Skocz do zawartości

uszczelniacz i łożyska w skrzyni


Bo_Lo

Rekomendowane odpowiedzi

Leci olej z uszczelniacza przy wyjściu na wał,będę to wymieniał  w środę.Czy przy tej okazji wymienić też jakieś łożysko? Jak to wygląda z tymi łożyskami z tyłu skrzyni?Ile ich jest,jakie przybliżone koszta i czy da się bez zdejmowania skrzyni? Ostatnio zauważyłem że przy wyższych prędkościach jak chamuje silnikiem to słychać delikatne rzężenie/terkotanie z tunelu na wysokości skrzyni(podczas przyspieszania cisza) ale to może być cokolwiek np osłona termiczna bo widziałem że trzyma się tylko na połowie śrub,a przed wymianą sprzęgła nic nie rzężało i pewnie jak mechanik tą osłonę ruszył to teraz rzęzi.ehhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częściowo juz tez tak zrobiłem.Pytanie bardziej tego typu:czy przy okazji uszczelniacza da się tam stosunkowo łatwo wymienić jakies łożysko ,czy z tymi lozyskami to grubsza operacja? Chodzi o to ze nie chciałbym zeby sie okazalo ze mając zdjęty wydech i wal nie zrobiłem jakiejś oczywistej rzeczy przy okazji(jak Np łożysko zamachu i uszczelniacz przy okazji sprzegla) .

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odkręcisz dupkę skrzyni to masz dostęp do kilku łożysk z centralnym mechanizmem różn. włącznie. Tam są chyba 3 lub 4 łożyska. Można je sprawdzić przy okazji, ale mogę od razu powiedzieć, że jeżeli to jest to rzężenie (

)

to na pewno nie są to te łożyska (chyba, że to duże przykręcane śrubami bo tego nie wymieniałem)

Edytowane przez SOpEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...