ironmzes Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam. Obk 2,5 my00 do 3,5 tyś obrotów strasznie ospale się rozpędza. Po przekroczeniu magicznych 3,5 dostaje kopa i ciągnie jak dawniej. Żaden CE się nie świeci. Wcześniej wymieniłem lambdę i czujnik spalania stukowego. Teraz wymieniłem świeczki i kable WN - jest jakby lepiej, ale wciąż to nie to co było kiedyś. Jakieś sugestie co sprawdzać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Sprawdź przewody podciśnieniowe miałem odlaczone objaw identyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Niech tylko pogoda się ustabilizuje to posprawdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Faktycznie jeden wężyk od podcisnienia był trochę sparcialy i spadł z końcówki. Jutro jadę do GD to sprawdzę na trasie jak się zachowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Faktycznie jeden wężyk od podcisnienia był trochę sparcialy i spadł z końcówki. Jutro jadę do GD to sprawdzę na trasie jak się zachowuje.To było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 To chyba jednak nie to. Jest jakby lepiej ale jeszcze czegoś mu brakuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Wymiana filtra i oleju w AT pomogła, ale jeszcze testuję... dam znać jak przejadę jakieś 1k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Przy takich samych objawach znaleźliśmy jeden błąd: czujnik ciśnienia w skrzyni biegów. Winowajca - zamiennik oryginalnego filtra oleju po 25 kkm od wymiany spowolnił przepływ, zapchana włóknina. Zmulenie w dolnym zakresie pojawiło się dzień po regulacji zaworów i wymianie świec, kabli. Obstawiałem podciśnienie, rozpięty jakiś przewód. Ironnmzes, naprowadziłeś mnie na dobre tory! Browara stawiam przy pierwszej okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Spoko. Czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Browar aktualny. Dwukrotnie wymieniłem ATF, kalibrowana przepustnica, przemacane wszystkie węże, mechanik odsyła do automaciaża, spec od automatów z powrotem do mechanika. Wyrwałem się z błędnego koła zlecając jeszcze raz regulację zaworów w innym zakładzie. S.......e dokumentnie ustawienie zaworów na 3. cylindrze, samochód chodzi jak nowy. Miejcie baczenie, gdzie serwisujecie auta, bo nie każdy warsztat podchodzi poważnie do gwarancji za wykonaną robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się