serio jest ktoś, kto tego nie umie sam ocenić...?
Znam takie osoby, są to głównie kobiety, których te sprawy nie obchodzą. I co w tym złego? 

Seba, nie bardzo ;)

A co? Pochodzi ze strony SIP-u? :)

Link to comment
Share on other sites

 Znam takie osoby, są to głównie kobiety, których te sprawy nie obchodzą. I co w tym złego? 

 

Nic. Czyli wszystkie opowieści o "blondynkach" za kierownicą stają się tu rzeczywistością....

 

To może taki stary kawał z brodą:

 

"Blondynka* nie może odpalić Malucha. Otwiera z koleżanką maskę i zgroza - tam nie ma silnika. Na co koleżanka: nie przejmuj się, z mężem pożyczymy Ci, sama widziałam że w naszym jest zapasowy silnik z tyłu"

 

 

  :biglol:

 

 

*

"blondynka" - termin ten nie oznacza tu koloru włosów, ani nawet płci kierowcy. ;)

Edited by jarmaj
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

http://www.subaru.pl/news2015n000281.html

 

Tak tylko wrzucam, bo może ktoś nie wie, sam przez przypadek zauważyłem :)

 

"

  • - działanie wycieraczek i spryskiwaczy szyb,
  • - działanie wyłączników i przełączników,
  • - działanie wskaźników i kontrolek,
  • - działanie oświetlenia wnętrza,
  • - działanie sygnału dźwiękowego,
  • - działanie hamulca postojowego,
  • - działanie hamulca zasadniczego,
  • - skok pedału sprzęgła,
  • - dźwignia zmiany biegów,
  • - lusterka wsteczne,
  • - działanie pasów bezpieczeństwa,
  • - działanie nawiewu/klimatyzacji,
  • - działanie wspomagania kierownicy,
  • - działanie oświetlenia zewnętrznego,
  • (...)
  • - szyba czołowa - stan,
  • - pióra/ramiona wycieraczek,
  • - poziom płynów/oleju,
  • (...)
  • - akumulator - stan złączy,
  • (...)
  • - stan opon/obręczy - demontaż kół z pojazdu,
  • (..)"
  •  

Ktoś za takie rzeczy płaci...? Serio jest ktoś, kto tego nie umie sam ocenić...?

 

 

Błagam, no bez jaj.  :biglol: 

 

Ale jest też to:

 

- podłączenie testera diagnostycznego,

 

Tylko to.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tylko po co przy tym pieprzy się do ludzi dorosłych o czymś na poziomie pierwszej klasy podstawówki?

 

sprzątanie w domu tez nie jest trudne a wielu wynajmuje do tego "p. Krysię".... ale czy "pieprzą" o zakresie czynności - nie wiem... :huh:

Link to comment
Share on other sites

 

Tylko po co przy tym pieprzy się do ludzi dorosłych o czymś na poziomie pierwszej klasy podstawówki?

 

sprzątanie w domu tez nie jest trudne a wielu wynajmuje do tego "p. Krysię".... ale czy "pieprzą" o zakresie czynności - nie wiem... :huh:

 

 

Jak zazwyczaj. Brak (udawany?) zrozumienia przekazu... :biglol:

 

Ale może to przez zainteresowanie finansowe tematem...?

 

Kto wie....

Edited by jarmaj
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

a no lista jest po to, by ktoś mniej zorientowany, lub kompletny motoryzacyjny laik (a takich jest sporo), wiedział za co płaci oraz jeśli coś mu w samochodzie nie pasuje, a nie jest pewien czy tak ma być, to ma szanse to sprawdzić razem z innymi ważnymi sprawami w aucie.

mi się wydaje, że hamulec ręczny ma za duży luz. wydaje mi się bo nie mam auta od nowości i nie wiem czy to po prostu nie jest TTTM/STM, czy faktycznie luz jest zbyt duży (wydaje mi się że auto mi ucieka).

przy okazji sprawdzi mi ktoś obeznany stan amortyzatorów, silentblocki (bo chyba się kończą), hamulce, akumulator- używając sprzętu który to zrobi dokładnie, a nie "na oko".

 

i chyba o to chodzi w akcji, uważam że to fajny pomysł, idealnie jakby się to dało też połączyć z przeglądem technicznym (co prawda mam czas do lipca, ale dopłaciłbym by 2 razy tego samego nie robić).

niebardzo rozmiem krytykę, nie chcecie- sprawdzajcie sobie sami, przecież żadnego przymusu nie ma! :(

Edited by cOijN
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tylko po co przy tym pieprzy się do ludzi dorosłych o czymś na poziomie pierwszej klasy podstawówki?

 

Nie wszyscy są tak zajebiści jak my. ;)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

Tylko po co przy tym pieprzy się do ludzi dorosłych o czymś na poziomie pierwszej klasy podstawówki?

 

Nie wszyscy są tak zajebiści jak my. ;)

 

 

Takich trzech jak nas dwóch nie ma ani jednego :)  

Link to comment
Share on other sites

Mnie się podoba:

 

- stan przewodów hamulcowych

(...)

- stan przewodów hamulcowych elastycznych

 

 

 

 

brakuje jeszcze podpunktu

 

- stan przewodów hamulcowych sztywnych

 

A luzując wyobraźni ile można dopisać jeszcze ciekawych punktów:

mamy:

 

- akumulator - stan złączy

 

a mogło by być:

- akumulator - stan złączy

- akumulator - stan słupka "+"

- akumulator - stan słupka "-"

- akumulator - stan zacisku "+"

- akumulator - stan zacisku "-"

 

itd, itp.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ktoś za takie rzeczy płaci...? Serio jest ktoś, kto tego nie umie sam ocenić...?

Znam wiele osób, kobiet, mężczyzn, wybitnych w swoich specjalizacjach i zarabiających kupę kasy, dla których to będzie bardzo atrakcyjna i warta swojej ceny usługa.

Warto pomyśleć trochę szerzej i nie oceniać ludzi po kompetencjach dotyczących tylko motoryzacji ;)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Ktoś za takie rzeczy płaci...? Serio jest ktoś, kto tego nie umie sam ocenić...?

Znam wiele osób, kobiet, mężczyzn, wybitnych w swoich specjalizacjach i zarabiających kupę kasy, dla których to będzie bardzo atrakcyjna i warta swojej ceny usługa.

Warto pomyśleć trochę szerzej i nie oceniać ludzi po kompetencjach dotyczących tylko motoryzacji ;)

Też tak uważam.
Link to comment
Share on other sites

Panowie czepiają się listy głupot, wśród których dość niefortunnie giną istotne podpunkty:

  • - działanie hamulca postojowego
  • - działanie hamulca zasadniczego
  • - podłączenie testera diagnostycznego
  • - stan zawieszenia

Za samo sprawdzenie hamulców i zawieszenia (plus wydruki) na stacji diagnostycznej zapłaci się 70 - 90 zł, więc może warto...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...