Clios1200 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam, Chciałbym sie dopytać czy ktoś może wie - co się może dziać. Samochód kupiłem tydzień temu i wychodzi jakiś chochlik. Na wstępie powiem, że sinik ma około 20.tyś km - zakuty, wymieniona uszczelka na częściach coswortha. Przez poprzedniego właściciela. Auto zrobione na 340 koni w Mapteku. Przy przyciśnięciu go przez kilka minut i zwolnieniu - zatrzymaniu się bądź wolnej jeździe temperatura zaczyna wzrastać. Przy dobrym pędzie wiatru schładza się normalnie. Wentylator załącza się normalnie. Przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje z temperaturą. Jako pierwsze wymieniłem cały płyn i termostat - jednak widzę, że sytuacja się nie zmieniła. Jakieś rady? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Za mało wydajna chłodnica. W pierwszej chwili pomyślałem o uszczelce, ale stawiam na chłodnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Też tak uważam. Przy obciążeniu silnika chłodnica nie jest w stanie odprowadzić takiej ilości ciepła. Sprawdź czy chłodnice (obie) nie są zapchane robalami, błotem czy innym syfem od przodu. Najlepiej przemyć myjką ciśnieniową ale niezbyt blisko bo strumień pozagina blaszki radiatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Sprawdź czy między chłodnice nie dostał się jakiś śmieć, który zasłania chlodnicę wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Przecież to typowy objaw dla UPG 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Przecież to typowy objaw dla UPG niestety tak.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Dokładnie miesiąc temu spotkało mnie to samo. Diagnoza: UPG ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Clios1200 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Dzięki za informacje. Chociaż wiem co mnie czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Nieźle. Dopiero po wymianie UPG i suprice! Masakra. Wcześniej czy później chyba każdego to czeka. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 ... Chociaż wiem co mnie czeka. Podjedź najpierw do Dzierżoniowa na diagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nie baw się w kombinowanie. uszczelka pewnie tak jak u mnie było... Płyn Ci wyrzuca? Zobacz czy nie masz osadu na korku i w zbiorniczku wyrównawczym. Jedź do Carfita bądź Dzierżoniowa. Najtaniej Cie to wyjdzie. Będzie szybka diagnostyka i obędziesz się bez dodatkowych kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Test Co2 i będzie wiadomo co i jak. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ok. A co robić żeby po wymianie uszczelki za chwilę problem nie powrócił. Wiem, że ARP lepsza uszczelka, dbanie o poziom oleju i płynu, czysta chłodnica....coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 U mnie co2 nic nie pokazało. Żeby było dobrze? Modlitwa może pomoże :-) chyba nie ma na to leku. Najlepiej silnik 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ok. A co robić żeby po wymianie uszczelki za chwilę problem nie powrócił. Wiem, że ARP lepsza uszczelka, dbanie o poziom oleju i płynu, czysta chłodnica....coś jeszcze? Nie pałować na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ok. A co robić żeby po wymianie uszczelki za chwilę problem nie powrócił. Wiem, że ARP lepsza uszczelka, dbanie o poziom oleju i płynu, czysta chłodnica....coś jeszcze? Nie pałować na zimnym To wystarczy? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Tę zasadę stosuję i problemów nie mam :-) Więc śmiem twierdzić, że jest ona wystarczająca. A2 pozostaje jeszcze coś takiego jak zdrowy rozsądek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 O piwo dla Ciebie ;-) Zainwestuj w wskaźnik temp oleju :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Tę zasadę stosuję i problemów nie mam :-) Z podpisu wynika, że masz 2.0 Nie dziwne, że nie masz problemów z UPG 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 A co z 2,5XT? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 pękające tłoki, panewka, UPG... zakuć, uszczekla cosworth szpilki ARP i 16 tys z kielni :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 pękające tłoki, panewka, UPG... zakuć, uszczekla cosworth szpilki ARP i 16 tys z kielni :-P Tylko szkoda że to nie jest recepta na bezawaryjność twórca tematu też pisze że miał motor zakuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Clios1200 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 No to diagnoza jest - UPG Teraz się okażę przy rozbieraniu czy przypadkowo faktury poprzedniego właściciela nie były lewe. Bo jak pisałem silnik 20 tyś temu był sładany w Katowicach i strojony w Poznaniu. Niby na częściach coswortha właśnie idąć od tłoków po uszkelkę i szpilki, wkładka do miski itp. Co do płynu to po wymianie płynu jak i termostatu - zalali go na maksa i wywaliło zbioriczkiem wyrównawczym trochę - tak że dziś rano był poziom w sam raz. Jednak pojechałęm dziś CO2 sprawdzić i specjalnie go mocniej potraktowałem przed i efekt był niestety taki a nie inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 A jednak test potwierdził Upg,niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) No ciekawe czy i części są te co powinny być :-) najlepiej niech to będzie otwierane pod kamera i zdjęciami... Bo dziś i znajomy warsztat może Cię oskubac. Wszystko na papierze miej i lepiej być trzeba przy składaniu. Ciekawe czy sprzedającemu już się lampka nie zapaliła... Pewnie okazyjnie kupiłeś auto? Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez blackdogwwl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się